SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Murdera op 05-06-2013 20:57:43 ]
Poeh ik wil er dit weekend wel weer vanaf zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil niet meer verkouden zijn, duurt lang.
Al lang ziek? Ik heb het in het begin van het jaar gehad, shitzooi is datquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik wil er dit weekend wel weer vanaf zijn
Sinds 2 dagen hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al lang ziek? Ik heb het in het begin van het jaar gehad, shitzooi is dat
Let's hope so!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee, wedden dat je morgen beter bent?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
Sta ik daar lekker vakjes te vullen in de Plus, komt zo'n chick met een onwijs lekkere kont, super kort broekje, hoge hakken, klein shirtje, dikke tieten en brutaal gezichtje voorbij lopen. Nou, mijn yoghurt-pomp gaat niet snel omhoog.. en deze keer ook niet, maar kwam wel in de buurt.
Jammer dat je geen chickies mag hosselen terwijl je aan het werken bent.
Hallonquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef Ugjerke het volgende:
Zo, eindelijk even tijd om hallo te zeggen.
Negerwat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
Sta ik daar lekker vakjes te vullen in de Plus, komt zo'n chick met een onwijs lekkere kont, super kort broekje, hoge hakken, klein shirtje, dikke tieten en brutaal gezichtje voorbij lopen. Nou, mijn yoghurt-pomp gaat niet snel omhoog.. en deze keer ook niet, maar kwam wel in de buurt.
Jammer dat je geen chickies mag hosselen terwijl je aan het werken bent.
Tostiwagon.quote:
Je poging om doordeweeks te stoppen zijn jammerlijk gefaald ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:17 schreef OllieWilliams het volgende:
ff naar de shop om haze te halen, heb alleen nog indica liggen en daar word ik altijd zo stoned vanVanavond een feest, dan is het toch wel chill om wat energieker te zijn en niet zo fucking lui...
Holaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef Ugjerke het volgende:
Zo, eindelijk even tijd om hallo te zeggen.
Hihaho.quote:
Mijn neefje komt hier op bezoek voor een week en de andere week moet ik nog ff kijken wat ik ga doen, was uitgenodigd om naar slagharen te gaan met wat mensenquote:
Like you wouldn't hitquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je zou squatten zou je ongetwijfeld meer kunnen verdienen met dat 'werk' van je
Ook niceequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn neefje komt hier op bezoek voor een week en de andere week moet ik nog ff kijken wat ik ga doen, was uitgenodigd om naar slagharen te gaan met wat mensen
Slagharenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn neefje komt hier op bezoek voor een week en de andere week moet ik nog ff kijken wat ik ga doen, was uitgenodigd om naar slagharen te gaan met wat mensen
quote:
Jawel alleen als ik naar slagharen ga ben ik de enigste blanke xD , paar maand geleden was ik naar een feest gegaan was ik de enigste blanke wat een ervaringquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook niceehopen op mooi weer dan
Niceeee bubblegum is fijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dientje! Ik heb bubblegum kunnen krijgen, ben benieuwd hoe die smaakt, rol hem nu
Bubble is baas! Dat ga je wel waarderenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dientje! Ik heb bubblegum kunnen krijgen, ben benieuwd hoe die smaakt, rol hem nu
Domme koei.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
Alleen ik had een tipje met voorkamer gedraaid, en dat tipje flikkerde er halverwege uit, dus die heb ik er weer opnieuw in geschoven, maar blijkbaar verkeerd om. Want die voorkamer zit nu aan de buitenkant
Mijn favoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Domme koei.
voorkamer trouwens?Ik draai m gewoon in een m
Denk ook wel mijn favo jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn favo
Geef zometeen wat feedback dan
Sowiesooquote:
Mehehehequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel alleen als ik naar slagharen ga ben ik de enigste blanke xD , paar maand geleden was ik naar een feest gegaan was ik de enigste blanke wat een ervaring
Oh dat is wel een goed idee jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
SowiesooNeem je je keezbord mee?
[..]
Mehehehe
Was mijn idee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee jaDoe ik
Pff al die theorieën over tipjes zijn volgens mij alleen bedacht zodat stoners wat te praten hebben. Zolang je geen tabak, wiet of de hele tip naar binnen zuigt is het goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar blijkbaar behoudt dat de smaak beter of whatever, iig doe ik het nou gewoon zo
Mja nu zit er aan de wiet/tabak-kant dus gewoon een spiraaltje, en aan de zuigkant een 'o', ipv andersom
Bubblegum is nice!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar drank, wiet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet, stoned keezen is wel relaxerend
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
(_̅_̅_̅(̲̲(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅_̅()ڪے
Ja ik weet ook niet, maar draait wel fijn tipje met een hoekje erafquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff al die theorieën over tipjes zijn volgens mij alleen bedacht zodat stoners wat te praten hebben. Zolang je geen tabak, wiet of de hele tip naar binnen zuigt is het goed.
[..]
Bubblegum is nice!
Denk dat we op de meet sowieso allemaal lekker doen waar we zelf zin in hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar drank, wiet?dan kan ik echt geen spelletjes spelen
Als ze zien dat je staat te kletsen met vrienden/etc, dan wordt je daarop aangesproken en na 3x ben je ontslagen hehe. Ik heb nog maar 2x.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Wat denk je dat ik altijd bij die kassameisjes deed?
is ebah al gevraagd op de meet btw?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat we op de meet sowieso allemaal lekker doen waar we zelf zin in hebben![]()
Ja Moira's idee. Ik kende het helemaal nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee jaDoe ik
Nee, doe dat ffquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is ebah al gevraagd op de meet btw?
Ohquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was mijn idee.
Unfckingtitled leren Keezen
Dat deed ik ook, totdat ik ontdekte dat je met die tip in de oude OP (voorkamer) grotere hozen kan nemen en veel sneller gedraaid is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Domme koei.
voorkamer trouwens?Ik draai m gewoon in een m
Nee duhh, hij zit niet meer op FOK!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik vroeg ebah gister of hij naar de meet kwam maar hij wist nog niks van een meet af
ff kijken danquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, totdat ik ontdekte dat je met die tip in de oude OP (voorkamer) grotere hozen kan nemen en veel sneller gedraaid is.
En veel beter voor gruis.
harder hijsen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, totdat ik ontdekte dat je met die tip in de oude OP (voorkamer) grotere hozen kan nemen en veel sneller gedraaid is.
En veel beter voor gruis.
Klinkt als een vrij duitse benadering voor het probleem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ze zien dat je staat te kletsen met vrienden/etc, dan wordt je daarop aangesproken en na 3x ben je ontslagen hehe. Ik heb nog maar 2x.
Ik hijs echt enorm hard, mensen vinden dat raar.quote:
huh hoezo zit hij niet meer op fok dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee duhh, hij zit niet meer op FOK!
Kan hij nog wel lurken eigenlijk?
In dat geval kan hij natuurlijk ook gewoon de OP tjekken
Mens erger je niet met een twist?quote:
ook niet te hard want dan verneuk je de joint hequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hijs echt enorm hard, mensen vinden dat raar.![]()
Ze zeggen altijd: "Hijs zachtjes, jonge."
En dan zeg ik: "No man, ik ben een gangster."
Zo ging dat verhaaltje dus
Hij heeft ban en had mooie mail getypt maar is niet op gereageerd en is te pussy om nog een mail te typenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
huh hoezo zit hij niet meer op fok dan?
Lurken ik weet niet, denk het wel want hij was op tc gekomen
Zo overdreven ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook niet te hard want dan verneuk je de joint he
ban voor hoelang?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft ban en had mooie mail getypt maar is niet op gereageerd en is te pussy om nog een mail te typen
quote:
Is ook soort van, soort combinatie tussen Pesten en Mens Erger Je Niet, maar serieus eindbaas.quote:
denk dat hij ook niet echt nog een kans zal krijgen. misschien als hij yvonne op de meet ziet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft ban en had mooie mail getypt maar is niet op gereageerd en is te pussy om nog een mail te typen
Jij doet gewoon mee en je vindt het leukquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar drank, wiet?dan kan ik echt geen spelletjes spelen
Ik vind dat altijd wel een beetje vies met zo'n grote gloeipunt voorop. Zachte hijsjes zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hijs echt enorm hard, mensen vinden dat raar.![]()
Ze zeggen altijd: "Hijs zachtjes, jonge."
En dan zeg ik: "No man, ik ben een gangster."
Zo ging dat verhaaltje dus
jij komt officieel ook?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij doet gewoon mee en je vindt het leuk
Ik vind alles leuk als ik stronken ben :$quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel hoor, kleurplaten mailen naar yvonne werkt vaak.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk dat hij ook niet echt nog een kans zal krijgen. misschien als hij yvonne op de meet ziet.
kenker die kop van dat wijf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
Voor mensen die niet weten dat Keezen baas is:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ook nestalgie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk als ik stronken ben :$
Bazenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Das goee mattie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij komt officieel ook?
Zal ik ff in de op fixen?
Ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Monopoly het volgende:
Hork en ik zijn de slechtste van de beste.
Wij werden laatste op het NK.
Geen grap, het topic met bewijs staat in KPD
http://forum.fok.nl/topic/1890238quote:
Mij ook?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OH DAT!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1890238
wie zijn die hete chicksquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Als je stronken bent, wil je mij dan pypen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ie normaal doet
[..]
Oke ebah komt niet zegt ie
Die wijven keken zo pissig omdat we daar gewoon alleen maar zaten te bieren en hard aan het praten en lachen warenquote:
Doe es normaal, dit is SEX nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je stronken bent, wil je mij dan pypen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe es normaal, dit is SEX niet
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe es normaal, dit is SEX niet
Gast, hou even op met die sexueel getinte hints 'n shit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
15?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, hou even op met die sexueel getinte hints 'n shit.
Het is heel irritant, sowieso in deze vibe en gezien je 15 bent.
Ik weet dat het een grapje is, maar daar is de vibe niet naar jwz.
Lol dat boeit me echt niks yoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, hou even op met die sexueel getinte hints 'n shit.
Het is heel irritant, sowieso in deze vibe en gezien je 15 bent.
Ik weet dat het een grapje is, maar daar is de vibe niet naar jwz.
Hihahoquote:
Leugens:quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lol dat boeit me echt niks yo
Grappig hoe alle vrouwmenschen weer zeiken
quote:
Ja, omdat het als vrouwmensch gewoon schijtirritant is om regelmatig zo aangesproken te wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lol dat boeit me echt niks yo
Grappig hoe alle vrouwmenschen weer zeiken
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga lekker moederen op de meet bij hem
Sorry ik snap dat niet, ben een zolderautist.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, omdat het als vrouwmensch gewoon schijtirritant is om regelmatig zo aangesproken te worden
Neem het dan maar gewoon van me aan zonder het te snappen en laat die grapjes iig in dit topic tegen 'onze vrouwmenschen' achterwegen, plzquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry ik snap dat niet, ben een zolderautist.
quote:
Ha, het boeit al niet meer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Murdera het volgende:
Allemaal beetje lief zijn voor unscrewed he.
Helaas... Zou wel zonder twijfel weer in de tijdmachine stappen.quote:
Ja want hij is mijn chauffeurquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet nietMaar neem je dingesie ook mee, je boyki?
Unscrewed is ook wel lievquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Murdera het volgende:
Allemaal beetje lief zijn voor unscrewed he.
Ik waardeer het wel, hoor. Jou als enige.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kwam voor je op gvd.waardeer het!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga wel lief zijn voor unscrewed hoor, hem over z'n bolletje aaien als ie ons niet meer kan bijhouden.
quote:
De perfecte zoon.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik waardeer het wel, hoor. Jou als enige.
Komt wel goed jongen.quote:
Niemand doet datquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
Eten jullie bij aardbeien dat laatste stukje ook niet op? of wel
In zijn wangetjes knijpenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga wel lief zijn voor unscrewed hoor, hem over z'n bolletje aaien als ie ons niet meer kan bijhouden.
als er geen groen aan zit eet ik alles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
Dientje..quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
Nah, geen zin in puber zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent 15 toch? Dan ben je nog puber
Zou je denken? Ik heb al 6 jaar ervaring whehehequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dat jij nou zo oud bent, waarschijnlijk kan jij mij niet eens bijhouden whehehe
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik ga toch niet met de trein
![]()
Tenzij Mono hem bestuurt
is het ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ik de ene keer wel en de andere keer niet..
Want dan lijkt het net alsof je plant eet ofzo
Ik eet dat soms ook wel op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen eten dat laatste ook op
Daarom doet niemand het ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ik de ene keer wel en de andere keer niet..
Want dan lijkt het net alsof je plant eet ofzo
quote:
Ja jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen eten dat laatste ook op
Gewoon alles, niet moeilijk doen. Het is maar een klein stukkie groen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
als er geen groen aan zit eet ik alles.
Ik doe het altijd bij Introquote:
Ja dat groene plukje eet niemand, wat bedoel je dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dat witte zeg maar
[..]
Ja, maar dat groene plukje haal ik er altijd af
Dat witte stukjequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat groene plukje eet niemand, wat bedoel je dan?
quote:
Implyingquote:
Yepquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je poging om doordeweeks te stoppen zijn jammerlijk gefaald ?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Dientje is weer eens ongelofelijk onduidelijk, zoals ik hem ken.
Ik vind hem wel duidelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben slecht in dingen uitleggenquote:
Ah dit vind ik wel aardig weerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind hem wel duidelijk
Maar ik functioneer ook niet normaal
ga met je willy spelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
Hehe vrouwmenschen schnappen weer niet.
Ja, niet echt zo'n smaak ofzo..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja dat vreet ik ook gewoon, dat is minuscuul en daar zit niks speciaals aan
onduidelijk =/ niet snappenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
Hehe vrouwmenschen schnappen weer niet.
Eerder "big ol' will"quote:
Ja, maar da's niet zo bijzonder om te eten, dat doet iedereen wel denk ik. Zolang het groene plukje er maar af isquote:
oh sorry.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is != of =/=, niet =/.
[ afbeelding ]
Ach, ik denk het niet, je bent pas 15 en wereldvreemd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is != of =/=, niet =/.
[ afbeelding ]
Ik wist al dat je geen aanleg had voor programmeren, moet je een hoog IQ voor hebben, maar je bent een vrouw.quote:
hehehehehequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, ik denk het niet, je bent pas 15 en wereldvreemd.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oké, einde discussiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar da's niet zo bijzonder om te eten, dat doet iedereen wel denk ik. Zolang het groene plukje er maar af is
Misschien ben ik wel een man en staat mijn poppetje verkeerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wist al dat je geen aanleg had voor programmeren, moet je een hoog IQ voor hebben, maar je bent een vrouw.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
nee okee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
Met z'n 2en op een 4 persoons Keezbord spelen
Ik ben groen en geel maar groen is hommo want die heeft al 5 beurten geen opzetkaarten
Nee valt nog wel mee, als ik het goed doe heb je helemaal niets door en post je een topic vol zonder dat je het door hebtquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee valt nog wel mee, als ik het goed doe heb je helemaal niets door en post je een topic vol zonder dat je het door hebt
Hehe dat gevoel ken ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Lol zat op me telefoon dit topic een beetje terug te lezen in de bus, checkte m'n zakken en dacht 'godverdomme waar is m'n telefoon'..
Mwah, ik weet nog wel iets hoor, daardoor is de header van dit topic ook veranderd toentertijdquote:
dat heb ik zo vaakquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Lol zat op me telefoon dit topic een beetje terug te lezen in de bus, checkte m'n zakken en dacht 'godverdomme waar is m'n telefoon'..
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik weet nog wel iets hoor, daardoor is de header van dit topic ook veranderd toentertijd
Wie doet dat nou weer.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb ik al vrijmaar is wel het verstandigst ja
Hmm ok, mischien vraag ik snipperdag of ik ga 's avonds naar huisquote:
Ik ben bang dat er niet veel anders op zit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
jullie willen echt helemaal naar de klote gaan he?
Jah, jij hebt nog nooit gaar auto geredenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wie doet dat nou weer.
Gewoon brak naar werk/school gaan, dan voel je dat je leeft.
Naja ik moet anders de dag erop om 05:30 op. En heb nog vrije uren staan die opmoetenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
Willen er mensen een nacht doorgaan dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Hmm ok, mischien vraag ik snipperdag of ik ga 's avonds naar huis
Ik snap ook niet wat iedereen van plan is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
Weet ik veel..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Willen er mensen een nacht doorgaan dan?
Studeur maar dan wel de nacht voor de meetquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Willen er mensen een nacht doorgaan dan?
Ik dacht gewoon chillen tot savonds en dan naar huisquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat iedereen van plan is.
Ja kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh dat voorkamertipje rookt best wel geil moir
Dat is toch ook?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon chillen tot savonds en dan naar huis
ja tchogquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh dat voorkamertipje rookt best wel geil moir
Iedereen doet wat die zelf wil tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja precies.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet? Jammer dan laat ik mn mdma thuisquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja precies.
Dan kan je echt wel gewoon naar je werk of wat dan ook.
Het is een stonermeet, niet een pillen&cocainemeet.
Laat iedereen dat lekker voor zichzelf beslissenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja precies.
Dan kan je echt wel gewoon naar je werk of wat dan ook.
Het is een stonermeet, niet een pillen&cocainemeet.
Vergeet je hersens wel mee te nemen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet? Jammer dan laat ik mn mdma thuis
Ik ga wel weer richting het oosten in de avond. Of er moet zo'n lekkere fokster rondlopen met een 2-persoonsbedquote:
Rot eens op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laat iedereen dat lekker voor zichzelf beslissen
Heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vergeet je hersens wel mee te nemen.
Je moet misschien unscrewed naar zijn bedje dragenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga wel weer richting het oosten in de avond. Of er moet zo'n lekkere fokster rondlopen met een 2-persoonsbed![]()
Nee die stuur ik terug naar de fabriek en dan eis ik mn geld terug.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nu een misvormde aarbei, eten jullie die ook altijd op?
Nee dat is zielig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nu een misvormde aarbei, eten jullie die ook altijd op?
worden aarbeien in een fabriek gemaakt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee die stuur ik terug naar de fabriek en dan eis ik mn geld terug.
Mooie post, geen fouten en goed begrijpbaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Daarom. Het is chiller als je de dag erna vrij hebt omdat je dan gewoon lekker uit kan slapen en je dus zondag niet druk hoeft te maken dat je op tijd moet slapen enzo omdat je morgen naar werk moet. Of dat je net effe extra hard kan stonen/drinken omdat het niet uit maakt of je de dag erna brak bent.
Het maakt niet uit als je moet werken, want dan kan je alsnog gewoon komen en meestonen, maar moet je net ff een tandje rustiger aan doen vanwege iets waar je geen rekening mee hoeft te houden als je wél vrij zou zijn
#stonerpost
Jij met je toespraken elke keer ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Daarom. Het is chiller als je de dag erna vrij hebt omdat je dan gewoon lekker uit kan slapen en je dus zondag niet druk hoeft te maken dat je op tijd moet slapen enzo omdat je morgen naar werk moet. Of dat je net effe extra hard kan stonen/drinken omdat het niet uit maakt of je de dag erna brak bent.
Het maakt niet uit als je moet werken, want dan kan je alsnog gewoon komen en meestonen, maar moet je net ff een tandje rustiger aan doen vanwege iets waar je geen rekening mee hoeft te houden als je wél vrij zou zijn
#stonerpost
Ik zal goed op die jongen passenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet misschien unscrewed naar zijn bedje dragen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij met je toespraken elke keer ook
Nee maar wel verwerktquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
worden aarbeien in een fabriek gemaakt?
Als ik er wel ben.quote:
Same herequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, straks word het weer een parkmeetquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same hereWas niet van plan om naar de klote te gaan ofzo
Echt he, ik denk dat ze op de meet iedereen om aandacht vraagt om even stil te zijn en gaat ze sprekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij met je toespraken elke keer ook
We hebben het wel een keer over het idee van een pillenmeet gehad hier toch? Dat zou echt de sociaalste en gezelligste meet ooit zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet? Jammer dan laat ik mn mdma thuis
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt he, ik denk dat ze op de meet iedereen om aandacht vraagt om even stil te zijn en gaat ze spreken
Geen idee, maar dat word een orgiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
We hebben het wel een keer over het idee van een pillenmeet gehad hier toch? Dat zou echt de sociaalste en gezelligste meet ooit zijn
Ja godverkutquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben met Mono in real life aan het Keezen
Klinkt nog best gezellig maar het hoeft van mij persoonlijk niet 30 Juni..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
We hebben het wel een keer over het idee van een pillenmeet gehad hier toch? Dat zou echt de sociaalste en gezelligste meet ooit zijn
Ze gaat minstens 1x de spelregels van het keezen uitleggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt he, ik denk dat ze op de meet iedereen om aandacht vraagt om even stil te zijn en gaat ze spreken
JAHAAA. Maar ze worden toch in een fabriek in die bakjes gedaan van bijv albert heijn ofzo. Dientje, goshquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Volgens mij komen die bij de boer weg en worden ze geexporteerd en verkocht
Een eckt Keezbord is veel fijner en leuker om op te Keezen tochquote:
True truequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een eckt Keezbord is veel fijner en leuker om op te Keezen tochAls je iemand hebt om dat mee te doen iig
kan me er wel wat bij voorstellen, maar zijn geen goede voorstellingen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit, kan me er niets bij voorstellen
Echt hequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JAHAAA. Maar ze worden toch in een fabriek in die bakjes gedaan van bijv albert heijn ofzo. Dientje, gosh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |