Ah ja, ik heb ook nog zo'n addon maar kan ff niet op de naam komen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind zelf WhoPulled ook fijn, geeft een message wie de baas heeft gepulled. En als je hem zo instelt kun je daarna handmatig dat broadcasten door /ywho te doen. Handig voor in LFR op de ninjapullers te ontmaskeren.
En nog een makkelijke voor LFR is LFRTools. Scant je LFR group of ze zich houden aan hun roles en geeft vervolgens een alert als dat niet zo is: "Player is queued as healer but is currently in DPS spec" iets in die richting. En als die dan respecced "Player is now in healing spec".
Klopt ook ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb ook nog zo'n addon maar kan ff niet op de naam komen.
Volgens mij is 't aantal en soorten addons wat je nodig hebt voornamelijk afhankelijk van de rol die je in een raid vervult volgens mij, als healer heb je andere wensen dan als tank of als dps. Toen ik nog mainspec dps was had ik bij lange na niet zo veel addons als nu, als tank.
Waarom zou je in vredesnaam in tank spec gaan dps'en? Dat klinkt behoorlijk lamequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef daeh het volgende:
Pff dat zijn wel een boel Addons ineens. Ik heb Omen geprobeerd, maar toch weer uitgezet. Ik denk dat het probleem is dat ik nog gewoon quest/dungeons doe ipv raiden enzo. Alleen Raven is wel prettig, want dan rebuff ik op tijd en Auctionator gebruik ik om ores en dergelijk te verkopen.
@Sapstengel: Werkt LFR tools ook in Dungeons? Maar dan krijgen mensen toch ook een melding als ik in mijn tank spec ga dps'en?
Doe ik ook zo vaak met mijn DK. Omdat ik dan gewoon 100k dps doet en met 5 min door een hc ramt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam in tank spec gaan dps'en? Dat klinkt behoorlijk lame
Omdat ik in mijn tank spec een aantal sterke AoE aanvallen heb. Vaak sta ik in de top 2 met dmg output in dungeons. En ik que altijd tank + dps, dus 9/10 ben ik gewoon tankquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam in tank spec gaan dps'en? Dat klinkt behoorlijk lame
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe het wel andersom met mijn DK. Gewoon in dps spec tanken.
Lol..quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:45 schreef Thrilled het volgende:
Woop woop!! Arcturis gevangen!!! Ben bang dat die spirit beasts een verslaving worden(lees: zijn)
Skoll heb ik wel zo vaak vermoord tijdens het zoeken naar timelossprotodrake.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Lol..
Vandaag is vast mijn geluksdag, vanmiddag liep ik ineens Skoll tegen het lijf en zojuist Ban'thalos gevangen..3 spirit beasts op 1 dag.. nu op naar Loque' nahak
Dungeons doen tussendoor? Dan kan je ook wat levellen zonder anderen in de buurt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:55 schreef Blistering het volgende:
Na 15 corpse runs door STV heb ik wel ff zin om in m'n polsen te snijden.
Maar gelukkig eindelijk level 30.
Horde char op een alliance dominated server is niet zo'n goeie combinatie it seems, helemaal niet in Stranglegank Vale.
Echt he, ik maak mijn nieuwe altjes ook weer aan op PvE servers, ik vind het zo strontirritant dat gegank. zodra ik lvl 90 ben is het prima, dan is het soort van eerlijk, maar niet verder kunnen zonder steeds weer naar je main te loggen en die laffe gasten slopen is niks voor mij..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:55 schreef Blistering het volgende:
Na 15 corpse runs door STV heb ik wel ff zin om in m'n polsen te snijden.
Maar gelukkig eindelijk level 30.
Horde char op een alliance dominated server is niet zo'n goeie combinatie it seems, helemaal niet in Stranglegank Vale.
Ja doe ik ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dungeons doen tussendoor? Dan kan je ook wat levellen zonder anderen in de buurt.
Queue tijd ligt wel een beetje aan je spec natuurlijk. En hoeveel mensen er in de level-range zitten.
nice! gz!quote:Op zondag 30 juni 2013 12:46 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.wowhead.com/item=97959
uit LFR
Lol nicequote:Op zondag 30 juni 2013 23:14 schreef cherrycoke het volgende:
we zaten twee weken vast op Mageara, vandaag downen we gewoon Mageara, Ji-kun, Durumu, Primordius, en Dark animus.
the fack!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |