Fuck hun. ZIJ PICKEN MIEN BANEN IN.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of historicus, of politicus, of archeoloog, of journalist. kan zoveel
Ja, zeker zo'n droplul die gaat zitten vertellen op the history channelquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geschiedenisleraar is nog wel makkelijk toch? Gewoon een beetje verhalen vertellen in de les en dan wanneer er een toets komt gewoon toestaan dat mensen vragen stellen en antwoord geven op de vragen zodat iedereen een voldoende heeftquote:
illoeminadiequote:
Allemaal saaie dingen dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
u jelly?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, zeker zo'n droplul die gaat zitten vertellen op the history channel
jij zou mij een foto in overhemd sturenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder was ook behoorlijk slaapverwekkend gister.quote:
De geschiedenisleraar bij ons op school leest eerst voor en daarna lult hij de rest van het lesuur over voetbal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geschiedenisleraar is nog wel makkelijk toch? Gewoon een beetje verhalen vertellen in de les en dan wanneer er een toets komt gewoon toestaan dat mensen vragen stellen en antwoord geven op de vragen zodat iedereen een voldoende heeft.
Zo ging het bij mij tenminste.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
Geschiedenis leren is baas
Vroeger bestonden er nog mensen met een levensverhaal.
Vandaag de dag is voor iedereen het een levensverhaal dat tante korrie een nieuwe theekan heeft en de buren vannacht te veel lawaai hadden waardoor ze niet in slaap kon komen.
Nouja ik zou het wel knap vinden als ik jouw kind wasquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, zeker zo'n droplul die gaat zitten vertellen op the history channel
kapoettquote:
Kan niet, jij bent al schrikwekkend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou raar niet, eerder schrikwekkend
Die uitspraak komt van zo'n reclame voor pizza. Daar zegt zo'n moeder dat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja ik zou het wel knap vinden als ik jouw kind was.
Maar dat was echt zo'n moeder-uitspraak die je deed.
Ja, daarom denk ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die uitspraak komt van zo'n reclame voor pizza. Daar zegt zo'n moeder dat.
He samequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb morgenmiddag niets te doen, wie meeten?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan niet, jij bent al schrikwekkend.
dat zeg ik ja :Squote:
Echt waar, ik raak teleurgesteld in de mensheid als ik al die verhalen zie op facebook.quote:
Oh daarom heb ik nog geen chick, ik wist hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan niet, jij bent al schrikwekkend.
welk nieuwe meisje?quote:
Het is jammer dat ik morgenmiddag niet kanquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb morgenmiddag niets te doen, wie meeten?
ontsnapt uit het woonwagenkamp?quote:
Gewoon W7 erop gooien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ik kan alleen maar een laptop met W8 krijgen via de uni.!
koop w7 licentie via de uniquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ik kan alleen maar een laptop met W8 krijgen via de uni.!
Je moet eens toto's vrienden statussen lezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt waar, ik raak teleurgesteld in de mensheid als ik al die verhalen zie op facebook.
Verander jezelf van schrikwekkend naar verbazingwekkendquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt waar, ik raak teleurgesteld in de mensheid als ik al die verhalen zie op facebook.
[..]
Oh daarom heb ik nog geen chick, ik wist het
Het word tijd dat ik leer met mezelf te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |