PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ninja? Ik wilde eerst nog de lapo pakken. Dat lukte niet, dus klikte ik door naar het volgende topic, maar die was er niet. Toen maar geprobeerd te jatten.quote:
Je loopt een kwartiertje achterquote:
Al die clubnamen van Wikipedia gehaald, dat weet ik nog wel. Kan de clubid's nog dromenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Clubnaam klopt ook niet, wordt al veranderd binnenkort,
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die clubnamen van Wikipedia gehaald, dat weet ik nog wel. Kan de clubid's nog dromen
Goed idee welquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je nog early access verkopen voor 15 euro pp #zakendoenalsEA
Dit soort features worden sowieso betaald.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je nog early access verkopen voor 15 euro pp #zakendoenalsEA
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zag het op je twitter, watskebeurt?
Uit het niets hebben ze de regels heel erg aangescherpt waardoor opeens iedereen geschorst wordquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zag het op je twitter, watskebeurt?
Maandag dus het is nog vrij recentquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Las het al op twitter ja, of was dat van vorige week
He maar wie doet jou zomaar na dan in het leven?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maandag dus het is nog vrij recent
Oh dat tweette ik vast ook weerquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
He maar wie doet jou zomaar na dan in het leven?
Johquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
Divisie 1 in fut valt wel tegen dacht dat het echt een geweldig niveau had maar nee..
Nederlandsquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoop dat die komma een punt hoort te zijn
Amerikaanse notatie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoop dat die komma een punt hoort te zijn
Ik, ik heb nu geen geld meer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef OmniRocket het volgende:
Wie heeft zn rekening al geplunderd met ideal betalen voor psn geld?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:17 schreef zerokil het volgende:
Iemand die het wat aanvallender kan maken...?
http://wefut.nl/squad/1887
Gewoon uit pack halen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Ibra is niet bepaald goedkoop, die ga ik niet eens kunnen betalen op deze manier
Gewoon first owner ja togquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Ibra is niet bepaald goedkoop, die ga ik niet eens kunnen betalen op deze manier
Bij mij ook al.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef Thorb het volgende:
Waz met wefut
[ afbeelding ]
Ik ging Moralez toevoegen die zit nu onder Coutinho
Ooit Taarabt als ST gebruikt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Taarabt op CM en een echte spits zoals Aguero/Tevez
Clubsen, ouwe draak?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef OmniRocket het volgende:
Wie heeft zn rekening al geplunderd met ideal betalen voor psn geld?
Geen dank.quote:
Moralez en Taarabt op het middenveld. YOLO!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Taarabt op CM en een echte spits zoals Aguero/Tevez
Is die nog Youth ja?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Caldirola aanvoerder bij Italië..wat is het met al die Eredivisieflops vandaag joh
Bastos was ook een Eredivisie flop en kijk wat hij heeft bereiktquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Caldirola aanvoerder bij Italië..wat is het met al die Eredivisieflops vandaag joh
Even kijken wie er meedoen bij Engeland, dan kan ik die pricefixenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Hij vraagt om aanvallend, hij krijgt aanvallend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moralez en Taarabt op het middenveld. YOLO!
Nee hoor, is niet fit.quote:
blessaquote:
keigoedquote:
ik ben mc verslaafd..quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je nu? Maar kom eens door met die reviews
Neef van MC Geadyquote:
Hoop dat Ibra 2m gaat zijn, dan haal ik hemquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Djeetje het volgende:
Je kan over 1 week zon heerlijk ligue 1 TOTS team maken
en nog goedkoop ook
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die kerel die een youtube partnership wilde?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Djeetje het volgende:
Je kan over 1 week zon heerlijk ligue 1 TOTS team maken
en nog goedkoop ook
Vroeger een weekje flink gespeeld en toen was ik er klaar meequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is niet interessant
Speel(de) jij het ook ?
vroegerquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vroeger een weekje flink gespeeld en toen was ik er klaar mee
Omdat jij zoveel onzin post.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom moet je op alles van mij reageren? #ds2
Waarom moet je mij er altijd bij halen? #ds2quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom moet je op alles van mij reageren? #ds2
Ik ben geobsedeerd door jou.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom moet je mij er altijd bij halen? #ds2
Het viel net samen met een dikke scheet die ik liet, dus ik dacht: shit gesnapt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat vonden jullie van het luchtalarm maandag ?
niet gehoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Konko duitsers.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Niet gehoord maar zie mijn sigquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hij was best serieus volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die kerel die een youtube partnership wilde?
Leite ging toch wel lekker ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij was best serieus volgens mij.
hij is een netwerk van een groter netwerk zoiets.
ook met een site enzo, maar op eens had ik te weinig views ofzo
ja bijna 1000 views heb ook gewoon nu 4000 views intotaal over alles is niet slecht.quote:
Helaasquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja bijna 1000 views heb ook gewoon nu 4000 views intotaal over alles is niet slecht.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Maver, wat een kut topics maak jij zeg.
[ afbeelding ]
quote:
Hoiquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef WeCanDoIt het volgende:
Djeetje maak een video over skillmoves, hoe je ze moet leren etc.
Veel views
Dat doen 100.000 andere ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef WeCanDoIt het volgende:
Djeetje maak een video over skillmoves, hoe je ze moet leren etc.
Veel views
plebsquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Maver, wat een kut topics maak jij zeg.
[ afbeelding ]
quote:
TR gemachtquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, ik ben een kloon van marcie216
Kan niet meer inloggen op dat account vandaar dit account. Ben niet geband en Danny weet er van!
Ik geloof er niets van. Dan had je wel LetsDoItTogether gehetenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Kan niet meer inloggen op dat account vandaar dit account. Ben niet geband en Danny weet er van!
Danny Nellissen ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
quote:
Ik ben geen Erik Pietersquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Dan had je wel LetsDoItTogether geheten
Even delen op facebook. Als het rondje compleet is, dan weet je wie ik benquote:
Gewoon nog even een week SMLENO'en jatogquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Ibra wordt mijn laatste doel voor FUT 13
Hopelijk kan ik hem net betalen en gaat hij flink naar beneden zakken #maver24struggles
Laat eerst je tieten maar eens zien, kijken we daarna wel verder.quote:
quote:
hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Trek je nou de overtypskills van Thorb in twijfel?
Ik heb er veel gezien, maar Thorb is van uitzonderlijke kwaliteit ja.
sukkakokquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Shygirl18 het volgende:
Hebben jullie Rijst zijn nieuwe vid al gezien?
Wel een ander soort fout. Het is jammer dat er niet een max van 2 tekens per hokje is want dit gaat vaker bijna foutquote:
Nee, gelukkig is dat zo. Anders stond er foutief 77 in de database.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel een ander soort fout. Het is jammer dat er niet een max van 2 tekens per hokje is want dit gaat vaker bijna fout
Klopt ze hebben indd altijd 301 en 10,000 likesquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef zerokil het volgende:
Zie ik dit op de homepage van YT, dus ik dacht gelijk hah leuk Djeetje heeft een nieuwe vid, omdat bij 301 views gebruikelijk is dat de user een nieuwe vid heeft.
Maar Djeetje heeft gewoon niet meer viewers na een week![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sorry TheDjeetje
Dat je een foutmelding krijgt dan :pquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, gelukkig is dat zo. Anders stond er foutief 77 in de database.
vind ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef n0ir het volgende:
In de party doet Rijst em veel beter na dan in dat filmpje
ik heb wel meer views, maar hij telt niet door.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef zerokil het volgende:
Zie ik dit op de homepage van YT, dus ik dacht gelijk hah leuk Djeetje heeft een nieuwe vid, omdat bij 301 views gebruikelijk is dat de user een nieuwe vid heeft.
![]()
[ afbeelding ]
Sorry TheDjeetje
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Rijst je moet eruit deze gast komt erbij
Die kreeg ik ook. Heb een ui voor je gemaaktquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Rijst je moet eruit deze gast komt erbij
huh hoe kan jij die nou ook krijgen wie ben jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:28 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook. Heb een ui voor je gemaakt
[ afbeelding ]
Kloonquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:28 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook. Heb een ui voor je gemaakt
[ afbeelding ]
Ligue 1 toernooitje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
De kansloze rukkers kunnen weer verkocht worden
[ afbeelding ]
Vast wel..gezien dit TOTS. Nog niet op console gekeken verder.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
Engeland 1-0
http://wefut.nl/player/11746
edit: afgekeurd, EL commentator is er pas na 5 minuten achter![]()
goeie spelerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
Engeland 1-0
http://wefut.nl/player/11746
edit: afgekeurd, EL commentator is er pas na 5 minuten achter![]()
jupquote:
Als hij hem goed zou rakenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
Verratti en Insigne wilde even leip doen
Nederland heeft toch niet een super elftal voor het ek ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
Verratti en Insigne wilde even leip doen
Lord Voldemortquote:
Veruit het meest ervaren team dat meedoet hoor..Echt veel A-internationals. Prima team..voorhoede is alleen niet in vorm..dat is wel jammer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nederland heeft toch niet een super elftal voor het ek ?
WWEquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:03 schreef Reemi het volgende:
Uit welke game komt George (Wecanfifahd) eigenlijk?
quote:
Verratti, Insigne (destro doet die mee ?) zijn ook niet misselijke namen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veruit het meest ervaren team dat meedoet hoor..Echt veel A-internationals. Prima team..voorhoede is alleen niet in vorm..dat is wel jammer.
Nee. Alleen TOTS: Ibra, Silva, Menez en dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Beetje een tof TOTS / TOTW?
Ik kan het hier niet laden :S
Kontland hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:06 schreef Nickskuh het volgende:
Mooie goal maar wat een matige keeper die Butland
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Beetje een tof TOTS / TOTW?
Ik kan het hier niet laden :S
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TOTW maar matig..veel silvers wel.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nederland heeft toch niet een super elftal voor het ek ?
jup. En een fucking goede bankquote:
Hopen op MOTM kaartjes zou wel echt vet zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. En een fucking goede bank
Gewoon gasten als Fer en Van Ginkel die echt wat kunnen brengen..en Hoesen deed het bij Ajax ook goed als invaller.
ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. En een fucking goede bank
Gewoon gasten als Fer en Van Ginkel die echt wat kunnen brengen..en Hoesen deed het bij Ajax ook goed als invaller.
Spanje torenhoog favoriet. Daaronder Duitsland, Italië en Nederland. Wel naar dat 3 teams daarvan dus in dezelfde poule zitten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit
wat zijn de grote favorieten voor de titel ?
Is het eindelijk zover ja..iemand die hem hier heeft?quote:
Duitsland met draxler etc ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spanje torenhoog favoriet. Daaronder Duitsland, Italië en Nederland. Wel naar dat 3 teams daarvan dus in dezelfde poule zitten.
google het, ik heb geen presentatie klaarliggen hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Duitsland met draxler etc ?
Spanje met thiago, deulofeu, jese etc ?
Misschien wist je hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
google het, ik heb geen presentatie klaarliggen hier
Die droprates zijn niet te vergelijken. Don't try to rain on my parade biatchquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij krijg ronaldo net voor zijn tots kaart
iscoquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Duitsland met draxler etc ?
Spanje met thiago, deulofeu, jese etc ?
Held.quote:
zei je wel HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die droprates zijn niet te vergelijken. Don't try to rain on my parade biatch
grappig hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef zerokil het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Sorry TheDjeetje
Ik had ook niet verwacht dat er een tactiek achter zat maar ik gun het je gewoon.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon dom geluk hoor. Njah, en in totaal 2 mill aan packs ofzo.
Vinnik lievvv. Jij al wat kunnen doen daar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat er een tactiek achter zat maar ik gun het je gewoon.
Ik ben net klaar met DMVPN op te zetten maar nu kan ik helemaal niks meer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vinnik lievvv. Jij al wat kunnen doen daar?
1-4 win. Hij had trouwens attribuutkaartjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:12 schreef Reemi het volgende:
Met mijn Benteke - Lukaku team in de finale van de silver cup tegen een Benteke - Lukaku team. Help
Je nickname is niet voor niks "the Reeminator".quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
1-4 win. Hij had trouwens attribuutkaartjes.
Tering, dan heeft Babel die 3 miljoen ook weggegooid zeg..koop je je contract af, zit je een jaar later in Turkijequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ryan Donk en Ryan Babel naar Kasimpasa btw.
gr
Ja moest nog aan SMLENO denken toen ik m had.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeker na 2 miljoen aan packs te hebben uitgegeven. En o ja, hij had dus Boye in een gold pack
Donk leuk voor in FUT Super Lig team.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ryan Donk en Ryan Babel naar Kasimpasa btw.
gr
Na die tweet van Rob Hodson met "Super Lig?" denk ik haast wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tering, dan heeft Babel die 3 miljoen ook weggegooid zeg..koop je je contract af, zit je een jaar later in Turkije
[ afbeelding ]
Zit die hele competitie er nou volgend jaar in? Ja toch? Hopelijk is Donk geen CDM
Chelsea beleidquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Schürrle naar Chelsea wist ik nog niet.
Bijna iedereen die daar op dit moment speelt, en vast nog wel wat anderen.quote:
quote:
Kom potjequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef Zhano het volgende:
Nu gewoon niet weten wat te doen met Bronaldo
Tofquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zaterdag naar een wedstrijd van Seattle Sounders.
Ik speelde gisteren tegen een Ronaldo team dat serieus hierop leek..maar dan gevuld met random BBVA spelers (veel uit positie) en Park in de spitsquote:
Verloren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen een Ronaldo team dat serieus hierop leek..maar dan gevuld met random BBVA spelers (veel uit positie) en Park in de spits
Park is best ok.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen een Ronaldo team dat serieus hierop leek..maar dan gevuld met random BBVA spelers (veel uit positie) en Park in de spits
6-2 gewonnen, kerel speelde alleen maar alles op Ronaldo, maar daar was hij wel echt goed mee en scoorde hij ook 2x meequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Verloren?
Verwachte reactie:
Nee, 10-0 gewonnen.
waarom heeft dat pauperland geen fatsoenlijke spits?quote:
quote:
Genoeg betere opties dan deze hoor, maar het is niet best nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
waarom heeft dat pauperland geen fatsoenlijke spits?
Ik bedoel niet zo zeer in FUT, maar ook in het echt niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg betere opties dan deze hoor, maar het is niet best nee.
Gewoon deze man dan
[ afbeelding ]
Sowieso een matige generatie dit..het is dat ze Ronaldo hebben..quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo zeer in FUT, maar ook in het echt niet.
Valt opzich wel mee,quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso een matige generatie dit..het is dat ze Ronaldo hebben..
Pak nu je koffers maar! Ik hoef je niet meer te zien!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
SOOOOOOOOOORRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYY
nu word ik ontslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |