Ja, de mevrouw met wie ik via de telefoon sprak is leverancier. Haar collega luisterde mee. Ze heeft aangegeven dat het een gewoonte is dat telefoongesprekken via de luidspreker worden gevoerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:17 schreef Mark het volgende:
Ik zou haar eerst vragen waarom ze dat deed, en als dat antwoord je niet bevalt er mee naar je baas gaan.
Edit: oh, wacht het is de collega van je gesprekspartner?
Het is niet netjes om het niet te melden, maar volgens mij niet verboden.
Dus eigenlijk vraag je wat de oplossing is op de vraag 1+1quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:22 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
Ja, de mevrouw met wie ik via de telefoon sprak is leverancier. Haar collega luisterde mee. Ze heeft aangegeven dat het een gewoonte is dat telefoongesprekken via de luidspreker worden gevoerd.
In welk opzicht is jouw privacy geschonden? Je communiceerde met het bedrijf, beide personen zijn medewerker van dat bedrijf en hebben in die functie het gesprek gevoerd/gehoord.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:23 schreef Lucky_Lovely het volgende:
. De vraag is echter wel: is dit schending van mijn privacy?
Nee, dat heb je mis. De medewerker die ik sprak is (helaas) de aangewezen persoon voor het probleem. De andere medewerker heeft er verder niets mee te maken. Wat me echter irriteert, is dat er andere mensen meeluisteren zonder dat ik ervan op de hoogte ben. Ik heb verder niets is vervelend o.i.d. gezegd, maar het zijn een soort huisvrouwen die alles gaan opblazen door erover te praten met elkaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:33 schreef JumpingJacky het volgende:
Wat jou, denk ik, irriteert, is dat je er met persoon A niet uit kwam, en het nogmaals bij persoon B wilde proberen, maar die kende alle argumenten helaas al.
Was het een vertrouwelijk gesprek?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:23 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Dat iets in de praktijk gebeurt, betekent overigens niet dat het allemaal maar mag. In de praktijk rijden fietsers ook bijna allemaal door rood, maar dat betekent niet dat het mag. Ik heb het idee dat veel mensen denken dat er gewoon mag worden meegeluisterd door collega,s, omdat dit in de praktijk ook gewoon gebeurt. De vraag is echter wel: is dit schending van mijn privacy?
Nee, op zich niet. Het ging over de gang van zaken met betrekking tot de levering en wat bepaalde collega's van haar hebben beloofd. Ik stel het gewoon niet op prijs dat er een telefoongesprek wordt gevoerd met mij terwijl ik op de luidspreker sta zonder dat dit aan mij wordt gecommuniceerd.quote:
Hoe weet jij dat zo zeker? Is ze geen teamleider/afdelings hoofd of iets dergelijks??quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:36 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
Nee, dat heb je mis. De medewerker die ik sprak is (helaas) de aangewezen persoon voor het probleem. De andere medewerker heeft er verder niets mee te maken. Wat me echter irriteert, is dat er andere mensen meeluisteren zonder dat ik ervan op de hoogte ben. Ik heb verder niets is vervelend o.i.d. gezegd, maar het zijn een soort huisvrouwen die alles gaan opblazen door erover te praten met elkaar.
Dat heeft ze aangegeven. Zij beslist over het probleem al dan niet samen met de directeur van het bedrijf. Maar goed, dit is verder irrelevant voor dit topic.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker? Is ze geen teamleider/afdelings hoofd of iets dergelijks??
Misschien heeft hij/zij juist de collega mee laten luisteren omdat hij/zij zelf niet uitkwam.
Verder dan dat het misschien niet netjes is, gaat het volgens mij niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
Nee, op zich niet. Het ging over de gang van zaken met betrekking tot de levering en wat bepaalde collega's van haar hebben beloofd. Ik stel het gewoon niet op prijs dat er een telefoongesprek wordt gevoerd met mij terwijl ik op de luidspreker sta zonder dat dit aan mij wordt gecommuniceerd.
Misschien gaat je leverancier binnenkort met vakantie en moet het werk overgedragen worden. Overigens zie ik ook niet waarom dit niet zou mogen als al het informatie tussen de twee partijen blijft: leverancier -- afnemerquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
Dat heeft ze aangegeven. Zij beslist over het probleem al dan niet samen met de directeur van het bedrijf. Maar goed, dit is verder irrelevant voor dit topic.
Wat is er privé aan dit gesprek?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Tuurlijk mag dat niet. Je moet altijd op de hoogte worden gesteld als er mensen meeluisteren met een privégesprek. Dit is van de zotte.
Weet jij veel. Misschien was het wel een intiem sexgesprek.quote:
Misschien moet je het topic even lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Weet jij veel. Misschien was het wel een intiem sexgesprek.
Nu doe je er een beetje lichtjes over maar het lijkt erop dat je wel degelijk stappen had willen ondernemen als het daadwerkelijk schending van privacy was geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
Nee, op zich niet. Het ging over de gang van zaken met betrekking tot de levering en wat bepaalde collega's van haar hebben beloofd. Ik stel het gewoon niet op prijs dat er een telefoongesprek wordt gevoerd met mij terwijl ik op de luidspreker sta zonder dat dit aan mij wordt gecommuniceerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |