Omgekeerd vind ik. Als je langer bent heb je meer ruimte voor massa zegmaar. Anders word je zo'n klein bol iets.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Absoluut, maar langere meisjes lijken imo sneller uit verhouding dan kleinere exemplaren. Te snel te lanky/plank, of juist 'gevaarte' , etc. Het effect van meer/minder massa + vormen heeft een relatief groter 'podium'.
Daar zit op zich wel wat in ja, ze hebben over het algemeen sowieso wel meer lichaam om te onderhouden. Het heeft denk ik ook wel wat met je natuurlijke bouw te maken. Als jij lang en tenger bent is het natuurlijk allemaal wat gemakkelijker dan voor een meisje dat lang is en ook nog gemakkelijk naar de dikkere kant neigt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Absoluut, maar langere meisjes lijken imo sneller uit verhouding dan kleinere exemplaren. Te snel te lanky/plank, of juist 'gevaarte' , etc. Het effect van meer/minder massa + vormen heeft een relatief groter 'podium'.
Relnichtquote:
Yeah, maar het gaat niet alleen om 'meer' massa. Ook wanneer je skinny bent zie je er sneller skinny uit als lang meisje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omgekeerd vind ik. Als je langer bent heb je meer ruimte voor massa zegmaar. Anders word je zo'n klein bol iets.
Hmm, hoeveel squats denk jij dat ze nodig heeft?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar zit op zich wel wat in ja, ze hebben over het algemeen sowieso wel meer lichaam om te onderhouden. Het heeft denk ik ook wel wat met je natuurlijke bouw te maken. Als jij lang en tenger bent is het natuurlijk allemaal wat gemakkelijker dan voor een meisje dat lang is en ook nog gemakkelijk naar de dikkere kant neigt.
lol 4ebequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omgekeerd vind ik. Als je langer bent heb je meer ruimte voor massa zegmaar. Anders word je zo'n klein bol iets.
Mja een meisje van 1,80 met maat 38 is een heel ander gezicht dan een meisje van 1,50 met maat 38 idd. Maar dat zijn verhoudingen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, maar het gaat niet alleen om 'meer' massa. Ook wanneer je skinny bent zie je er sneller skinny uit als lang meisje.
Gooi koekjes in de tuin gedipt in antrax.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:04 schreef Adolecens het volgende:
Goddamn, jammer dat de buren de vijver niet meer hebben, kind zou goed op de bodem van die bak hebben gepast met dat gehuil
Snookyquote:
Sorry.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:04 schreef Adolecens het volgende:
Goddamn, jammer dat de buren de vijver niet meer hebben, kind zou goed op de bodem van die bak hebben gepast met dat gehuil
Al geweest though.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]Nee, dan kan je beter naar zijn koffiehuis gaan
Ik snap nog steeds niet wat een manlet isquote:
Dat is een miget.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat een manlet iseen minimannetje of wat?
1.70 met mt 38quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mja een meisje van 1,80 met maat 38 is een heel ander gezicht dan een meisje van 1,50 met maat 38 idd. Maar dat zijn verhoudingen.
Ow ja, w8, goed idee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gooi koekjes in de tuin gedipt in antrax.
vraag Fasquote:
mannetjes die hun kleinheid willen compenseren door spieren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat een manlet iseen minimannetje of wat?
Check dr site het rechtse kopje bovenin 'sponsors'quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:05 schreef CristinaYang het volgende:
Denken dat ze er geld mee verdientAls dat zo makkelijk zo zijn zou heel vrouwelijk Nederland met een uiterlijk van rond de 6.5 - 7.5 model zijn
Jij woonde ernaast, zullen we samen spannen?quote:
Weer een panda puntje erbijquote:Al geweest though.
Ben er trots op in dezen dat ik het fout tiepte.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1.70 met mt 38
[..]
Ow ja, w8, goed idee.
Die heb ik nog liggen van de vorige buren
Ohhhquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
mannetjes die hun kleinheid willen compenseren door spieren.
Krijg je van die blokjes van 1,5 bij 1,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |