quote:GamingTruth has managed to record a list of Sony's supposed E3 lineup from the E3Insider website before it was modified to remove many of the titles.
According to the list Sony will have a number of games for all of its platforms, including PS4. The games in question are:
Beyond: Two Souls (PS3)
Drive Club (PS4)
EverQuest Next (PS3)
Gran Turismo 6 (PS3 though a PS4 version is possible)
InFAMOUS: Second Son (PS4)
Invizimals: The Alliance(PS Vita)
Invizimals: The Lost Kingdom (PS3)
Killzone: Mercenary (PS Vita)
Killzone: Shadow Fall (PS4)
Knack (PS4)
PlanetSide 2 (PS3)
Puppeteer (PS3)
Tearaway (PS Vita)
The Last Guardian (PS3?)
The Last of Us (PS3)
Until Dawn (PS3)
Warrior's Lair (PS Vita)
Wonderbook: Diggs Nightcrawler (PS3)
Of course, this may be the games Sony has at E3 and not necessarily at their press conference. All of the game's listed above are known to exist and it's likely that Sony has a few surprises up its sleeve for its media briefing. The company has every one of its first party studios developing for PS4 while second party studio Quantic Dream is also known to be developing for Sony's next console.
We haven't seen anything from Naughty Dog or Sony Santa Monica for PS4 and it seems likely that Sony Japan Studios is working on more than Knack for the console. The studio is known to be involved in the development of The Last Guardian. Guerrilla Games is also expected to reveal The Order: 1886.
quote:Flinke problemen voor Xbox One'
Xbox One • Geplaatst door Roy dm op 05-06-2013 @ 17:47
Microsoft heeft de afgelopen weken al behoorlijk wat stront over zich heen gehad vanwege bepaalde functies van de Xbox One en de onduidelijkheid daarover. Wel of niet altijd online en wel of geen tweedehands-games zijn echter nog maar het topje van de ijsberg als we de geruchten mogen geloven.
Zoals bekend is een Xbox One-console hardwarematig ongeveer gelijk aan een PlayStation 4-console. Het grootste verschil zit 'm in het gebruikte geheugen: Sony gebruikt een snellere variant. Daarbij komen nu de geruchten dat de kloksnelheid van de GPU in Microsofts nieuwste zal worden gedowngrade.
De reden hiervoor zit 'm in productieproblemen voor ESRAM. De exacte details zijn nogal ingewikkeld, maar waarschijnlijk levert Microsoft 100 tot 200 MHz kloksnelheid in om de productieproblemen (en mogelijke defecten) te beperken. Hierdoor zou Xbox One een flinke stap terug zijn in vergelijking met Sony's PlayStation 4.
Om olie op het vuur te gooien schijnt Microsoft een E3-sessie met de media te hebben geannuleerd. De reden hiervoor wordt niet gegeven, maar je begrijpt dat het de geruchten alleen maar versterkt.
PS4 has no gamesquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaan er ook wat familiegames beschikbaar worden bij de launch? Op dat gebied zie ik maar weinig (niks eigenlijk).
Say what?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel bijvoorbeeld liever Forza dan Gran Turismo
Ja echt no contest, GT5 is echt een knakengame vergeleken met Forza 4.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Say what?![]()
En aan twee woorden genoeg: Naughty Dog
Als dat je smaak is zou ik lekker bij de xbox blijven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:23 schreef Rossdale het volgende:
GT5 is echt een knakengame vergeleken met Forza 4.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dat je smaak is zou ik lekker bij de xbox blijven.
Die beloven nog veel meer rommel
Ik denk dat ze zich eerst richten op de 'core'-gamermarkt. Die mensen leggen geld neer voor een nieuwe console op day one. Families kopen een Wii. Of, als het goedkoper wordt, een PS3 met Move.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaan er ook wat familiegames beschikbaar worden bij de launch? Op dat gebied zie ik maar weinig (niks eigenlijk).
Absoluut.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja echt no contest, GT5 is echt een knakengame vergeleken met Forza 4.
Ik denk dat Sony nu inderdaad wel erg goed door heeft waar hun kansen liggen, zeker na alle shit die Microsoft over zich heen krijgt na de aankondiging van de Xbox One. Deze ligt in de core-hoek. Ik denk ook dat de meeste families nog steeds blij zijn met hun Wii. Die zullen nu nog niet zo snel geprikkeld worden om alwéér een nieuwe console aan te schaffen. Als Sony dit goed uitspeelt kunnen ze een grote slag slaan in zowel Japan als Europa tov Nintendo en MS.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich eerst richten op de 'core'-gamermarkt. Die mensen leggen geld neer voor een nieuwe console op day one. Families kopen een Wii. Of, als het goedkoper wordt, een PS3 met Move.
Hmm, ik denk dat er ondertussen toch al veel "core"gamers zijn met een gezinnetje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich eerst richten op de 'core'-gamermarkt. Die mensen leggen geld neer voor een nieuwe console op day one. Families kopen een Wii. Of, als het goedkoper wordt, een PS3 met Move.
Little Big Planet was geen launch game. Die komt echt nog welquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
denk dat er ondertussen toch al veel "core"gamers zijn met een gezinnetje?Als ik me niet vergis zat er bij de launch van de PS3 ook dat spel met die mannetjes (naam kwijt
) wat een groot succes is geworden. Je zou toch iig een paar familie spellen mogen verwachten?
Dat was dat andere spel toch? met die robot die steeds groeit enzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:45 schreef VulpX het volgende:
Little Big Planet is zeker in ontwikkeling voor PS4, ze hadden al een kleine tech demo tijdens de presentatie in februari.
Nee, dat is Knack, wordt door Sony Japan Studio gemaakt. Ik bedoel die tech demo waarbij ze met de move 3d objecten maakten etc. Dat was van de Media Molecule, de studio achter LBP. En ik denk dat we allemaal wel kunnen raden waar die mee bezig zijn...quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was dat andere spel toch? met die robot die steeds groeit enzo
LBPik hoop zoooo dat dat een launch title wordt. wat een bazengame is het toch
Mag het hopen, lbp is echt geweldigquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:18 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nee, dat is Knack, wordt door Sony Japan Studio gemaakt. Ik bedoel die tech demo waarbij ze met de move 3d objecten maakten etc. Dat was van de Media Molecule, de studio achter LBP. En ik denk dat we allemaal wel kunnen raden waar die mee bezig zijn...
Maar nog niets officieels dus, dat zal wel volgende week komen
quote:Planetside 2 en DC Universe Online naar PS4
Bron: IGN
Free-to-play games Planetside 2 en DC Universe Online komen ook naar PlayStation 4. DC Universe was al verschenen op PlayStation 3.
De komst naar PS4 moet de zorgen wegnemen van DC Universe-fans die op de PlayStation 3 spelen. Zij waren bang dat ze niet verder konden spelen op Sony's nieuwe console, aangezien die geen PS3-games afspeelt. Dat probleem is nu verholpen met de komst van het spel naar PS4.
Sony meldt via Twitter dat het gaat proberen om PS3- en PS4-spelers van DC Universe samen op één server te laten spelen, maar kan hier nog geen garanties over geven. Naast DC Universe verschijnt dus ook Planetside 2 voor de PS4. Deze first-person MMO is al uit voor PC. Releasedatums voor beide games zijn nog niet aangekondigd, omdat de PS4 zelf nog geen releasedatum heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |