abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129100592
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Zou dat niks vinden tbh
Vandaar de :')
pi_129100689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef On het volgende:

[..]

Vandaar de :')
haha zijn we het gelukkig eens :P

Het tofste zou zijn als ze weer ergens een 'code' verstoppen die dan op loopt tot een live optreden.
pi_129100826
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

haha zijn we het gelukkig eens :P

Het tofste zou zijn als ze weer ergens een 'code' verstoppen die dan op loopt tot een live optreden.
Ik zou ze graag live willen zien, maar het zou jammer zijn als die waan van mysterie die nu om ze heen hangt afgebroken wordt als ze plots op Lowlands staan met een setje. Ben sowieso benieuwd of het wel werkt als ze hun muziek rechtstreeks naar het podium brengen. Maar BoC is BoC niet als ze met iets verrassends komen, kijk bijvoorbeeld naar dat interactieve podium van Amon Tobin. Ik gok dat een BoC set erg visueel wordt.
pi_129100945
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef On het volgende:

[..]

Ik zou ze graag live willen zien, maar het zou jammer zijn als die waan van mysterie die nu om ze heen hangt afgebroken wordt als ze plots op Lowlands staan met een setje. Ben sowieso benieuwd of het wel werkt als ze hun muziek rechtstreeks naar het podium brengen. Maar BoC is BoC niet als ze met iets verrassends komen, kijk bijvoorbeeld naar dat interactieve podium van Amon Tobin. Ik gok dat een BoC set erg visueel wordt.
Ik heb amon tobin even een stuk live gezien op strp in 2011 trouwens en vond het niet veel bijzonders.

Gewoon als ze door een code ergens in een loods optreden en alleen de ontdekkers zo intiem een show meemaken van ze is het beste denk ik
pi_129100987
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik heb amon tobin even een stuk live gezien op strp in 2011 trouwens en vond het niet veel bijzonders.

Gewoon als ze door een code ergens in een loods optreden en alleen de ontdekkers zo intiem een show meemaken van ze is het beste denk ik
Eens.

Vond Amon Tobin daar trouwens wel okay. Voor 30 minuten. Daarna zat ik in mijn hoofd al bij Aphex Twin, die overigens geweldig was :)
pi_129101019
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef Disorder het volgende:

[..]

Eens.

Vond Amon Tobin daar trouwens wel okay. Voor 30 minuten. Daarna zat ik in mijn hoofd al bij Aphex Twin, die overigens geweldig was :) maar nog steeds geweldig natuurlijk ^O^
Ik vond Aphex Twin in 2011 minder indrukwekkend dan zijn show in 2009 als ik heel eerlijk ben :P
pi_129101052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik vond Aphex Twin in 2011 minder indrukwekkend dan zijn show in 2009 als ik heel eerlijk ben :P
Daar was ik niet bij. Heb alleen wel verhalen gehoord over poepsex visuals. Weet niet of ik daar bij had willen zijn ;)

Even ontopic: Zou BoC ook liever alleen in geheimzinnige settings willen zien. Het hoort gewoon een beetje bij dat sfeertje wat ze om zichzelf heen hebben gebouwd.
pi_129101081
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef Disorder het volgende:

[..]

Daar was ik niet bij. Heb alleen wel verhalen gehoord over poepsex visuals. Weet niet of ik daar bij had willen zijn ;)
Nouja smakelijk was het niet (al heb ik een sterke maag) maar het is wel echt typisch voor hem om zoiets te doen :D :')
pi_129101128
Aphex Twin in het Paard bij State-X was toentertijd geweldig, beste show waar ik ooit bij was. Hij ging van ambient naar techno naar gabber en allemaal zo subtiel. Dat poepsexvluggertje bij STRP met Hecker was abstract gebrabbel waarbij Hecker soms op de ruisknop drukte.
pi_129101133
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef Disorder het volgende:

[..]

Even ontopic: Zou BoC ook liever alleen in geheimzinnige settings willen zien. Het hoort gewoon een beetje bij dat sfeertje wat ze om zichzelf heen hebben gebouwd.
Ja precies :D en dan hoeven ze niet eens mega uber grote spektakel visuals op te zetten. Gewoon op zijn BoC :)
pi_129101169
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:51 schreef On het volgende:
Aphex Twin in het Paard bij State-X was toentertijd geweldig, beste show waar ik ooit bij was. Hij ging van ambient naar techno naar gabber en allemaal zo subtiel. Dat poepsexvluggertje bij STRP met Hecker was abstract gebrabbel waarbij Hecker soms op de ruisknop drukte.
Was er helaas niet bij dus kan de vergelijking niet maken :P
pi_129101181
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:51 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja precies :D en dan hoeven ze niet eens mega uber grote spektakel visuals op te zetten. Gewoon op zijn BoC :)
BoC is natuurlijk druk bezig om als eerst als electrogroep live in de ruimte te spelen.
pi_129101270
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:52 schreef On het volgende:

[..]

BoC is natuurlijk druk bezig om als eerst als electrogroep live in de ruimte te spelen.
Moeten ze nog wel iets meer TH albums verkopen voor een vliegticket _O-
pi_129101331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Moeten ze nog wel iets meer TH albums verkopen voor een vliegticket _O-
Virgin (records) is druk bezig met het toegankelijk maken van space travel. Ik zeg even een dealtje maken. 1 + 1 = 2.
pi_129101372
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef On het volgende:

[..]

Virgin (records) is druk bezig met het toegankelijk maken van space travel. Ik zeg even een dealtje maken. 1 + 1 = 2.
Ging het allemaal maar zo makkelijk.
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:51:22 #241
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_129106764
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Waardoor je een loods krijgt met irritante fanboys die daarna proberen een onderbroek te jatten van de broers om te kijken of daar ook nog code's in staan.

om dat dan achteruit te posten op een forum vanuit hun zolderkamer

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_129106940
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:51 schreef timbob het volgende:

[..]

Waardoor je een loods krijgt met irritante fanboys die daarna proberen een onderbroek te jatten van de broers om te kijken of daar ook nog code's in staan.

Ach het is de magie he.
pi_129106962
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:51 schreef timbob het volgende:

[..]

Probably.

Sowieso denken dat/doen alsof een act als BoC "underground" is. C'mon son. :')
full stops and exclamation marks
pi_129110954
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Die vond ik dan weer zwaar tegenvallen...
pi_130060650
Aardige kans dat er herdrukken komen van de LPs van de albums van BoC. Eindelijk!

Niks is zeker, maar er zijn een paar microsites van Warp de lucht in geweest en een andere site waarop de releases werden aangekondigd voor oktober. Blijkbaar zijn de sites nu echt down...
What's it going to be then, eh?
pi_130061228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef Gillingham het volgende:
Aardige kans dat er herdrukken komen van de LPs van de albums van BoC. Eindelijk!

Niks is zeker, maar er zijn een paar microsites van Warp de lucht in geweest en een andere site waarop de releases werden aangekondigd voor oktober. Blijkbaar zijn de sites nu echt down...
Oh dat zou wel erg tof zijn, die zou ik nog steeds erg graag op vinyl willen hebben. En dikke kans dat ik in oktober ook gewoon loon verdien, dus kom maar op :7
Robert Moog died for our synths
pi_130061347
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Oh dat zou wel erg tof zijn, die zou ik nog steeds erg graag op vinyl willen hebben. En dikke kans dat ik in oktober ook gewoon loon verdien, dus kom maar op :7
En dan nog steeds zullen mensen 10499292 euro betalen voor eerste drukken van de LP''s _O-
pi_130061609
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

En dan nog steeds zullen mensen 10499292 euro betalen voor eerste drukken van de LP''s _O-
Dat je plaat koopt en er later achter komt dat hij veel geld waard is, omdat het een eerste druk is, is op zich wel tof natuurlijk.

Maar er daadwerkelijk zoveel geld voor over hebben, terwijl er gewoon een goedkope nieuwe editie van is, snap ik echt niet.. (aangenomen dat de nieuwe editie gewoon prima klinkt en alle nummer en artwork heeft :P)
Robert Moog died for our synths
pi_130063717
Vaak zijn nieuwe edities remastered of zo, wat toch een ander geluid geeft.
full stops and exclamation marks
pi_130078554
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')