Cue_ wil het je vast wel leren!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:12 schreef Royco1 het volgende:
Ik vond het salsa dansen best leuk, al ben ik er totaal niet goed in.
Kan heel sexy zijn jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat kan ik! Super lekker om te doen met een man die je opwindt..
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu had ik gisteren tot driemaal toe zo'n beetje een van de knapste dames van Paiq onder mijn fotobewonderaars. Tijd om zelf maar weer eens een oneliner te sturen dacht ik, immers, God zegene de greep.
Zij accepteerde hem vrijwel gelijk en wij die foto's dus vrijlullen. Was nog even bang dat het net één lucky shot was, die foto van haar. Maar niks bleek minder waar, ze is verdomme leuk! Maar wel iemand die net in scheiding ligt met alle ellende vandien
Uiteindelijk werd het weer eens veel te laat en ging ik offline. Maar niet na haar mijn nummer gegeven te hebben. Appt ze tot mijn grote grijns opwekkende vreugde vanmorgen dat ze het zo gezellig vond en we maar eens samen wijn moesten gaan drinken.
Paiqdate in de maak dus. Nu maar hopen dat het meevalt qua issues...
Haha, bedankt voor dat plaatje! Precies mijn vakgebied; daar kunnen ze wel om lachenquote:Op donderdag 6 juni 2013 06:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of ik een speeddate wil. Nu om 20 over 6, met "turgay yilmaz uit venlo"...
Lamaeven....
Ik heb zo‘n beetje alles al langs zien komen ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:41 schreef Kreator het volgende:
Wel knap dat je weet dat het 1 vd mooiste vrouwen van Paiq is, trouwens. Je hebt de rest allemaial al gezien?.
Ik zou bijna denken dat je paralel polygaam bent, H_J. Dit is allang geen ''serial dating'' meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu had ik gisteren tot driemaal toe zo'n beetje een van de knapste dames van Paiq onder mijn fotobewonderaars. Tijd om zelf maar weer eens een oneliner te sturen dacht ik, immers, God zegene de greep.
Zij accepteerde hem vrijwel gelijk en wij die foto's dus vrijlullen. Was nog even bang dat het net één lucky shot was, die foto van haar. Maar niks bleek minder waar, ze is verdomme leuk! Maar wel iemand die net in scheiding ligt met alle ellende vandien
Uiteindelijk werd het weer eens veel te laat en ging ik offline. Maar niet na haar mijn nummer gegeven te hebben. Appt ze tot mijn grote grijns opwekkende vreugde vanmorgen dat ze het zo gezellig vond en we maar eens samen wijn moesten gaan drinken.
Paiqdate in de maak dus. Nu maar hopen dat het meevalt qua issues...
Nou nou.. Misschien wel een mooie damequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:45 schreef HaerdenC het volgende:
zo zo ... benieuwd wat de dag vandaag brengt.
Wel die kans is relatief kleinquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou nou.. Misschien wel een mooie dameVoor jou dan..
Verkapte kijk-mij-een-PUA-zijn-postquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:57 schreef Silenus het volgende:
Zorg dat je een buitendienst-functie krijgt en ga de IT-dingetjes regelen waar veel marketing/grafische vormgeving aan te pas komt. Daar zit een verhoogd percentage aan chickiebomba's.
Ik werk in onderaanneming en heb dus een vast taken pakket.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:57 schreef Silenus het volgende:
Zorg dat je een buitendienst-functie krijgt en ga de IT-dingetjes regelen waar veel marketing/grafische vormgeving aan te pas komt. Daar zit een verhoogd percentage aan chickiebomba's.
Dat het met 2 ff-en is. Verder ja hoor heel veel maar dat doet niet ter zake hequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:57 schreef BeamofLight het volgende:
Is er iets wat we nog niet van je weten Clif?
ja lekker ... droge lucht, 1800 zoemende servers, 8 graden, en constant techniekers die binnen komen en dan nog even rekening houden dat er camera bewaking is en toegangscontrole. Ik vrees dat dat soort dingen vooral bij kmo's kan maar niet hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:01 schreef Silenus het volgende:
En dan uiteraard vingeren in het server-hok.
Je moet het ook na werktijd doen he. En die servers boeien niet, dat het wat fris is.. ach, je krijgt het vanzelf wel. Al is het alleen maar door de spanning.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:05 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ja lekker ... droge lucht, 1800 zoemende servers, 8 graden, en constant techniekers die binnen komen en dan nog even rekening houden dat er camera bewaking is en toegangscontrole. Ik vrees dat dat soort dingen vooral bij kmo's kan maar niet hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |