Ja echt heerlijk weer!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef Limone het volgende:
Hartje!
![]()
Heeeeeerlijk weer! Ik geniet me suf!
Kan er wel even een afspraak met star voor aanvragen, misschien zitten zij er ook naast en is het wel juliquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:31 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja komt nou echt niemand mij vergezellen in juli? Help nu moet ik er straks alleen aan geloven....
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kan er wel even een afspraak met star voor aanvragen, misschien zitten zij er ook naast en is het wel juli
De rest weet niet wat ie mistquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:31 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja komt nou echt niemand mij vergezellen in juli? Help n u moet ik er straks alleen aan geloven....
Dat worden pas topkinderen.quote:
Oh ja zo schrijf je dat. Vergeet ik altijd. Thanx!quote:
8 Juni toevallig?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:51 schreef Twinkly het volgende:
Sorry, maar ik ga toch maar voor juni hoor
Je bent niet alleen, Ik ben ook uitgerekend in juli, de 31e! Stond een aantal maandjes geleden ook in het lijstje maar het is me niet gelukt om dit topic bij te houdenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:31 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja komt nou echt niemand mij vergezellen in juli? Help nu moet ik er straks alleen aan geloven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |