SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Murdera op 05-06-2013 20:57:43 ]
Poeh ik wil er dit weekend wel weer vanaf zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil niet meer verkouden zijn, duurt lang.
Al lang ziek? Ik heb het in het begin van het jaar gehad, shitzooi is datquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik wil er dit weekend wel weer vanaf zijn
Sinds 2 dagen hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al lang ziek? Ik heb het in het begin van het jaar gehad, shitzooi is dat
Let's hope so!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee, wedden dat je morgen beter bent?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
Sta ik daar lekker vakjes te vullen in de Plus, komt zo'n chick met een onwijs lekkere kont, super kort broekje, hoge hakken, klein shirtje, dikke tieten en brutaal gezichtje voorbij lopen. Nou, mijn yoghurt-pomp gaat niet snel omhoog.. en deze keer ook niet, maar kwam wel in de buurt.
Jammer dat je geen chickies mag hosselen terwijl je aan het werken bent.
Hallonquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef Ugjerke het volgende:
Zo, eindelijk even tijd om hallo te zeggen.
Negerwat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
Sta ik daar lekker vakjes te vullen in de Plus, komt zo'n chick met een onwijs lekkere kont, super kort broekje, hoge hakken, klein shirtje, dikke tieten en brutaal gezichtje voorbij lopen. Nou, mijn yoghurt-pomp gaat niet snel omhoog.. en deze keer ook niet, maar kwam wel in de buurt.
Jammer dat je geen chickies mag hosselen terwijl je aan het werken bent.
Tostiwagon.quote:
Je poging om doordeweeks te stoppen zijn jammerlijk gefaald ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:17 schreef OllieWilliams het volgende:
ff naar de shop om haze te halen, heb alleen nog indica liggen en daar word ik altijd zo stoned vanVanavond een feest, dan is het toch wel chill om wat energieker te zijn en niet zo fucking lui...
Holaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef Ugjerke het volgende:
Zo, eindelijk even tijd om hallo te zeggen.
Hihaho.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |