Bekend verhaal, maakt niet uit hoe ik mn chars noem, iedereen noemt me toch Chev.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef lifeblind het volgende:
Mja 't maakt bij mij eigenlijk toch geen zak uit hoe ik m'n characters noem, iedereen in de guild noemt me, op welk character dan ook, toch altijd 'life'
Gratz.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.wowhead.com/item=97565
op de BMAH gewonnen (46k)
wat zit erin
http://www.wowhead.com/item=91188
ben een DK
quote:Virtual Realms are coming, which will essentially merge realms. This will allow you to keep playing on your current realm, but trade with and do arenas, raids, and dungeons with people in your realm group, as well as use a merged Auction House.
http://www.mmo-champion.c(...)-5-4-PTR-Build-17056quote:All permanent item enhancements provided by Enchanting, Engineering, Leatherworking, Tailoring, and various vendors and quests are now able to be applied to items of any level. The effects of these enchantments will be scaled down to the level of the player using the item.
Krijg je wel een lekker onstabiele economie van, als de AH mergedquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Oh en verder nog wat leuke updates gevonden op MMO-Champion:
[..]
[..]
http://www.mmo-champion.c(...)-5-4-PTR-Build-17056
Ik snap niet waarom mensen zoveel goud uitgeven voor dat soort crap.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.wowhead.com/item=97565
op de BMAH gewonnen (46k)
wat zit erin
http://www.wowhead.com/item=91188
ben een DK
Maak een ticket aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:43 schreef daeh het volgende:
Soms als ik een quest inlever begint de quest overnieuw. Ik ben nu een middagje aan het questen geweest en ik heb nu 2 quests die ik niet kan abandonnen of inleveren, want ik heb ze al gedaan.. Hoe fix ik dit?
Ik dacht dit misschien een bekende bug was oid. Zal morgen wel even een ticket makenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maak een ticket aan zou ik zeggen.
Wij kunnen ook weinig als je niet kan abandonnen noch finishen.
Op onze server zijn er maar 26 guilds die 12/12 normaal hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:47 schreef MarkyB het volgende:
Dit was om 8 uur, 20 minuten later lag de eerste HC baas plat. Daarna op normal verder gegaan en nog ff 7 bazen oneshotted. Is ToT zo makkelijk of zat ik in een pro-pug?
Wat zegt 'ie nou allemaal? Ik snap er geen fuck vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:16 schreef richard_prf het volgende:
Vandaag na een arena gevecht waarin wij wonnen werd een supernerd helemaal gek. Een gedeelte van de nerdrage xD:
[ afbeelding ]
Ben je niet alleen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat zegt 'ie nou allemaal? Ik snap er geen fuck van
Dat zat ik me ook al af te vragen. Klinkt als doorgaan op iemand tot hij dood is, zonder te switchen naar de rest van het team.quote:
Dit idd, je zou toch gek zijn als je een slecht gegearde healer niet zou neerbrandenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
Boos worden omdat je de healer tunnelt. Speel dan geen arena als je niet tegen je verlies kunt / te noob bent om daar iets tegen te beginnen.
bingo!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al af te vragen. Klinkt als doorgaan op iemand tot hij dood is, zonder te switchen naar de rest van het team.
Ja dat was ook wat wij een aantal keer hebben geprobeerd. Juist afstand van de boss nemen en met z'n allen in de buurt van de ingang/deur naar Horridon die ballen ontwijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:50 schreef MarkyB het volgende:
Jinrokh hc, de storm:
Mijn ervaring van afgelopen week is dat je verder van de baas minder stormbollen hebt en dus makkelijker kan lopen. Zelfde idee als Alysrazor in firelands.
Teringquote:
Pas op hoor, je gaan uiteindelijk denken in puntenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
TeringIk zit op 13.3k en dat vond ik al veel.
Heb nog wel erg veel makkelijke te gaan, super veel raid achievements uit ICC, Firelands, DS, veel uit PVP, al die pet battles, Loremaster etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Factions -> Shado Pan --> Dominance Offensive --> Shado Pan Assault.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:26 schreef Wolve000 het volgende:
Waarom droppen er toch zo weinig trinkets? Zit nog steeds met een green....
Ohhhh, als ik dat had geweten...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Factions -> Shado Pan --> Dominance Offensive --> Shado Pan Assault.
Heeft hij nooit van peelen gehoord ofzo:P Sorry hoor als je boos wordt dat de tegen partij jouw healer tunnelt snap je het niet helemaal. Als hij echt hero of the alliance heeft is het 100% een rbg boost:Pquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:16 schreef richard_prf het volgende:
Vandaag na een arena gevecht waarin wij wonnen werd een supernerd helemaal gek. Een gedeelte van de nerdrage xD:
[ afbeelding ]
Ja is wel een minimum reputatie, maar als je 1-2 keer hele LFR doet ben je denk ik al wel friendly of honored met die gasten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ohhhh, als ik dat had geweten...
Heb je daar nog een minimum reputatie voor nodig?
Zal alleen nog wel even moeten sparen, alle vp is al uitgegeven aan upgrades. Had ik dat nu maar niet gedaan...
Nou da's wel te doen toch? Valor necklace kopen met ilvl 522, dan zit je wel op 480+. Paar keer ToT doen in raidfinder. Alle vier de world bosses. Moet je zo rond de 500 komen met een beetje geluk.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Abby79 het volgende:
Dat is ook een van de redenen dat ik niet snel meer zal gaan spelen, je moet eerst weer zoveel gear verzamelen voordat mensen je meenemen ergens heen (en ik heb nooit geluk in dingen als LFR). En als je zelf iets gaat proberen (in mijn geval als ik nu weer zou beginnen met een 479 shaman) zou iedereen je uitlachen
.
Aha, mijn dank is grootquote:Op maandag 17 juni 2013 14:44 schreef MarkyB het volgende:
Pug = Pick Up Group. Wat je in de trade channel allemaal ziet zijn pugs:
LFM tot need 2 dps 1 heal link ilvl & achie
Dat zijn altijd wel zulke kneuzen he, niet te geloven. Laatst werd ik gekicked omdat ik niet meer dan 400K hp had, fucking ilvl 496 ofzo, vonden ze te laag.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja vooral ilvl.
Laatst geprobeerd hc scenario te doen op m'n druid, waren er 3 verschillende groups die 485 ilvl te laag vonden.
En ook weer dit soort dingen voorbij zien komen: "LFM ToeS, 500+ ilvl and achievement". Ja, erg logisch om met 500+ ilvl naar een raid te gaan die 496 items dropt. Was met Dragon Soul ook altijd al zo.
Om heel eerlijk te zijn, als we met de guild bijv. een ToES run doen (omdat nog iemand wat gear er uit kan/moet halen), en we zijn aangewezen op wat PUGs, dan wil ik liever mensen die weten wat ze moeten doen en dat 't snel gedaan is ipv dat 't moeizaam gaat.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja vooral ilvl.
Laatst geprobeerd hc scenario te doen op m'n druid, waren er 3 verschillende groups die 485 ilvl te laag vonden.
En ook weer dit soort dingen voorbij zien komen: "LFM ToeS, 500+ ilvl and achievement". Ja, erg logisch om met 500+ ilvl naar een raid te gaan die 496 items dropt. Was met Dragon Soul ook altijd al zo.
Ja is zo, voor guildies doe ik dat ook. Dan neem ik gewoon m'n main mee zodat het lekker snel gaat.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, als we met de guild bijv. een ToES run doen (omdat nog iemand wat gear er uit kan/moet halen), en we zijn aangewezen op wat PUGs, dan wil ik liever mensen die weten wat ze moeten doen en dat 't snel gedaan is ipv dat 't moeizaam gaat.
quote:Who can receive a Scroll of Resurrection?
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft license that was not active after March 4th, 2012. A license is considered active when it has game time, whether that time is a paid subscription or free game time.
If your friend’s World of Warcraft license was inactive before December 2009, your friend must first link their World of Warcraft license with a Battle.net account before they can receive a Scroll of Resurrection. Review our Battle.net Account FAQ for information on creating a Battle.net account, then contact Customer Support to get the World of Warcraft license linked to the Battle.net account.
After your friend has set up their account, you should be able to send them a Scroll of Resurrection normally.
Heb het inderdaad even opgezocht en je account moet sinds maart 2012 niet meer in gebruik zijn. Kom dus niet in aanmerking helaas. Vanavond maar weer account activerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:10 schreef MarkyB het volgende:
raf is iemand nieuw aanbrengen. Je kan iemand met een scroll of resurrection terughalen naar wow, maar ik denk dat 2 maanden te kort is.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Thrilled het volgende:
Scroll of Resurrection is wat anders dan Recruit a Friend toch.. Als ik nu een nieuw account aanmaak kan ik wel RaF doen maar geen SoR..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |