Dat zou ik ook wel eens willen zien...quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz, je hebt zeker niet de xml lamp die Downstar zit te slijten aan ons?
Ik zou het verschil tussen die 2 weleens willen zien, lijken qua formaat/behuizing dezelfde.
5050smd, 60 leds per meter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef wihehin het volgende:
Laatst zei iemand het nog, maar ben het even kwijt. Welke soort led-strip moet ik nou nemen en hoeveel leds per meter?
Thanks, heb deze gekocht, nu alleen nog even een batterijtje voor in de afstandsbediening kopen en thuis ergens een 12v adapter zoekenquote:
Bij mij zit er altijd een batterij is, ook al zeggen ze van niet haha.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Thanks, heb deze gekocht, nu alleen nog even een batterijtje voor in de afstandsbediening kopen en thuis ergens een 12v adapter zoeken
Hmm, dan wacht ik wel tot hij er is, thanks!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij mij zit er altijd een batterij is, ook al zeggen ze van niet haha.
Ik heb op DX 5 juni wat besteld en staat nog steeds op Payment Receivedquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Geen record maar wel snel: bestelling van DX na 10 dagen in huis!
De volgende dag al...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:39 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik heb op DX 5 juni wat besteld en staat nog steeds op Payment Received![]()
Na hoeveel dagen stond er bij jou "Full Shipped" ?
Dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
De volgende dag al...
Wellicht is jouw bestelling niet op voorraad?
Je gaat ook een XM-L2 U3 halen nu?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:15 schreef monkeybrain het volgende:
Grappig dat Shiz me om de oren zwaait met de nieuwste Cree leds... moest echt even opzoeken waar hij over zat te praten![]()
Dat zaklampen gedoe is alweer dik 1 of 2 jaar geleden tot zijn einde gekomen maar nu kriebelt het weer
Tiffany? Dat is toch een oude medewerker van Jack?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:15 schreef henk3412 het volgende:
Naast Jack is ook Tiffany een nieuwe taobao agent. Ze doet deze service samen met Bonny. Hun mail adressen zijn: superbservice.tiffany@gmail.com en superbservice.bonny@gmail.com. Je moet dezelfde mail opstellen die je naar jack zou opstellen. Om voor Tiffany een indicatie van de prijs te krijgen moet je naar de volgende site. De rest wijst zich daar vanzelf. Tiffany is ook via msn te bereiken, dat adres is:tiffany19871009@msn.com
wat is de email van tiff, want deze werkt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |