Je kan altijd nog naar goatse gaan a mattie.quote:
Klinkt goed. Wanneer ben je van plan om te gaan solliciteren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Onderofficier Loadmaster voor Chinooks/C-130 of Officier Luchtgevechtsleiding..Stiekem trekt de eerste functie mij meer. Maar ja weet niet hoe ver ik kom met mijn 4 voor wiskunde. Heb al wat mensen van defensie erover gesproken en die zeiden dat ik staatsexamen of een cursus moet doen bij LOI, maar kon ondertussen wel solliciteren.
vieze flikkerrquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag een mooie nieuwe broek gekocht. #yolo
[ afbeelding ]
Damn, wat een heerlijk voluptueus lichaam met mooie zandloper verhoudingen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef McNulty het volgende:
Oh lawd have mercy! Dem thighs![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bro, dit kan je niet doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Damn, wat een heerlijk voluptueus lichaam met mooie zandloper verhoudingen.
Zou echt zooo graag tussen die dijen willen liggen G.
Just didquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Damn, wat een heerlijk voluptueus lichaam met mooie zandloper verhoudingen.
Zou echt zooo graag tussen die dijen willen liggen G.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ik zou hem niet in een spoiler doen voor de mensen die mobiel fokken... Wellicht kun je er nog meer toevoegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef McNulty het volgende:
Zou fanta er net zo geil uitzien in uniform?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |