SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (ovb)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wow, zieke dissquote:
Ik werk achter het station :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus straks pas en dan tot vanavondI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nopequote:
No problemquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef remlof het volgende:
Dus ik kan Dkut inhuren om m'n keet uit te mesten?
Ook niet, werk in de it.quote:
Hm goed idee wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef remlof het volgende:
Dus ik kan Dkut inhuren om m'n keet uit te mesten?
Uiteraardquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
No problem
Moet ik zeker ook zo'n sexy pakje voor je aanIk weet precies hoe dat gaat
De reiskosten mag je ook vergoeden danquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet, werk in de it.
[..]
Hm goed idee wel.
Kinky welquote:
quote:
[voorspelbaar]quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Instant Apocalypse
Nee, totaal geen behoefte aan om me voort te planten
Kan maar zo, maar gezien mijn leeftijd, mijn vrijgezelle status atm, mijn gebrek aan liefde voor kinderen en het aantal jaren voordat ik dat uberhaupt eens zou overwegen met een partner etc etc.. Nahquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
[voorspelbaar]
zeg nooit nooit, wie weet komt dat nog
[/voorspelbaar]
Enjoy!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik even filosoferen op het toilet ok gr gr :$
gezien het plaatje dat je post zal het met jouw leeftijd wel meevallen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan maar zo, maar gezien mijn leeftijd, mijn vrijgezelle status atm, mijn gebrek aan liefde voor kinderen en het aantal jaren voordat ik dat uberhaupt eens zou overwegen met een partner etc etc.. Nah![]()
But on the other hand
[ afbeelding ]
DragonballZ is anders al aardig oud hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
gezien het plaatje dat je post zal het met jouw leeftijd wel meevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |