Vind het echt helemaal niets.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
Heb echt nul-komma-nul met Air Jordan, maar vond deze wel aardig worden...
[ afbeelding ]
Vind die echt ziek, naast de xx8 de enige jordan die ik zou dragen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jij bent ook 200% van die next level...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Vind die echt ziek, naast de xx8 de enige jordan die ik zou dragen:
[ afbeelding ]
Hèhè, een keer live gezien en dat was erg gaaf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar jij bent ook 200% van die next level...
[ afbeelding ]
Daar heb je geen collab voor nodig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ook, begrijp niet helemaal wat Clot toe gaat voegen? BdP is zeker tof, maar kan soms (naar mijn smaak dan) iets "strakker" qua ontwerp, iets cleaner. Denk niet dat Clot daar aan bij gaat dragen...
Ik heb juist heel veel met Jordan, maar deze doet me weinig tot niets. Ik heb meerdere 11's, maar draag ze door dat opvallende glimmende patent leer toch vrij weinig. Deze is dan ook nog eens laag en heeft ook nog eens wit patent leer. Niet mijn smaak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Hèhè met je range?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef Bajskorv het volgende:
Precies. Trouwens weer tijd om beetje bij te shoppen. Hopelijk zaterdag tijd om naar Avenue stocksale te gaan op weg naar huis. Stukje rijden dit weekend, met de auto van Londen naar Amsterdam!
Die Zuid-Afrikaanse groep is dat. Zal even de naam opzoeken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef whehe het volgende:
http://i.imgur.com/4LGmGFh.gif
Wie zijn dit?
Ik heb ook veel met Jordan. Maar dan voornamelijk om mee te basketballen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik heb juist heel veel met Jordan, maar deze doet me weinig tot niets. Ik heb meerdere 11's, maar draag ze door dat opvallende glimmende patent leer toch vrij weinig. Deze is dan ook nog eens laag en heeft ook nog eens wit patent leer. Niet mijn smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |