Ja, ik heb zojuist de echo voor de combinatietest gehad en de datum is weer teruggezet naar wat het eerder al was: ***14 december: Soempie & Wiebelkont*** Mag erin.quote:
Wat is een risicoleeftijdquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:43 schreef Limone het volgende:
Fijn soempie! Ben je ook nog in risicoleeftijd teruggezet? Ik vond dat zo'n euforisch moment! (mijn risicoleeftijd was 15)
Jepquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:51 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Wat is een risicoleeftijdloop je risico dat het kind er niet uit wil, en je hem/haar moet dragen tot die leeftijd?
![]()
Hier staat de naam al best een tijdje vast. We hadden alletwee een naam in gedachten waarvan we zeiden: mochten we ooit een zoon krijgen, dan MOET het die naam worden. Geen discussie over mogelijk. En het was dezelfde naam![]()
.
Nu nog een jongetje maken![]()
.
Daarom hier bij de 2e besloten pas voor een naam te kiezen na de bevalling.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn grootste angst is dat Ollie geboren wordt en hij helemaal niet op een "insert naam" lijkt...
Maar je leeftijd nemen ze toch mee in de kansberekening? Hier in elk geval wel. Ze liet wel zien wat de gemiddelde kans was. Bij down was het risico bij ons groter en bij trisomie 13 en 18 heel veel kleiner dan het gemiddelde. Of het een gemiddelde was bij een bepaalde leeftijd of niet, geen idee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Jep![]()
Nee, hoe hoger je leeftijd, hoe groter de kans op down of op Trisomie 13 en 18. Ik had een hele kleine kans op die afwijkingen en mijn leeftijd werd dus gelijkgesteld met een zwangere van 15 jaar. Niet officieel hoor. Niet dat je naast een officiele termijn ook nog een officiele risicoleeftijd krijgt
Denk ik ook. Tenzij je misschien al echt een beeld hebt bij een ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze worden vanzelf wel een.. omdat je gewoonweg niet beter weet. Denk ik
Edoch was de kans die daaruit berekend werd gelijk aan een andere leeftijd dan de mijne.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar je leeftijd nemen ze toch mee in de kansberekening? Hier in elk geval wel. Ze liet wel zien wat de gemiddelde kans was. Bij down was het risico bij ons groter en bij trisomie 13 en 18 heel veel kleiner dan het gemiddelde. Of het een gemiddelde was bij een bepaalde leeftijd of niet, geen idee.
[..]
Denk ik ook. Tenzij je misschien al echt een beeld hebt bij een ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |