Wow lekkerquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Junglebeast het volgende:
Zo Ra-den is ook plat gegaan gisteren. World 293 op 10m.
Alles loopt wel lekker deze tier met de guild.
Ja nog steeds op Tura.. waar de Horde nu echt dood is. Zeker 4 of 5 guilds zijn vertrokken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow lekker. Daar zijn wij echt nog lang niet, beginnen binnenkort met de 3e op heroic, Iron Qon ofzo waarschijnlijk.
Speel je nog steeds op Turalyon? En welke guild.
Klopt, ik ben daar zelf al een tijd weg, sinds eind Firelands. Ging snel bergafwaarts toen Mortifera, Origin, Nice Guyz etc allemaal weggingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja nog steeds op Tura.. waar de Horde nu echt dood is. Zeker 4 of 5 guilds zijn vertrokken.
Alliance gaat op zich wel redelijk. Zit in The Nephilim, die samen met Pure nu T15 gecleared heeft.
En een stuk of 6 guilds of zo zitten zo rond de 5-7 kills op HC.
We zijn is pas echt begonnen met raiden tijdens DS. Toen waren de 15de, en vorige tier waren we ook al eerste. Al moesten we nog Sha killen op HC tijdens ToTquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ik ben daar zelf al een tijd weg, sinds eind Firelands. Ging snel bergafwaarts toen Mortifera, Origin, Nice Guyz etc allemaal weggingen.
Die guild ken ik eigenlijk niet, maar ben ook al erg lang niet op Tura geweest.
Ah okay. Wel netjes hoor, goede progressquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
We zijn is pas echt begonnen met raiden tijdens DS. Toen waren de 15de, en vorige tier waren we ook al eerste. Al moesten we nog Sha killen op HC tijdens ToT
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef Wolve000 het volgende:
Tevens: huidig reputatie-gear gaat veeeeeeel goedkoper worden in 5.4. Oude JP items 75% goedkoper, reputatie-required gaan weg of worden lager, VP items worden voor JP verkocht.
http://wow.joystiq.com/20(...)d-to-justice-points/
tank -20% physical dps reduction, best nice voor DK tankquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef Sapstengel het volgende:
Die gem is echt nice, welke heb je? Die melee gem doet best wat damage voor mij.
Ondertussen op Silvermoon:
[ afbeelding ]
Oja die gebruik ik ook voor OS, goede idd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
tank -20% physical dps reduction, best nice voor DK tank
Kazzak was ook vol vanaafquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef Sapstengel het volgende:
Die gem is echt nice, welke heb je? Die melee gem doet best wat damage voor mij.
Ondertussen op Silvermoon:
[ afbeelding ]
Ehm.. juist wanneer 5.4 uitkomt, dat is namelijk de grootste content van die patch...quote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef Wolve000 het volgende:
Ik denk net voor of zodra 5.4 uit komt.
Maar die is pas nét op ptr gekomen, dus dat duurt nog wel even.
Oh, ja, dat bedoelde ik...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ehm.. juist wanneer 5.4 uitkomt, dat is namelijk de grootste content van die patch...
Dat is wel super coolquote:Op zondag 7 juli 2013 02:40 schreef ZodiaX het volgende:
http://www.twitch.tv/egazael de komende 8 weekenden, Arena's met een prijs van $30.000 voor de winnaar.
georganiseerd door 'bleached bones' een russisch pvp guild, met als commentators Azael en Rylez.
Heb al wat epic games gezien met name Hydramist, epic games waren dat.
LFR is toch prutquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zucht...
Alle ToT LFR's gedaan op mijn monk, en 1 item gekregen die ik al had.
Weer een week wachten dus op een nieuwe kans voor loot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |