Mijn ZX haalt dat wel met gemakquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Voor de ZX zou het helemaal werelds zijn
![]()
Neem een accutolletje met een bitje mee
quote:
Die tankservice app heb ik er ook op staan. Ze werken allebei wel redelijk goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken Jip niet maar gebruik de Directlease tankservice app, ook ideaal (als je niet kleurenblind bent) want de rode tankstations op de kaart zijn duur, de groene goedkoop, en de oranje zitten er tussenin.
Lijstweergave is ook mogelijk.
Edit: ik zie dat Benzine Jip ook met kleurenstippen werkt.
Oh dat is mooi, dan hoef ik Jip niet ook op m'n telefoon te zettenquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die tankservice app heb ik er ook op staan. Ze werken allebei wel redelijk goed.
Natte vingerwerk gaan doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:19 schreef .Neovo. het volgende:
Ik kreeg net een mailtje of ik alle urenstaten even wou inleveren. Ok...
Ik:
In het begin is me nooit verteld dat ik urenstaten moest inleveren.... En ik weet dus ook niet het exacte tijdstip hoelaat ik begon en weer wegging van de dagen dat ik aanwezig was van een maand terug.
Hellup
Je bent toch elke dag om 6.00 begonnen en om 21.45 weggegaan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:19 schreef .Neovo. het volgende:
Ik kreeg net een mailtje waarom ik nooit urenstaten heb ingeleverd. Ok...
Ik:
In het begin is me nooit verteld dat ik urenstaten moest inleveren.... En ik weet dus ook niet het exacte tijdstip hoelaat ik begon en weer wegging van de dagen dat ik aanwezig was van een maand terug.
Hellup
9quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |