timing doet het natuurlijk wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Augustus maar mijn man doet het allemaal zelfin zijn vrije uurtjes. .. och... zo op het balkon werkt prima
Ga je wel een bikkel van wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
timing doet het natuurlijk wel.
bij mij lag de douche eruit in december in de kerstvakantie
dan ligt buiten douchen niet zo heel erg voor de hand
uhh nee..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
timing doet het natuurlijk wel.
bij mij lag de douche eruit in december in de kerstvakantie
dan ligt buiten douchen niet zo heel erg voor de hand
Doen we hier morgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:23 schreef Dandilion het volgende:
Zulk lekker weer vraagt om een BBQ op mijn balkon.:-)
Blauw en donker paars zijn hier aanwezig in zaad vorm.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
Wie vroeg hier laatst nou om een akelei soort?
Wat een bloemenprachtquote:Op zondag 21 juli 2013 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk niet dat er iemand is op onze kade (1km lang) die zoveel bloemen op het balkon heeft als wij.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de salie, die hebben we verzopen, ik moet idd nog opruimen.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat een bloemenpracht(alleen die ene dode plant moet je even wegmoffelen ergens)
Mooi man!quote:Op zondag 21 juli 2013 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk niet dat er iemand is op onze kade (1km lang) die zoveel bloemen op het balkon heeft als wij.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 liter haal ik niet met mijn plantjes, gelukkigquote:Op zondag 21 juli 2013 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Hier gaat elke dag zo'n twintig liter water doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |