Ja, daarom denk ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die uitspraak komt van zo'n reclame voor pizza. Daar zegt zo'n moeder dat.
He samequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb morgenmiddag niets te doen, wie meeten?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan niet, jij bent al schrikwekkend.
dat zeg ik ja :Squote:
Echt waar, ik raak teleurgesteld in de mensheid als ik al die verhalen zie op facebook.quote:
Oh daarom heb ik nog geen chick, ik wist hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan niet, jij bent al schrikwekkend.
welk nieuwe meisje?quote:
Het is jammer dat ik morgenmiddag niet kanquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb morgenmiddag niets te doen, wie meeten?
ontsnapt uit het woonwagenkamp?quote:
Gewoon W7 erop gooien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ik kan alleen maar een laptop met W8 krijgen via de uni.!
koop w7 licentie via de uniquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ik kan alleen maar een laptop met W8 krijgen via de uni.!
Je moet eens toto's vrienden statussen lezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt waar, ik raak teleurgesteld in de mensheid als ik al die verhalen zie op facebook.
Verander jezelf van schrikwekkend naar verbazingwekkendquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt waar, ik raak teleurgesteld in de mensheid als ik al die verhalen zie op facebook.
[..]
Oh daarom heb ik nog geen chick, ik wist het
Het word tijd dat ik leer met mezelf te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |