PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Heb het wel meegemaakt hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef v0lt026 het volgende:
junge hier word je toch niet opgelicht...
ik ben beterquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef v0lt026 het volgende:
Maar Pascie is een goede gozer zeggen ze, dus dat komt wel goed
Handicapquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een konkospel. 11 punten uit 6 wedstrijden in Divisie 1. en daarna gewoon 4 verloren. En echt de sickste dingen. Met het mooiste de laatste wedstrijd die ik 3-2 voorsta in de 90st minuut, een vrije trap hard naar voren schiet maar blijkbaar in de voeten pass van een spits voor me, en vervolgens een schot van 40 meter wat erin vliegt![]()
Waarom de fuck gebeurt dat enkel met mijn Bundesliga TOTS team![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een konkospel. 11 punten uit 6 wedstrijden in Divisie 1. en daarna gewoon 4 verloren. En echt de sickste dingen. Met het mooiste de laatste wedstrijd die ik 3-2 voorsta in de 90st minuut, een vrije trap hard naar voren schiet maar blijkbaar in de voeten pass van een spits voor me, en vervolgens een schot van 40 meter wat erin vliegt![]()
Waarom de fuck gebeurt dat enkel met mijn Bundesliga TOTS team![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar gewoon puur lopen naaien vind ik nog wel wat erger dan alleen de handicapquote:
Want?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef v0lt026 het volgende:
[..]beter ga je gewoon studeren ipv Fifa
Ik merk dat wanneer ik meer dan 3 IF's of TOTS spelers heb ik in een keer alle bullshit over me heen krijg. Rebounds die keer op keer precies goed vallen voor de tegenstander, schoten non stop op de paal, spelers die uit het niets struikelen en op de grond vallen en mijn favoriet spelers die bij de eerste of tweede paal staan en geen poot of iets uitsteken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar gewoon puur lopen naaien vind ik nog wel wat erger dan alleen de handicap![]()
Ja en Tim heeft dat bij 5quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik merk dat wanneer ik meer dan 3 IF's of TOTS spelers heb ik in een keer alle bullshit over me heen krijg. Rebounds die keer op keer precies goed vallen voor de tegenstander, schoten non stop op de paal, spelers die uit het niets struikelen en op de grond vallen en mijn favoriet spelers die bij de eerste of tweede paal staan en geen poot of iets uitsteken.
Haal die hand uit je broek jongequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef Maver24 het volgende:
4231 maken met Valbuena en Menez op CAM, w00000t
Lijkt me ook logischquote:
Absoluut, samen met Reus de speler waar ik het meest een hekel aan heb om tegen te spelen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
Die heeft best wel veel tegen jou gescoord of niet?
Je schrijft zijn naam gewoon goed!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zou Henry nog een SIF kunnen krijgen?
Valbuena CAM en dan Menez met Ibra STquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En vul de spitsen dan zelf maar in
Simonquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zou Henry nog een SIF kunnen krijgen?
Ohja die ben ik vergetenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valbuena CAM en dan Menez met Ibra ST
(Gabonman RM voor de pees)
Welkom?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:15 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Als ik er 1 zie onder de 80k haal ik hem
quote:
Ik wist niet eens dat 'ie CAM was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:26 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Fellaini ook gewoon als CAM houden om het compleet te maken
Jep, zo zie ik het welquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal maar hoort hij dan niet als ST te staan ipv RW ?
80k is wel heel veel hoorquote:
Slim.quote:
Ik heb ze niet gekochtquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Slim.![]()
Zit je dan met al je Sirigu's, terwijl die TOTS Ligue 1 keepers geen drol kosten straks.
Weet ik, het was ook in het algemeen bedoeld. Ben benieuwd of die Sirigu's verkopen voor +80k.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht![]()
Wat een verlies maak ik op dat TOTS team
Ja ik dacht ik koop er een paar tot 55k, zie ik dat ze allemaal al weg zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet ik, het was ook in het algemeen bedoeld. Ben benieuwd of die Sirigu's verkopen voor +80k.
Dan ga ik echt stuk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik koop er een paar tot 55k, zie ik dat ze allemaal al weg zijnIk vraag het me ook af idd.
Heeft Zerokill ze echt gekocht?
quote:
Die is van de Season Finale van Himymquote:
Dat zie ik steeds jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is van de Season Finale van Himym
Sowieso The Shinsquote:
Ken je Broken Bells? Is met dezelfde zanger alleen met leukere nummers imo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso The Shins![]()
Heb ze toen ontdekt dankzij de film Garden State. Las net toevallig dat Zach Braff met een opvolger bezig is op kickstarter
http://www.kickstarter.com/projects/1869987317/wish-i-was-here-1
Nee, zal het eens checken. Thanksquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ken je Broken Bells? Is met dezelfde zanger alleen met leukere nummers imo.
Kijk wat maver met je doet man!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil nog wat met de Serie A tots gaan doen, maar de prijzen van Bundesliga TOTS doen mij daar nog minstens een weekje mee wachten. Zul je zien dat omdat die prijzen zo laag zijn nu zij ineens heel hard gaan stijgen
Ja wss wordt dat het welquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Kijk wat maver met je doet man!
Gewoon yolo#!
Je hebt toch nooit iets goeds in een zilveren pakket. Zou het ook niet doen dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben ik dan de enige die dos Santos als LM in het TOTW opmerkt?Die bronze CB met 35 pace
Wel heel veel silvers in het TOTW, misschien is dit dan de week dat ik een IF silver uit een pack ga halen.
Misschien heb ik een keer gelukquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt toch nooit iets goeds in een zilveren pakket. Zou het ook niet doen dan.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt toch nooit iets goeds in een zilveren pakket. Zou het ook niet doen dan.
Geen idee.quote:
Dit is wel een blijvertje, denk ik. Want Forrest Gump.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
He een nieuwe UI, ik herkende je niet man.
United is gewoon Manchester United. period.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
United is gewoon Manchester United. period.
voor mij wel gr gr. Maar dat nieuwe Manchester United-shirt is echt oerlelijk...quote:
Beetje een mislukt Anderlecht shirt uit de jaren 90quote:
hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat uit en thuis shirt zijn fucking vet
Alsof de printer halverwege stuk ging en dus maar een hoop inkt over het shirt uit heeft gekotst. Huidige printers hebben die problemen niet meer, dus idd lekker retro.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker retro vooral dat uitshirt
Jij vind een dertien in een dozijn blond mokkel ook mooi dus dit verbaast me nietsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof de printer halverwege stuk ging en dus maar een hoop inkt over het shirt uit heeft gekotst. Huidige printers hebben die problemen niet meer, dus idd lekker retro.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best aardig uit voor Man U begrippen.
Niks mis met een opvallend of origineel shirt..graag zelfs. Maar dit is gewoon spuuglelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind een dertien in een dozijn blond mokkel ook mooi dus dit verbaast me niets
quote:
Geen dambord/tafellaken meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best aardig uit voor Man U begrippen.
Mijn ogenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind een dertien in een dozijn blond mokkel ook mooi dus dit verbaast me niets
Ik dacht dat hij daarom die knipoog als PI gebruiktequote:
Oh ik dacht dat hij met je zat te flirten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daarom die knipoog als PI gebruikte
Hij is duidelijk jaloers op Gigi, dus dat kan ook zomaar ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij met je zat te flirten.
hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga dat uitshirt van Liverpool denk ik wel halen. Die is tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef pascal08 het volgende:
Die kits van Liverpool zijn eigenlijk nog lelijker dan die Tequila Sunrise kits van Barcelona van vorig jaar.
Dit kan ook gewoon echt niet, afschuwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Roze met paars. Dat kan je een keeper echt niet aandoen. Ik zou gewoon weigeren om er zo bij te lopen.quote:
HIERquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:30 schreef Zhano het volgende:
Waar kun je online schoenen bestellen zonder retourkosten?
1 ding is zeker; Reina speelt volgend jaar bij Barcaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Roze met paars. Dat kan je een keeper echt niet aandoen. Ik zou gewoon weigeren om er zo bij te lopen.
Elke webwinkel die ook nog een fysieke winkel heeft. Anders Zalando ofzo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:30 schreef Zhano het volgende:
Zalandoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:30 schreef Zhano het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!
Neem die lage Ralph Laurensquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:32 schreef Reemi het volgende:
Ik zoek ook nog steeds een paar schoenen voor de zomer, kan niks leuks vinden.
Das dus ook mijn probleem. Had nu dus 2 paar besteld bij Zalando (2 maten) maar tis net niksquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:32 schreef Reemi het volgende:
Ik zoek ook nog steeds een paar schoenen voor de zomer, kan niks leuks vinden.
Waren toevallig een van de weinige schoenen die me wel aanspraken.quote:
Omdat Zhano ze allemaal heeft opgekochtquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waren toevallig een van de weinige schoenen die me wel aanspraken.Staan niet meer op zalando nu opeens
Tim kijkt op de livescore..eerst ff tennis afkijkenquote:
Ik koop bijna altijd mijn schoenen hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das dus ook mijn probleem. Had nu dus 2 paar besteld bij Zalando (2 maten) maar tis net niks
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef pascal08 het volgende:
Die kits van Liverpool zijn eigenlijk nog lelijker dan die Tequila Sunrise kits van Barcelona van vorig jaar.
Nu weten we ook waarom Reina weg wil/gaat waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Pool staat het welquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Roze met paars. Dat kan je een keeper echt niet aandoen. Ik zou gewoon weigeren om er zo bij te lopen.
Eerste de beste link die ik pak:quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik koop bijna altijd mijn schoenen hier
www.caliroots.com
www.flatspot.co.uk
www.endclothing.co.uk
Anders zou je kunnen kijken naar:
www.woei-online.nl
www.patta.nl
www.pro-shoes.nl
www.asos.com
www.frontrunner.nl
www.go-britain.nl
Ik ken je stijl alleen niet, dus lastig tips geven.
Geen idee of alle linkjes werken trouwens
quote:You can return an item within 30 days at your own expense.
Mijn stijl: lage schoenen en niet té opvallend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik koop bijna altijd mijn schoenen hier
www.caliroots.com
www.flatspot.co.uk
www.endclothing.co.uk
Anders zou je kunnen kijken naar:
www.woei-online.nl
www.patta.nl
www.pro-shoes.nl
www.asos.com
www.frontrunner.nl
www.go-britain.nl
Ik ken je stijl alleen niet, dus lastig tips geven.
Geen idee of alle linkjes werken trouwens
Van assemquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waren toevallig een van de weinige schoenen die me wel aanspraken.Staan niet meer op zalando nu opeens
Dit jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mijn stijl: lage schoenen en niet té opvallend.
Klopt. Ik heb ook nergens gezegd dat je niks hoefde te betalen. De eerste drie zijn ook internationaal, dus dat is logisch. Bij de rest kan je het zo goed als zelf terugbrengenquote:
Gewoon die blauwe canvas janoski's. YOLOquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mijn stijl: lage schoenen en niet té opvallend.
Verder wil ik canvas en geen zwart omdat het zomer is.
Daar vroeg ik wel omquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook nergens gezegd dat je niks hoefde te betalen. De eerste drie zijn ook internationaal, dus dat is logisch. Bij de rest kan je het zo goed als zelf terugbrengen
Dan moet ik dus al naar Groningenquote:
Ik kan niet online shoppenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar vroeg ik wel om
[..]
Dan moet ik dus al naar Groningenof Zwolle. Eigenlijk geen zin om hele middag winkel in winkel uit. Online shoppen is verder ideaal voor mij
Ja die zijn vet maar vallen niet genoeg te combinerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon die blauwe canvas janoski's. YOLO
Daarom bestel ik gewoon meestal overal 2 van en stuur ik 80% terugquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan niet online shoppen
Ik moet iets aantrekken voordat ik kan oordelen, is me te vaak gebeurt dat ik iets bestel wat er bij nader inzien niet uitziet als ik het aantrek
Dat vind ik dus teveel gedoe. Dan plan ik liever een dag om met vrouwlief een beetje te shoppen, terrasje te pikken en ook nog ergens een hapje te eten daarnaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom bestel ik gewoon meestal overal 2 van en stuur ik 80% terug
Neuh, maar ik heb geen vrouwlief.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vind ik dus teveel gedoe. Dan plan ik liever een dag om met vrouwlief een beetje te shoppen, terrasje te pikken en ook nog ergens een hapje te eten daarna
Of ben ik nu homo?
Speelt hij daar nu ook rechtsback?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
oh die Feyenoord flop Elabdellaoui had de pingel veroorzaakt
Dubieuze beslissingen wel van die scheids ja
Ja. Bij Jong Fey ook volgens mij..al dachten ze eigenlijk dat hij een winger was geloof ikquote:
Was oorspronkelijk een linksbuiten ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Bij Jong Fey ook volgens mij..al dachten ze eigenlijk dat hij een winger was geloof ik
Flink afgevallen danquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef Shygirl18 het volgende:
Henry en Gonsalon gekocht. Ben nu wel 150kg lichter.
En gister had je nog 7003 coinsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef Shygirl18 het volgende:
Henry en Gonsalon gekocht. Ben nu wel 150k lichter.
Tip is mij een dm sturen om coins te kopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
En gister had je nog 7003 coinsdeel is wat trading tips hier.
In het echt is hij volgens mij niet zo goed. Maar dat zien we dan wel. Komt dat ook gewoon op TV trouwens (behalve EL)quote:
Dat de scheids rood geeftquote:
SBSquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het echt is hij volgens mij niet zo goed. Maar dat zien we dan wel. Komt dat ook gewoon op TV trouwens (behalve EL)
Wel topscorer van Duitsland in de kwalificatie. Matig seizoen gehad bij BMG ja, maar die hele ploeg was kut en de coach had geen idee hoe hij daar verandering in kon brengen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het echt is hij volgens mij niet zo goed. Maar dat zien we dan wel. Komt dat ook gewoon op TV trouwens (behalve EL)
CB met 90 ball controlquote:
Ideale wide cam, strength daargelaten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
98 acceleration
http://wefut.nl/player/13177
Extreme versie van Siemquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.nl/player/3931 Dit is geen TOTS speler maar 88 acceleration 55 sprint speed
Zo rolt wefutquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wow, das wel snel dat je stats al heb , maar die is wel ziek inderdaad
Dat is het grootste probleem bij Valbuena, ik win echt nooit een duel met hem of weet een speler voorbij te dribbelen want hij wordt te makkelijk van de bal gezetquote:
Op RM speelt hij echt fijn. Goede early cross heeft hij. Zullen we zo Fifa spelen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem bij Valbuena, ik win echt nooit een duel met hem of weet een speler voorbij te dribbelen want hij wordt te makkelijk van de bal gezet
86 sprint icm 99 strength..die is nooit meer af te stoppen als hij weg isquote:
Wie heb je gekregen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben weer lekker bezig met packs openen
Dat snap ik ook niet, wie heeft eigenlijk de hoogste sliding tackle? Die Ayala die AZ wil hebben heeft 87quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef Revontulet het volgende:
Snap alleen nog niet waarom sliding tackle nooit een upgrade krijgt...
1.87?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/player/13172
Jammer van de lengte
*hijquote:
Zet hem nou niet aan het maveren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar gast... je bent wel first owner nu
Ik ga em ook even uittestenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar gast... je bent wel first owner nu
kijk dan op wefutquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga em ook even uittesten< wil zijn ingame stats weten
99 curve en 99 shot power, wtf..klopt dat wel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/player/13145
Jammer dat hij RB is
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik volg Ligue 1 niet zo, maar dacht eigenlijk ook dat Menez en Sakho veel op de bank zaten..of was dat alleen begin voor de winterstop?
En hoeveel daarvan zijn invalbeurten?quote:
Jezus..hoe krijg je dan een TOTSquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:27 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gekeken, maar vergeleken met dit:
[ afbeelding ]...
Paint.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruik jij Photoshop CS6 of iets anders?
Hij is er in ieder geval best goed inquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruik jij Photoshop CS6 of iets anders?
99 en 98 ja, zoals het er staatquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
99 curve en 99 shot power, wtf..klopt dat wel?
typo was dat ja..wel ziek zegquote:
15 pacepuntjes te laag helaasquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Negredo ook wel nette stats, 90 in game rating
Trek je nou de overtypskills van Thorb in twijfel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
99 curve en 99 shot power, wtf..klopt dat wel?
sorry sorry egt sorry was me broertjequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Trek je nou de overtypskills van Thorb in twijfel?
Ik heb er veel gezien, maar Thorb is van uitzonderlijke kwaliteit ja.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:37 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/player/13160
99 jumping
Omdat Tim 99 en 99 zei dacht ik nog echt dat ik het fout had ook, omdat het in mijn gedachte 99 en 98 was dus ik nog helemaal opzoeken had ik het gewoon goed gedaan LEKKER JEZUS
quote:
Ik denk niet dat hij daar een review over wil makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/player/13156
BOY HIM NOW
Hele TOTW staat erin.
sleep hem naar links (prullenbak)quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef zerokil het volgende:
Hoe gooi je iemand uit je squad in wefut?
Ajax weer 1.2 miljoen rijkerquote:
Had fiscale economiequote:
oohhhh izzyquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had fiscale economie
Denk dat ik het wel gehaald heb, maar waren open vragen dus weet nog niks zeker
puush is kapot ofzo..ik zie hem niet (ook niet als ik op de url klik)quote:
Als je een skiller bent en alles over de grond doet ja, door de lucht kansloos iig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
puush is kapot ofzo..ik zie hem niet (ook niet als ik op de url klik)
edit: prima voorhoede als je een skiller bent..verder een beetje een saai team, maar verdedigend wel sterk denk ik.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
edit: prima voorhoede als je een skiller bent..verder een beetje een saai team, maar verdedigend wel sterk denk ik.
Moojen teamnaam wel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moojen teamnaam wel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |