PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Heb het wel meegemaakt hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef v0lt026 het volgende:
junge hier word je toch niet opgelicht...
ik ben beterquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef v0lt026 het volgende:
Maar Pascie is een goede gozer zeggen ze, dus dat komt wel goed
Handicapquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een konkospel. 11 punten uit 6 wedstrijden in Divisie 1. en daarna gewoon 4 verloren. En echt de sickste dingen. Met het mooiste de laatste wedstrijd die ik 3-2 voorsta in de 90st minuut, een vrije trap hard naar voren schiet maar blijkbaar in de voeten pass van een spits voor me, en vervolgens een schot van 40 meter wat erin vliegt![]()
Waarom de fuck gebeurt dat enkel met mijn Bundesliga TOTS team![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een konkospel. 11 punten uit 6 wedstrijden in Divisie 1. en daarna gewoon 4 verloren. En echt de sickste dingen. Met het mooiste de laatste wedstrijd die ik 3-2 voorsta in de 90st minuut, een vrije trap hard naar voren schiet maar blijkbaar in de voeten pass van een spits voor me, en vervolgens een schot van 40 meter wat erin vliegt![]()
Waarom de fuck gebeurt dat enkel met mijn Bundesliga TOTS team![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar gewoon puur lopen naaien vind ik nog wel wat erger dan alleen de handicapquote:
Want?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef v0lt026 het volgende:
[..]beter ga je gewoon studeren ipv Fifa
Ik merk dat wanneer ik meer dan 3 IF's of TOTS spelers heb ik in een keer alle bullshit over me heen krijg. Rebounds die keer op keer precies goed vallen voor de tegenstander, schoten non stop op de paal, spelers die uit het niets struikelen en op de grond vallen en mijn favoriet spelers die bij de eerste of tweede paal staan en geen poot of iets uitsteken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar gewoon puur lopen naaien vind ik nog wel wat erger dan alleen de handicap![]()
Ja en Tim heeft dat bij 5quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik merk dat wanneer ik meer dan 3 IF's of TOTS spelers heb ik in een keer alle bullshit over me heen krijg. Rebounds die keer op keer precies goed vallen voor de tegenstander, schoten non stop op de paal, spelers die uit het niets struikelen en op de grond vallen en mijn favoriet spelers die bij de eerste of tweede paal staan en geen poot of iets uitsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |