Die had ik al gezegd in de laatste postquote:
Well excuuuuuuuuuuuuuse me princessquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die had ik al gezegd in de laatste post
Aber natürlich kopt Sands hem dan binnen.quote:
Er kwam wat tussenquote:
3/4quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Heroes van david bowie
Your song van elton john
Racerblade +1quote:
Volgens mij zijn er ook een paar films van gemaakt, maar dat zouden goed tv-films kunnen zijn.quote:
quote:Has been nominated for an Oscar at least once in five consecutive decades (1960s-2000s).
quote:Has never won an Academy Award. He has more nominations without winning than any other actor.
quote:He and his daughter both received Emmy nominations in 2005. She won, he didn't.
De 2e hint is dat Peter O'Toole?quote:
3/5quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:13 schreef Asap het volgende:
[..]
De 2e hint is dat Peter O'Toole?![]()
De eerste hint, ook Peter O'Toole![]()
3e hint, John Voigt?![]()
4/5quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:36 schreef HilarityEnsues het volgende:
Sir Michael Caine (met Sir Ben Kingsley als Watson).
quote:
Was even peuken halen.quote:
Kan je ook naar de antwoorden op je eerdere vraag kijken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:52 schreef lamers het volgende:
[..]
Was even peuken halen.
Stand juni:
11 Sands
7 SamuelofSEK
7 lamers
6 Silfen
3 dyonvbaal
3 drakin
3 ArtistA
2 DragonFodder
1 HilarityEnsues
1 NielsTriple
1 FireFox1
1 picodealion
1 dekatophetspek
1 Racerblade
Shall doquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef Silfen het volgende:
[..]
Kan je ook naar de antwoorden op je eerdere vraag kijken?
Stand juni:quote:
quote:It's a difficult question for any man to answer... Whether to follow his dreams no matter what... Or to give in slowly and let life lead you where it will.
quote:A stonemason steadfastly pursues a cousin he loves. However their love is troubled as he is married to a woman who tricked him into marriage and she is married to a man she does not love.
Ja, maar er mag gewoon mee verder gegaan worden. Opstarters zijn gewoon zodat het topique niet doodbloedtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:38 schreef Silfen het volgende:
Betekent de nieuwe vraag dat jullie het antwoord op mijn vraag niet weten?
Andere bekende acteurs in deze film zijn Liam Cunningham en Kate Winslet.quote:Christopher Eccleston (![]()
) and David Tennant (Drunk Undergraduate) both later portrayed the Doctor in Doctor Who. The former played the Ninth Doctor from March to June 2005 while the latter played the Tenth Doctor from June 2005 to January 2010.
quote:"We are man and wife, if ever two people were on this earth!"
quote:is a 1996 British drama film, directed by Michael Winterbottom, and written by Hossein Amini, based on Thomas Hardy's novel
. The original music score was composed by Adrian Johnston.
The film was shot in late 1995 in Edinburgh and locations in County Durham including Durham Cathedral, Durham City, Ushaw College, Blanchland village and Beamish museum.
quote:De film gaat over een man en zijn nicht. Ze zijn beiden getrouwd met een ander, maar ontmoeten elkaar in de stad nadat nadat zijn vrouw hem verlaten heeft.
Zij besluit om haar man te verlaten voor hem en ze leven een tijdlang een moeilijk leven (omdat hun relatie niet echt geaccepteerd wordt), waarin het stel 2 kinderen krijgt. Een tragedie (de dood van beide kinderen en de zoon van de man uit zijn huwelijk) drijft haar terug naar haar man.
Een jaar later ontmoeten ze elkaar weer bij het graf van hun kinderen waar hij haar vraagt of ze nog steeds van hem houdt, waarop zij antwoord: "You've always known". Zij gaat weer terug naar haar man, terwijl hij haar na roept: "We are man and wife, if ever two people were on this earth!"
2 What Women Wantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:51 schreef ArtistA het volgende:
Opstarter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok doe ik zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Sands +1
Zit op het terras, je mag de score zelf doen.
3/5quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef picodealion het volgende:
Juno
Scott Pilgrim vs The World
Superbad?
The Go-Getter?
quote:
quote:
quote:While his trailer trash parents teeter on the edge of divorce, Nick Twisp sets his sights on dream girl Sheeni Saunders, hoping that she'll be the one to take away his virginity.
quote:An adaptation of the cult memoir of game show impresario Chuck Barris, in which he purports to have been a CIA hitman.
quote:
Ik kijk ook Homelandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef picodealion het volgende:
Oh, dat was simpeler dan ik dacht. Ik kwam er net achter dat er al lang een seizoen 2 is van Homeland, dus ik zit weer volop van Claire Danes te genieten.
5/5quote:
Net te laat samquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
zerkalo
Stalker
Adrei Rubliev
Ivan's Childhood
Ik was te lang aan het twijfelen of ik ze dan maar allemaal ging noemen, maar toen zag ik dat vervelende update berichtje alquote:
Dan stel ik eens zo'n vraag en ben je te laatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik was te lang aan het twijfelen of ik ze dan maar allemaal ging noemen, maar toen zag ik dat vervelende update berichtje al
Ik ben allang blij dat je eens wat beters dan die hitchcock/stewart troep vraagtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan stel ik eens zo'n vraag en ben je te laat
Ik ben allang blij dat Stalker al wat beter was dan Andrei Rublevquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je eens wat beters dan die hitchcock/stewart troep vraagt
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat de zus/broer/vader/moeder/dochter/zoon van Jeff?
2/6quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef Silfen het volgende:
Die ken ik van de Stargate films.
En van Hotel New Hampshire.
Staat niet op zijn IMDb lijstjequote:
Kb = kevin bacon?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Er is een comedy met KB en DS
Er is een Crime met SB, AS en GR
Er is een comedy/drama met GC
quote:
Jude the Obscure?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:36 schreef Silfen het volgende:
Een heel korte samenvatting van de film:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:48 schreef HilarityEnsues het volgende:
White Palace (James Spader en Susan Sarandon)?
Dat is de titel van het boek inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:51 schreef HilarityEnsues het volgende:
En als ik het goed zie, staat deze nog open:
[..]
Jude the Obscure?
Jason Segal is goed.quote:
correctquote:
quote:A newlywed man who believes he's just gotten hitched to the perfect woman encounters another lady on his honeymoon.
The Taking of Pelham 123?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:15 schreef Sands het volgende:
[..]maar er is wel een remake met meneer Denzel van deze film
quote:Pleasantly plump teenager Tracy Turnblad teaches 1962 Baltimore a thing or two about integration after landing a spot on a local TV dance show.
5/4quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:24 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Hairspray (als ik je goed begrijp het origineel en de remake).
4/5quote:Op zondag 9 juni 2013 12:17 schreef Tem het volgende:
American Pie
Old School
Dude where's my car
Road trip?
Euro trip?
Wilde het duo toch genoemd hebbenquote:
1 Sands, ik vroeg er 1.quote:
1/2quote:Op zondag 9 juni 2013 13:15 schreef Silfen het volgende:
Aangezien ik zo weg moet, mag een ander die tweede raden.
De enige die ik ken is
Star Wars I - A Phantom Menace
2/2quote:
1/5quote:
7/5quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef DragonFodder het volgende:
chris pine
zoe saldana
karl urban
simon pegg
benedict cumberbatch
bruce greenwood
ik had nog wel even door kunnen gaanquote:
1/4quote:
2/4quote:
nee.quote:
3/4quote:
4/4quote:
hugo weavingquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hugo weaving
nathalie portman
2 broertjes wachowski
Film?quote:The tanker that leaks oil into the Atlantic is the British Reliance, owned by BP Amoco Shipping. It was built in 1975, flew the Bermudan flag, and was demolished in December 1999.
quote:The musical tones from the video game Ross Webster is playing are from the Atari 2600 version of Pac-Man.
quote:Richard Pryor's character steals money from his company by collecting fractions of a cent from other accounts and collecting them in his personal account. In computer crime terminology, it's called the "salami technique."
quote:
het karakter wat hij speelt, of de goede man zelf? Heb je een foto?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:52 schreef Sands het volgende:
Hij werkt al heel lang bij hetzelfde bedrijf en doet van alles en nog wat.
De goede man zelf, hij is nu eindelijk zijn eerste film (alleen) aan het regisserenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het karakter wat hij speelt, of de goede man zelf? Heb je een foto?
en schrijver, story artist, animator, co regisseur, en in 214 officieel regisseurquote:
Daar nietquote:Op maandag 10 juni 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
Vast bij een animatiefilmstudiobedrijfding. Disney?
Ne....SQUIRREL!quote:Op maandag 10 juni 2013 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
willekeurige goks op Bolt en Wreckit Ralph
1/2quote:
Niet voor stemmen, sorryquote:
2/2quote:
Dat is 1quote:
En dat is de restquote:Op maandag 10 juni 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
Dredd: Lena Heady
Black death: sean bean
komt een vrouw bij de dokter: carice van houten
dark knight rises: de gast die Petyr speelt
Zo streng ben ik niet en zo bekend is het grootste deel van de namen ook weer niet.quote:
Kwam door ditquote:Op maandag 10 juni 2013 00:19 schreef lamers het volgende:
[..]
Zo streng ben ik niet en zo bekend is het grootste deel van de namen ook weer niet.
Verkeerd gelezen denk ik, verder geen probleem.quote:
1 titel per persoon was wss beter geweest jaquote:Kwam door dit
[..]
Verkeerd gelezen denk ik, verder geen probleem.
1/8quote:
4/8quote:
6/8quote:Op maandag 10 juni 2013 00:22 schreef lamers het volgende:
State of Play
Zodiac
Morning Glory
Anchorman?
8/8quote:Op maandag 10 juni 2013 00:23 schreef Sands het volgende:
The Front Page
The Front Page
His Girl Friday
Die andere niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
8/8
Zoals we van sands gewend zijn
ik heb the front page maar 1 x gecheckt, dacht dat het een foutje van je was.quote:
Het is 3 keer dezelfde film, His Girl Friday is de jaren 40 remakequote:Op maandag 10 juni 2013 00:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik heb the front page maar 1 x gecheckt, dacht dat het een foutje van je was.
4/10quote:Op maandag 10 juni 2013 00:47 schreef lamers het volgende:
Some Like It Hot
Sunset Boulevard
The Appartment
Seven Year Itch
hehe, nee. minder... groots.quote:
het is die andere bekende idd.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:14 schreef dyonvbaal het volgende:
o. de enige lilliputter die ik bij naam ken is Peter Dinklage en dat is em niet...
quote:
4/5quote:Op maandag 10 juni 2013 14:13 schreef wyccie het volgende:
Nee, dyon.
Kruistocht in Spijkerbroek![]()
Kruimeltje![]()
Minoes![]()
Madelief(is gebasseerd op jeugdboeken van Guus Kuijer maar niet een verfilmd boek)
Dolfje Weerwolfje![]()
7/5quote:Op maandag 10 juni 2013 14:16 schreef DragonFodder het volgende:
dik trom![]()
de kameleon![]()
schippers van de bontekoe2 titels in 1 zin?
hoe overleef ik mezelf![]()
hoe overleef ik mijn ouders![]()
Futurama heeft geen bioscoopfilms opgeleverd helaas.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef ArtistA het volgende:
charlie's angels
dukes of hazard
starsky and hutch
mission: impossible
star trek
the simpsons
futurama
Waardoor Asap er met het punt vandoor gaat.quote:
aww , maar nu heeft asap wel een punt! Toch mooi voor hem zijn eerste?quote:
Ik gun iedereen punten.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
aww , maar nu heeft asap wel een punt! Toch mooi voor hem zijn eerste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |