SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daaag dag dag imgquote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (ovb)
Ik krijg dan het idee dat je nog wel high heels wilt zien, maar verder echt niks....quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met alleen een boormachine? Klinkt als een goed idee
Join the clubquote:
Ik had nog niet aan de high heels gedacht, maar goed idee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg dan het idee dat je nog wel high heels wilt zien, maar verder echt niks....
Am I Right
Omdat fouten/foute keuzes maken menselijk is en iedereen dat doet..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
misselijkmakend oke..... maar waarom onrealistisch
Niet eens 50 tinten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat fouten/foute keuzes maken menselijk is en iedereen dat doet..
Soms kies je bijvoorbeeld voor jezelf en moet je ook voor jezelf kiezen.. In deze serie is het dan direct egoistisch en evil.
Kort samengevat: Zwart-wit, geen tot weinig tinten grijs
Dacht ik welquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had nog niet aan de high heels gedacht, maar goed idee.
Ik ben de oprichter man.quote:
He engel. Wie geht?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stond er nog in en is nu byue bye
Hi kaneel
Godverquote:
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dacht ik wel
De vraag is.... is een vrouw aantrekkelijker op hakken ongeacht hoe ze op loopt
A op die fiets.....quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat fouten/foute keuzes maken menselijk is en iedereen dat doet..
Soms kies je bijvoorbeeld voor jezelf en moet je ook voor jezelf kiezen.. In deze serie is het dan direct egoistisch en evil.
Kort samengevat: Zwart-wit, geen tot weinig tinten grijs
Nee ik denk niet dat hakken per definitie een vrouw aantrekkelijker maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dacht ik wel
De vraag is.... is een vrouw aantrekkelijker op hakken ongeacht hoe ze op loopt
Dan kan ik dus beter of leren beter op die krengen te lopen of gewoon door huppelen op mijn platte schoenenquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A op die fiets.....
Het leven is helaas duizend tinten grijs..... dus evil en ego... mwah.... maar goody als streven hebben is an sich niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
9 uur gewerkt. Tikt lekker aan, de monies.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... het was terrasweer vandaag
[..]
Alles gutUnd mit dir?
Ik heb geen idee hoe jij op die krengen looptquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ik dus beter of leren beter op die krengen te lopen of gewoon door huppelen op mijn platte schoenen
ik had vorige week een paar aan... wow wat een mooie benen kreeg ik daarvan... kon er alleen net drie stappen mee zetten en toen zaten mijn tenen over de randquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat hakken per definitie een vrouw aantrekkelijker maken.
Maar het kan wel ontzettend sexy staan.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En daar is idd helemaal niks mis mee..
Zelfs ik, met mijn ijskoude ziel, probeer een goed mens te zijn :$ :$ijskoude zielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vampierdame?![]()
Op het 9 uur werken na, klinkt het goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
9 uur gewerkt. Tikt lekker aan, de monies.
Beetje bruin geworden in de zon enzulks.
Had ik tot nu toe steeds geen hakken aan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij op die krengen loopt
E-reputatie: alcoholiste en ijskoningin.. Dat moet ik natuurlijk wel hooghoudenquote:
Je bent zwanger?quote:
Je moet er ook niet mee gaan lopen, en anders heb je een goed excuus om je te laten dragen door een woest aantrekkelijke coca cola light break man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik had vorige week een paar aan... wow wat een mooie benen kreeg ik daarvan... kon er alleen net drie stappen mee zetten en toen zaten mijn tenen over de rand
Gelukkig ken ik je beter dan dat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
c-c-c-c-c-combobreaker
[..]
E-reputatie: alcoholiste en ijskoningin.. Dat moet ik natuurlijk wel hooghouden
En dat ook ja
Volgens mij nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had ik tot nu toe steeds geen hakken aan?
Hehehequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
c-c-c-c-c-combobreaker
[..]
E-reputatie: alcoholiste en ijskoningin.. Dat moet ik natuurlijk wel hooghouden
Vampiersquote:En dat ook ja
Wat moet je er anders mee doen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee gaan lopen, en anders heb je een goed excuus om je te laten dragen door een woest aantrekkelijke coca cola light break man.
Wie goed doet, goed ontmoet kaneeltjequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik je beter dan dat.
Goed puntquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee gaan lopen, en anders heb je een goed excuus om je te laten dragen door een woest aantrekkelijke coca cola light break man.
Als in "kill it with fire"?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe
Dan pak ik wel ff n aansteker ... of is een vlammenwerper beter?
[..]
Vampiersalleen dat onsterfelijk worden .... brr
Hoi julliequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In dat geval meld ik me ff bij het vaticaan.....
Ik bedoel natuurlijk me myself and I
Als je dat doet kom je nooit je huis uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stil blijven staan/zitten en mooi zijn.
Maar hoe kom ik met mijn naaldhakkenhoerenlaarsjes dan van hier naar....... Elders?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stil blijven staan/zitten en mooi zijn.
Mwah, ik ben altijd heel aardig tegen mensen, maar niet iedereen is dat terug.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet kaneeltje
Vraag het gerust een paar anderen, dus zullen mijn e-rep IRL zelfs niet ontkrachten
Is goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Next time.... mag je beoordelen hoe ik erop rond stap![]()
Voor het lopen gebruik je gewoon sneakers.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik met mijn naaldhakkenhoerenlaarsjes dan van hier naar....... Elders?
Bij een ijskoude moet er toch wat ontdooit wordenquote:
Nee.... Verouderen is een teken van wijsheidquote:Ik verouder nog wel.. Ik twijfel nog of ik dit erg vind of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent aan het trollen, right?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor het lopen gebruik je gewoon sneakers.
Of wat ik al zei, je laat jezelf dragen.
Dan word je gedragen door de coca cola ligt break manquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik met mijn naaldhakkenhoerenlaarsjes dan van hier naar....... Elders?
Sommige mensen moeten dan ook gewoon ff afgeragd worden door mijquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik ben altijd heel aardig tegen mensen, maar niet iedereen is dat terug.
Soms ben ik zelfs heel lief en romantisch en dingen naar anderen, en nou ja, je weet en zo.
Ja, maar dat staat lame wanneer ik m'n rokje draagquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor het lopen gebruik je gewoon sneakers.
Of wat ik al zei, je laat jezelf dragen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij een ijskoude moet er toch wat ontdooit worden
[..]
Nee.... Verouderen is een teken van wijsheidOk, maar doe voorzichtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, 1 pot nat idd
In b4 lame-ass pottegrapjes, zo bedoelde ik het (deze keer) niet
Maar wijsheid ja.. Of iig levenservaring, wel belangrijk
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Het dragen gedeelte is inderdaad niet heel serieus.quote:
Mag het ook een vrouw zijn?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan word je gedragen door de coca cola ligt break man
of willekeurig ander lekker ding
Daarom moet je je rokje ook uit laten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten dan ook gewoon ff afgeragd worden door mij
Voor jou doe ik dat met liefde :$
[..]
Ja, maar dat staat lame wanneer ik m'n rokje draag
[..]
Ok, maar doe voorzichtig
Nja, 1 pot nat idd
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het dragen gedeelte is inderdaad niet heel serieus.
Al zou een klein stukje natuurlijk nog wel kunnen.
Nee, ik hul mijzelf graag in een roze wolk van mysterie.. Moet wat te raden overblijven, veel leukerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je je rokje ook uit laten.
Als je helemaal naakt bent dan zijn de sneakers wel het minste van je zorgen.
Ja... een nog beter woord idd.... Levenservaringquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
Nja, 1 pot nat idd
Simultaan knikkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... een nog beter woord idd.... Levenservaring
Dat geldt voor zo'n beetje allesquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hakken zijn een dodelijk wapen in de juiste handen.
Natuurlijk.... maar ik vrees dat het dan zo'n bodybuild achtig type wordt..... of het moeten er een stel zijnquote:
Klopt... nog niet uitgeprobeerd overigensquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hakken zijn een dodelijk wapen in de juiste handen.
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten dan ook gewoon ff afgeragd worden door mij
Voor jou doe ik dat met liefde :$
Houden zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt... nog niet uitgeprobeerd overigens
Nee, je mag me niet bewerken met je hakkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Aaaaah... kijkt heel zielig... met van die a toe oogjes incl .pruillip
Ewwww neequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk.... maar ik vrees dat het dan zo'n bodybuild achtig type wordt..... of het moeten er een stel zijn
IJsje van IJs van Co, perenijsje en nu een schepijsjequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1. wat voor ijsje?
2. ik zit pas op een
Kan ik ook mijn agressie kwijt, da's wel lekker somsquote:
Was ik heul niet van plan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je mag me niet bewerken met je hakken
Misschien moet je haar kusjes geven. Dat zou ik wel zien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan ik ook mijn agressie kwijt, da's wel lekker soms
Daarna ga ik wel weer lief ende goed zijn met lieve mensen
Vast niet, ik hou altijd in/kan mijn lachen niet inhouden tegen een vrouw en dan opeens lig ik op de grond ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ewwww nee
Een beetje vrouw kan mij sowieso wel tillen, zo zwaar ben ik niet
Tevens ben ik zelf ook niet slap, al zeg ik het zelf
En nee mannen, ik ga niet met jullie vechten, want dan leg ik het idd vast af
#stayin' humble
Dat dacht ik dus ookquote:
btje optillen ja... maar ook echt dragen....quote:Een beetje vrouw kan mij sowieso wel tillen, zo zwaar ben ik niet
Tevens ben ik zelf ook niet slap, al zeg ik het zelf
Nee iddquote:En nee mannen, ik ga niet met jullie vechten, want dan leg ik het idd vast af
#stayin' humble
Angrysex, afgewisseld met kusjekroelmomenten en vervolgens weer slaan, krabben,bijten en wurgen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je haar kusjes geven. Dat zou ik wel zien.
hmm perenijsquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IJsje van IJs van Co, perenijsje en nu een schepijsje
Oh noes
Not sure if gusta.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Angrysex, afgewisseld met kusjekroelmomenten en vervolgens weer slaan, krabben,bijten en wurgen?
Ja, maar dat komt omdat je niet oplet, dan is het alsnog geen krachtmeting dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast niet, ik hou altijd in/kan mijn lachen niet inhouden tegen een vrouw en dan opeens lig ik op de grond ofzo.
Ja klopt, zou ik geconcentreerd zijn en er op uit zijn om je pijn te doen dan zou je het afleggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat je niet oplet, dan is het alsnog geen krachtmeting dus
Ik zou haar wel willen zien zoenen en likjes geven en seks zien hebben met een vrouw. Denk ik.quote:
Ik heb er nog 12 in de vriezer liggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
may be ik morgen kopenanders vrijdag
Nja, dan heb je nog de fijne nuance tussen krachtmeting en er op uit zijn iemand pijn te doen ehquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, zou ik geconcentreerd zijn en er op uit zijn om je pijn te doen dan zou je het afleggen.
Maar dat wil ik niet.
Ook niet wurgen tot ze blauw aanloopt en/of halfdood gaat hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar wel willen zien zoenen en likjes geven en seks zien hebben met een vrouw. Denk ik.
Maar het wurgen enzo, mwah.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook niet wurgen tot ze blauw aanloopt en/of halfdood gaat hoor![]()
Op brute kracht leg ik het tegen veel mensen wel af, het is echt de techniek en (vroeger) de snelheid waar ik het van moet hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dan heb je nog de fijne nuance tussen krachtmeting en er op uit zijn iemand pijn te doen eh
In dat laatste geval is vrijwel iedereen behoorlijk gevaarlijk
Anyway, partijtje stoeien vind ik vaak wel leuk I must admit
[..]
Gelukkig. Daar is ze te lief voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo ijskoud ben ik nog NET nietquote:
Ja ik ook wel, maar goed, vrouwen zijn doorgaans fysiek sowieso al niet zo sterk natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op brute kracht leg ik het tegen veel mensen wel af, het is echt de techniek en (vroeger) de snelheid waar ik het van moet hebben.
Toch nog een kleine vlammetje van binnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo ijskoud ben ik nog NET niet
[..]
Ja ik ook wel, maar goed, vrouwen zijn doorgaans fysiek sowieso al niet zo sterk natuurlijk
Wel vaak t voordeel dat ik best snel kan zijn, niet al te lang ben en vrij tenger
Als je een beetje tenger bent is het ook vaak dat ze je onderschatten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo ijskoud ben ik nog NET niet
[..]
Ja ik ook wel, maar goed, vrouwen zijn doorgaans fysiek sowieso al niet zo sterk natuurlijk
Wel vaak t voordeel dat ik best snel kan zijn, niet al te lang ben en vrij tenger
Haaaai.quote:
Ha tijn, hoe hangt het?quote:
Don't worry, be happy enzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig. Daar is ze te lief voor.
quote:
Wacht op iemand die m weet aan te wakkeren :$quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch nog een kleine vlammetje van binnen.
Uhhuh, da's soms wel leukquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een beetje tenger bent is het ook vaak dat ze je onderschatten.
Goed en bij jou?quote:
Pfoe, zwaar levenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Dqod het volgende:
Oh doedoei Engel![]()
[..]
Don't worry, be happy enzo
[..]
[..]
Wacht op iemand die m weet aan te wakkeren :$
[..]
Uhhuh, da's soms wel leuk
ok lieverdquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Dqod het volgende:
Oh doedoei Engel![]()
[..]
Don't worry, be happy enzo
Taaie libie idd manggquote:
quote:
Myra, denk ikquote:
Omdat we awesome zijn en het woord verspreidt zich natuurlijk snelquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Tamashii het volgende:
Hoe weet zij dat in t huys de toffe meets waren?
Gelukkig hangt er nog niets.quote:
Oei. Hoe lang al last van?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij heb ik een hamstring blessure of zo
Ik denk een week nu. Geen idee hoe lang precies eigenlijk, maar traplopen ging net moeilijk, en aan/uitkleden ook en been over motor heen zwaaien ook.quote:
Toch even naar de dokter gaan, voordat het misschien erger wordt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk een week nu. Geen idee hoe lang precies eigenlijk, maar traplopen ging net moeilijk, en aan/uitkleden ook en been over motor heen zwaaien ook.
Eng, ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
Wtf is het ineens al 10 uur.. Echt.. WAT.DE.NEUK
Zei iemand anders ook al ja, ga ik morgenochtend even bellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch even naar de dokter gaan, voordat het misschien erger wordt.
Dat klinkt serieus niet best.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei iemand anders ook al ja, ga ik morgenochtend even bellen.
Heb er ook last van als ik op mijn rechterzij lig, en zo slaap ik altijd. Oftewel, ik slaap niet al te best nu
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus niet best.Ik hoop voor jou dat het meevalt.
Komt het door het voetballen?
Beter niet zelf googelen, krijg je enge ziektes vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Geen hamstring (pijn zat daar ook niet echt na nadenken), maar iliopsoas syndroom (slijmbeursontsteking in heup-regio) volgens Google. Morgen maar even doktor bellen
Doen mannen altijd ;') neeeuuuuu dat was ik niet! echt niet!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Onze kat laat stinkscheetjes. Heb ik gelukkig iemand die ik de schuld kan geven als ik het een keertje ben.
We hoor het binnenkort welquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Beter niet zelf googelen, krijg je enge ziektes van.
quote:
Morgeeeequote:
Moggequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:29 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
[..]
Morgeeee![]()
Ben gister best wel verbrand (mijn benen) maar ook echt alleen de voorkant.
Ziet niet uit! Ben nu een echte duo penotti!
vandaag dus een daggie op je buik liggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:29 schreef Vansschoen het volgende:
Zo snel verbrand! Moet je vandaag nog een keertje gaan liggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:29 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
[..]
Morgeeee![]()
Vlaai.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:20 schreef rival het volgende:
altijd fijn een jarige collega, lekker aan de vlaai
ga er eens over nadenken en vertel ons dat, viespeukquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:31 schreef muhahaha het volgende:
Waarom dacht ik direct aan een koeienvlaai?
Smakelijk rival.
Nah dat is niet te verklaren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
ga er eens over nadenken en vertel ons dat, viespeuk
Lekkâh. Zelf vind ik kersen het lekkerst.quote:
das de sletterigste vlaaiquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekkâh. Zelf vind ik kersen het lekkerst.
spijkers?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:59 schreef Royco1 het volgende:
Voor de 3e keer in anderhalve week een band verwisselen
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut zeg. Is mijn pakje met boeken er eindelijk, zit er een verkeerd boek in
Geen idee.quote:
Stom. Mijn boekjes kwamen gisteren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
De andere boeken kloppen wel. Dus heb hem even een mailtje gestuurd.
Ik wil helemaal geen Atlantis Attacks
Nee, de andere 2 keren was niet bij mezelf maar bij 2 vrouwen.quote:
Ze ziet je graag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:59 schreef Royco1 het volgende:
Voor de 3e keer in anderhalve week een band verwisselen
Ja, maar hij biedt nu aan dat ik Atlantis Attacks (die ik niet heb besteld) mag kopen voor 15 euro en dat ik bij de volgende bestelling mijn andere boek (Squadron Supreme) wordt meegestuurd. Coverprijs van Atalantis Attacks is 75 dollar, dus in een winkel zou dat zo'n 85 euro zijn. Hij boodt hem aan op zijn website voor 25.quote:
zonde, dure banden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas was deze gewoon bij mijn eigen auto.
Kijk even of het leuk is, anders gewoon terugsturen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar hij biedt nu aan dat ik Atlantis Attacks (die ik niet heb besteld) mag kopen voor 15 euro en dat ik bij de volgende bestelling mijn andere boek (Squadron Supreme) wordt meegestuurd. Coverprijs van Atalantis Attacks is 75 dollar, dus in een winkel zou dat zo'n 85 euro zijn. Hij boodt hem aan op zijn website voor 25.
Ik twijfel nu.
dat scheelt, alsnog zonde natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee viel wel mee, mijn vader regelt die voor mij.
Maar dan moet ik het openmaken enzo. Ik weet niet of hij een gebroken verpakking accepteert.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk even of het leuk is, anders gewoon terugsturen.
wat een hufterquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme
Die vent waar ik dat ongeluk mee gehad heb 2 maanden, heeft dat schadeformulier nog niet eens opgestuurd
Wat een debiel zeg, wat schiet hij daar nou mee op.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme
Die vent waar ik dat ongeluk mee gehad heb 2 maanden, heeft dat schadeformulier nog niet eens opgestuurd
kop in het zand en de problemen verdwijnen vanzelfquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een debiel zeg, wat schiet hij daar nou mee op.
Ik hoop dat ik mijn geld voor mijn vakantie hebquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
wat een hufter
Maar ik had dat dus ook met een pool, heb wel mijn geld al gehad voordat dat geregeld was... dus de verxzekering het voor laten schieten oid....
Proberen om er onderuit te komenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een debiel zeg, wat schiet hij daar nou mee op.
Hij heeft dat formulier toch getekend?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Proberen om er onderuit te komenHeb geen gegevens van getuigen, maar politie is er wel bij geweest.
Bah
O jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft dat formulier toch getekend?
Oh ik dacht bij je eigen auto 4 keer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alweer de reddende engel uitgehangen.
Dan heb je geen getuige nodig aangezien hij zelf heeft verklaard wat er is gebeurd. Heb je je verzekering gesproken?quote:
Jup, daarom weet ik ook dat hij dat formulier nog niet ingediend heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je geen getuige nodig aangezien hij zelf heeft verklaard wat er is gebeurd. Heb je je verzekering gesproken?
Hoezo dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je nou niet morgen in Rotterdam, get back, ipv gister
Ghehequote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik ben gebroken man!! Ik heb ook 2 dagen nodig om bij te komen!!
Ghehequote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik ga morgen terrasje pakken in Spijkenisse denk ik
Ben erachter gekomen dat ze bij maxima superlekkere wijn schenken
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik werd vanochtend wakker op een bank in Nieuwerkerk![]()
Geloof ik
Het was in ieder geval een gezellige avond!!quote:
Binnen of buiten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik werd vanochtend wakker op een bank in Nieuwerkerk![]()
Geloof ik
Prima hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Dat ga ik niet redden denk ik hoor. Zal tussen 9 en 10 zijn...
Actief als het 22 graden wordt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef Tamashii het volgende:
Rond half 9 zullen wij er zijn, dus de rest moet maar even kijken.
Ik wilde stiekem voorstellen om iets actiefs te gaan doen, maar dat zou dan op zaterdagmiddag moeten
Poolen 's avondsquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef Tamashii het volgende:
Rond half 9 zullen wij er zijn, dus de rest moet maar even kijken.
Ik wilde stiekem voorstellen om iets actiefs te gaan doen, maar dat zou dan op zaterdagmiddag moeten
Hallo hallo Rooooooooooooy.quote:
Hoi Tammiiiquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Tamashii het volgende:
Werkze Faxie!
Poolen lijkt me wel leuker dan T huys eigenlijk, who's in?
Hoi Royco, Fera!
Hooooooi.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Tamashii het volgende:
Werkze Faxie!
Hoi Royco, Fera!
Ik ben vrolijk.quote:
Ja hoor, beetje moe.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hooooooi.![]()
[..]
Ik ben vrolijk.
Alles goed?
Heujquote:
Heujquote:
Ikkequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Tamashii het volgende:
Werkze Faxie!
Hoi Royco, Fera!
Jep. Lekker genoten van de zon achter in de tuin. Even de melkflessen wat aandacht geven.quote:
Ik heb ook voor het eerst de korte broek aan gehad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Lekker genoten van de zon achter in de tuin. Even de melkflessen wat aandacht geven.
Ik ging topless, in m'n bikinibroekje. Ik wil alles wel een beetje egaal bruin hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook voor het eerst de korte broek aan gehad.
tijntje!quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging topless, in m'n bikinibroekje. Ik wil alles wel een beetje egaal bruin hebben.
Jammer dat het broekje niet uit kon, maar dat vond ik net iets te ver gaan.quote:
Er zijn aan de waal best plekken waar dat kan. Alleen is het water nu te hoog.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat het broekje niet uit kon, maar dat vond ik net iets te ver gaan.
Naakt zwemmen dan maarquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn aan de waal best plekken waar dat kan. Alleen is het water nu te hoog.
Ik zat in de tuin.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn aan de waal best plekken waar dat kan. Alleen is het water nu te hoog.
Veel te koud nog.quote:
Kan best naaktquote:
Ze heeft Gitaar....quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan best naakttenminste als je geen gluurbuur hebt
Picsquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
Zo nieuwe LOTR lego binnenik voel mij net een klein kind
Ja dat wel, dan ga ik het water in als jongen/man en kom eruit als meisje/vrouwquote:
Kun je iig niet zeggen dat je geen kans hebt gehad om aan een kutje te zitten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel, dan ga ik het water in als jongen/man en kom eruit als meisje/vrouw
Als ik alles in elkaar heb gezet zal ik zeker foto's makenquote:
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je iig niet zeggen dat je geen kans hebt gehad om aan een kutje te zitten.
Ik zit te genieten van mijn nieuwe omnibussen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik alles in elkaar heb gezet zal ik zeker foto's maken
Alleen maar kijken ja?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
Zou best voor een paar dagen een vrouw willen zijn, eens kijken hoe dat is
Zou jij mij geven als ik vrouw was?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen maar kijken ja?
Dat kun je al met een goede porno.
Doet me gelijk denken aan Frans.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te genieten van mijn nieuwe omnibussen.
De X-Statix omnibus is iets van 1200 pagina'szo mooi
Ik heb een vriendin...quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij mij geven als ik vrouw was?
Veel plezier met lezen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te genieten van mijn nieuwe omnibussen.
De X-Statix omnibus is iets van 1200 pagina'szo mooi
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Frans.
Dank je.quote:
Nee dus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Fuckquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Dank je.
Dat boek weegt 2 kilo ofzo, de tering.
Ah, ok.quote:
Jep.quote:
Dat is wel cool. Ik heb ook een boek liggen heel dik en zwaar is, gaat over Hellhammer (metalband)quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ik had een andere methode.
[..]
Jep.
Zitten 43 issues ofzo in gebundeld. Helemaal mooi en netjes, mooi papier, opnieuw gekleurd, gebonden, voorwoord, nawoord, schetsen erbij, verhaal erbij van het hoe en waarom. Echt te gek
Holy crapquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is hem:
[ afbeelding ]
Het zijn een beetje de heilige gralen van verzamelaars, want kleine oplages en een hele reeks in 1 keer.
[ http://img833.imageshack.us/img833/2398/img0251qb.jpg (copy/paste deze link) ]
Geekquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is hem:
[ afbeelding ]
Het zijn een beetje de heilige gralen van verzamelaars, want kleine oplages en een hele reeks in 1 keer.
[ http://img833.imageshack.us/img833/2398/img0251qb.jpg (copy/paste deze link) ]
Je bent gewoon jam.quote:
Ik had niet verwacht dat ze daar zo veel over zouden kunnen schrijven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Ik heb ook een boek liggen heel dik en zwaar is, gaat over Hellhammer (metalband)
De prijzen op de cover zijn ook absurd. Deze zou in de winkel in Amerika 125 dollar kosten. Hier in de winkel 125 x 1,15 euro.quote:
Ja eigenlijk wel, als ik ooit heel vee centjes heb ga ik me helemaal suf kopen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jam.
[..]
Ik had niet verwacht dat ze daar zo veel over zouden kunnen schrijven.
[..]
De prijzen op de cover zijn ook absurd. Deze zou in de winkel in Amerika 125 dollar kosten. Hier in de winkel 125 x 1,15 euro.
Uit Amerika shippen kost iets van 155 dollar totaal.
Dus is het afwachten op aanbiedingen online.
Het zijn iig geen 1200 pagina'squote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jam.
[..]
155 dollar aan shipping of 155 dollar dan in totaal? Anders krijg je straks ook nog eens de douane op je dak.quote:De prijzen op de cover zijn ook absurd. Deze zou in de winkel in Amerika 125 dollar kosten. Hier in de winkel 125 x 1,15 euro.
Wat is er zo speciaal aan dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jam.
[..]
[..]
De prijzen op de cover zijn ook absurd. Deze zou in de winkel in Amerika 125 dollar kosten. Hier in de winkel 125 x 1,15 euro.
Deze was goed te doen, met 37,50.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, als ik ooit heel vee centjes heb ga ik me helemaal suf kopen.
Gaan we een keer naar de Forbidden Planet in Londen.
Alsnog respectabel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn iig geen 1200 pagina's200 ofzo
Ja is een hele grote winkel, nerd heaven, Niet alleen comics maar ook action figures enzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze was goed te doen, met 37,50.
Had het al eens gedownload vorig jaar en was er weg van. Dus toen ik het zag, gelijk toegeslagen.
Forbidden Planet heeft veel?
[..]
Alsnog respectabel.
Met een geniaal hoofdstuk over de eerste keer van de gitaristquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze was goed te doen, met 37,50.
Had het al eens gedownload vorig jaar en was er weg van. Dus toen ik het zag, gelijk toegeslagen.
Forbidden Planet heeft veel?
[..]
Alsnog respectabel.
Het zijn bijna altijd reeksen die enorm goed ontvangen werden, kritisch gezien. Ook zijn ze al jaren geleden uitgegeven en dus is het zeer moeilijk om ieder issue te krijgen, in goede staat.quote:
Ah, op die fiets. Ik snap 'mquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn bijna altijd reeksen die enorm goed ontvangen werden, kritisch gezien. Ook zijn ze al jaren geleden uitgegeven en dus is het zeer moeilijk om ieder issue te krijgen, in goede staat.
Daarnaast zijn het kleine printruns, waardoor het boek zeldzaam is, en dus duur.
Nadat ze uit print zijn, kun je op ebay dat boek voor minstens het dubbele verkopen. Dit speelt ook mee voor enkele jammere mensen.
Hoeveel is jouw collectie waard?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn bijna altijd reeksen die enorm goed ontvangen werden, kritisch gezien. Ook zijn ze al jaren geleden uitgegeven en dus is het zeer moeilijk om ieder issue te krijgen, in goede staat.
Daarnaast zijn het kleine printruns, waardoor het boek zeldzaam is, en dus duur.
Nadat ze uit print zijn, kun je op ebay dat boek voor minstens het dubbele verkopen. Dit speelt ook mee voor enkele jammere mensen.
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item257e0c1259quote:
Hmm, geen idee. Boeit me ook niet. Ik verzamel omdat ik het medium geweldig vind en ik het graag lees. Niet omdat het veel waard kan worden.quote:
Maar die is ook wel duur zeker?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is een hele grote winkel, nerd heaven, Niet alleen comics maar ook action figures enzo.
Ik heb geen idee, maar dat zal wel jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item257e0c1259
Dit is de meest bekende schrijver van Thor. Zijn reeks van de titel wordt al 25 jaar als de beste ooit beschouwd. Maar: 200 dollar
Dan hou ik het wel bij mijn digitale collectie hiervan.
[..]
Hmm, geen idee. Boeit me ook niet. Ik verzamel omdat ik het medium geweldig vind en ik het graag lees. Niet omdat het veel waard kan worden.
Ik heb verder ook geen zeldzame dingen. Dan moet je namelijk veel geld investeren en dat heb ik er niet voor over.
Bijvoorbeeld 1ste verschijning van the Punisher, is iets van 500 dollar waard. Sorry, maar ik doe liever andere dingen met het geld.
[..]
Maar die is ook wel duur zeker?
Stiekem vind ik het nog wel meevallen voor iets wat zo zeldzaam isquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is de meest bekende schrijver van Thor. Zijn reeks van de titel wordt al 25 jaar als de beste ooit beschouwd. Maar: 200 dollar
[..]
Hmm, geen idee. Boeit me ook niet. Ik verzamel omdat ik het medium geweldig vind en ik het graag lees. Niet omdat het veel waard kan worden.
Ik heb verder ook geen zeldzame dingen. Dan moet je namelijk veel geld investeren en dat heb ik er niet voor over.
Bijvoorbeeld 1ste verschijning van the Punisher, is iets van 500 dollar waard. Sorry, maar ik doe liever andere dingen met het geld.
[..]
Maar die is ook wel duur zeker?
Ik ook, mijn cd collectie is ook niet veel waardquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee bedanktquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:40 schreef twi het volgende:
Ik heb hier twee katjes waarvan de kleinste vrij zeldzaam is en dus veel waard. Vanaf 500 euro ga ik nadenken over de verkoop.
De markt is klein, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het nog wel meevallen voor iets wat zo zeldzaam is
Geen grapjes over je zeldzame humor?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:40 schreef twi het volgende:
Ik heb hier twee katjes waarvan de kleinste vrij zeldzaam is en dus veel waard. Vanaf 500 euro ga ik nadenken over de verkoop.
Volgens Tamashii ben ik niet grappig, dus ik heb humor opgegeven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen grapjes over je zeldzame humor?
Tjah, over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Tamashii ben ik niet grappig, dus ik heb humor opgegeven.
Dafuq?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dus nu ben je een saaie lul?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Don't wake the dragon.quote:
Natuurlijk kom jij gewoon.. Duh.. Wat denk je nouquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:33 schreef Vansschoen het volgende:
Trouwens in de volgende OP mag de ovb bij mij eruit, want ik kom gewoon
Nou durf ik niet eens meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Natuurlijk kom jij gewoon.. Duh.. Wat denk je nouHE?!!!
quote:
Ik kom je persoonlijk ophalen en neem een halsband + riem mee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Spank.gif (NSFW)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bewaar 'm even tot morgen, want laat en m'n koptelefoon ligt beneden.
* Fera is lui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Oh vond het wel leuk klinken, weet je waar mijn huis woon?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:37 schreef Vansschoen het volgende:
Oh vond het wel leuk klinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., weet je waar mijn huis woon?
[/quote]
Nee, dm maar even
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |