Ik moet weer eens dokken.quote:
Je hebt er dus geen flikker aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het woord zegt het al, het zijn notities. Soms over postgedrag, meestal over grensoverschrijdend postgedrag.
Dat doe ik nou nooit. Grenzen overschrijden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het woord zegt het al, het zijn notities. Soms over postgedrag, meestal over grensoverschrijdend postgedrag.
ik heb 400,- gekregen niet veel maar toch lekkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
Ik heb er een note bijgekregen sinds afgelopen week. 120 inmiddels. Zal wel met die stok te maken hebben gehad
[..]
Ik moet weer eens dokken.
Wat je niet erkent, kun je ook niet overschrijden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doe ik nou nooit. Grenzen overschrijden.
Dat is best veel hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb 400,- gekregen niet veel maar toch lekker
Dat zegt niet alles. Ron heeft ook een hoop op zijn kerfstok. Van chantage over de DM tot het verbaal aanranden van users omtrent hun clubvoorkeur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja misschien als je mod-ambities hebt.
Ooh oke. Nouja zal wel meevallen. Kan me maar 1x herkennen dat ik me 'misdragen' heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet een mailtje aan de de Fok! FA sturen. Het kan alleen wel tegen je keren, want ze lezen je notes direct door.
Helemaal niet, fopneus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles. Ron heeft ook een hoop op zijn kerfstok. Van chantage over de DM tot het verbaal aanranden van users omtrent hun clubvoorkeur.
Ik maakte maar een garpje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooh oke. Nouja zal wel meevallen. Kan me maar 1x herkennen dat ik me 'misdragen' heb.
Zo voelt het voor mij wel in ieder geval.quote:
Jij hebt zelfs notes uit de periode dat je gewoon mod wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gedraag me voorbeeldig sinds ik geen mod meer ben.
Ahh. 0 notes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte maar een garpje.
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hier moet je even kijken.
[..]
Zo voelt het voor mij wel in ieder geval.
Ik heb er bijna 30.000 en ik post pas actief sinds eind februariquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. 0 notes.
Maarja, met ong. 1090 posts over 4 jaar tijd is dat ook niet raar..![]()
wtfquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 30.000 en ik post pas actief sinds eind februari
Lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 30.000 en ik post pas actief sinds eind februari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |