SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop (ovb)
Vansschoen (ovb)
[ Bericht 5% gewijzigd door Myraela op 05-06-2013 10:32:25 ]
Allemaal lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
En chocola, en ijsjes, en koekjes, en snoepjes,
En kontjes!
Wie niet?quote:
Reet kont ass of butt, hetzelfdequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan: Heb je een kont of een reet? WT weet daar alles van.
Ikquote:
Nee nee, dat is zeker niet hetzelfde, ik weet er niet meer alles van, maar het had te maken met de dempingskarakteristiek of iets.quote:
Klopt, dqod heeft geen kont.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:50 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jij hebt geen kont? Jou romp gaat gelijk over naar je benen?
Ik ben een zeemeerminquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:50 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jij hebt geen kont? Jou romp gaat gelijk over naar je benen?
je praat in mirakels?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nee, dat is zeker niet hetzelfde, ik weet er niet meer alles van, maar het had te maken met de dempingskarakteristiek of iets.
M'n vriend.quote:
Poeh he, hebben ze onder zee ook al internet.quote:
quote:
Toch wist jij 'm te vinden.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was al lichtelijk dronken toen WT het uitlegde.
Hij heeft er vast wel een, alleen hij is amper zichtbaar.quote:
Ook yogho yoghoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Poeh he, hebben ze onder zee ook al internet.
Oh no she didn'tquote:
Propagandaquote:
Dat zegt niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Nee kerel. Ik ben 1.76 lang en weeg maar 71 kilo
Gelukkig heb ik genoeg voor twee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft er vast wel een, alleen hij is amper zichtbaar.
Miet.quote:
Boze tongen beweren dat ik mijn hand naar haar kont liet glijden.quote:
Dat ook.quote:
Slaap lekker die roes uit. Trusten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:55 schreef Mistress_X het volgende:
Maar goed, ik ga slapen, de pisang ambon heeft haar werk goed gedaan
Sterkte, trustenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:55 schreef Mistress_X het volgende:
Maar goed, ik ga slapen, de pisang ambon heeft haar werk goed gedaan
Ja tjeempie. Daar moet ik nog eens over nadenken, vooral harde limietbepaling onder wat verdoving.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijk.
Watertornado help eens, leg eens uit hoe ze het moet testen.
1. je hebt zelf bekend.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boze tongen beweren dat ik mijn hand naar haar kont liet glijden.Echter, heb ik 0 kont gevoeld.
Pfff, weer zo'n vrouw die altijd gelijk heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
1. je hebt zelf bekend.
2.je kon geen kont voelen, ze is een zeemeermin, die hebben geen kont.
3. ik heb gelijk,
Ik beken niks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
1. je hebt zelf bekend.
3. ik heb gelijk,
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beken niks.
Mijn hand gleed wel, ja. Maar dat kwam door vermoeidheid en gladde jas enzo.
Ik dacht dat het gewoon haar rug was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Stiekem was Fera gewoon jaloers, want ze wilde enorm graag haar kont aanraken (and then some...) ,aar ze durfde niet.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:59 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]Hij doet het niet lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bij mij wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem was Fera gewoon jaloers, want ze wilde enorm graag haar kont aanraken (and then some...) ,aar ze durfde niet.
[..]
Hij doet het niet lieverd.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
1. je hebt zelf bekend.
3. ik heb gelijk,
Wow.. I... Wowquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij wel.
En yes, ik was jaloers. Ik wil alles aan Dqod wel aanraken.
That's hawwt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij wel.
En yes, ik was jaloers. Ik wil alles aan Dqod wel aanraken.
Komt ze weer negerinnenlach.gif'fen.quote:
Wel pijnlijk, dat laatste.. Verdrietig geworden en voel me ondergewaardeerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beken niks.
Mijn hand gleed wel, ja. Maar dat kwam door vermoeidheid en gladde jas enzo.
Ik dacht dat het gewoon haar rug was.
Ja, ik zit ook gewoon zo met m'n glaasje pisangquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
That's hawwt.
[..]
Komt ze weer negerinnenlach.gif'fen.
Om eerlijk iets over je kont te kunnen zeggen, moet ik het nogmaals beroeren met mijn hand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel pijnlijk, dat laatste.. Verdrietig geworden en voel me ondergewaardeerd
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook gewoon zo met m'n glaasje pisang
Bohquote:
Hahahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om eerlijk iets over je kont te kunnen zeggen, moet ik het nogmaals beroeren met mijn hand.
#smooth
[..]
Zulke smoothness ben je niet gewend van deze boy, eh?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boh![]()
[..]
Hahaha![]()
En loop verdomme eens niet in mijn drinken te kotsen ja? SMEERLAP
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zulke smoothness ben je niet gewend van deze boy, eh?
Bugles aan het snoepen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh poep.. M'n danish chef vergeten :$
Slaap lekker cinnamonbunquote:
Hoi.. Ik dacht al dat kaneel me helemaal alleen achterlietquote:
Hellow.quote:
Ik ben er nogquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi.. Ik dacht al dat kaneel me helemaal alleen achterliet
Ik hoor het alweer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA HEY IK ZAG JE NIET MEER JA?quote:
Pfewquote:
Deed ie ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi feraquote:
Wat een opluchting héquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:25 schreef Dqod het volgende:
J
[..]
JA HEY IK ZAG JE NIET MEER JA?
Kom maar in mijn armen meisje![]()
[..]
Pfew
Zojuist vernomen dat dat leugens zijn.. #Whatchagunnadoquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deed ie ook.
[..]
Hoi fera, hoe is het met u ?
Jaquote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:25 schreef Dqod het volgende:
J
[..]
JA HEY IK ZAG JE NIET MEER JA?
Kom maar in mijn armen meisje![]()
[..]
Pfew
Wel goed heur, naar omstandigheden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deed ie ook.
[..]
Hoi fera, hoe is het met u ?
Ja, kom kroelenquote:
* Huppelmuts is jelly nu!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, kom kroelen
* Dqod duwt Fera's hoofd in boezem
Ik zal niet naar de omstandigheden vragenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed heur, naar omstandigheden.
Met jou?
Heyquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, kom kroelen
* Dqod duwt Fera's hoofd in boezem
quote:
Hoiquote:
Geen probleem hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal niet naar de omstandigheden vragen.
Mey mij wel goed eigenlijk.
Nice!quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb genoten!!
Genoten van de muziek maar ook van het feit dat ik Lotuss zo zag genieten!! Kon ze wel gebruiken na de afgelopen weken
[..]
Hoi
Muse was ok dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb genoten!!
Genoten van de muziek maar ook van het feit dat ik Lotuss zo zag genieten!! Kon ze wel gebruiken na de afgelopen weken
[..]
Hoi
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:41 schreef Fera het volgende:
Ik rol mijn bed in.
Weltrusten en hou je veilig!![]()
Het was geweldigquote:
Wat doe jij nog wakker eigenlijkquote:
Trustequote:Op woensdag 5 juni 2013 00:41 schreef Fera het volgende:
Ik rol mijn bed in.
Weltrusten en hou je veilig!![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was geweldig![]()
Ik heb het prima naar mijn zin gehad
Ok. Graag zelfsquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:43 schreef Dqod het volgende:
Oh en voor huppel, zodat ik iedereen tevreden hou :$
[ afbeelding ]
Ik heb alquote:
Komt u maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
Ik heb ook teveel drank gesnoept.. Alles is lief, schattig en knuffelbaar :$
Samen delen?quote:
Knuffel terugquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
Hoegaardenquote:
Ik hou het duidelijk wel bij mijn HJ!!quote:
/Smooth.gifquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou het duidelijk wel bij mijn HJ!!
Ik moest net al Amstel en Grolsch drinken
Slaap lekker meis!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
![]()
Mja, ik ga voor de verandering ook maar eens een keer op tijd naar bed denk ik.. Wsl eindig ik toch weer met een film, maar ah well
Dus welterusten alvast peepz, een lobi enzulks![]()
Ik ben geen manquote:
Gheghe. Have fun en slaap lekker alvastquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
![]()
Mja, ik ga voor de verandering ook maar eens een keer op tijd naar bed denk ik.. Wsl eindig ik toch weer met een film, maar ah well
Dus welterusten alvast peepz, een lobi enzulks![]()
Da's lastigquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben verdomme zo geil als boter nu!!
Mn batterijen zijn opquote:
Weet ik, ik bedoel wat wil een man nog meer naast jouquote:
Ik heb vanmiddag nog lekker een bokbiertje op. Wel van Bavaria, maar was toch wel lekker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) jij kan mij echt never nooit niet aanquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:49 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoel wat wil een man nog meer naast jou
Bavaria en lekker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog lekker een bokbiertje op. Wel van Bavaria, maar was toch wel lekker.
Brrrr scaryquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) was ik totaal niet van planquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) jij kan mij echt never nooit niet aan
2) slijmbal
3)
Ik overleef het wel!!quote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
1) was ik totaal niet van plan
2) was ik ook niet van plan
3) iel
Who the fuck are you?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
1) was ik totaal niet van plan
2) was ik ook niet van plan
3) iel
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik overleef het wel!!
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
hezquote:
Ik ook niet denk ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) jij kan mij echt never nooit niet aan
Zucht!!quote:
Uitproberen dan maar?quote:
quote:
niemanquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zucht!!
Wie kom je stalken dan?
[..]
Uitproberen dan maar?
dquote:
Wel engquote:
Uiteraardquote:
Ik ben heus geen black widow ofzo hoor!quote:
quote:
Dat is idd stap 1quote:
Okquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heus geen black widow ofzo hoor!
[..]
Jij hebt zojuist je kansen vergooid jonguh!!quote:
Ik geloof er geen ene zak vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist je kansen vergooid jonguh!!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist je kansen vergooid jonguh!!
Tamashii is te lui + ze reageert niet op hoe laatquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:02 schreef remlof het volgende:
Waarom staat er nog steeds niet in de OP dat de meet op zaterdag 8 juni is?
Jij deedquote:
Ja ieder normaal denkend mens zou dat doenquote:
Wij gaan dus echt nooit meetenquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ieder normaal denkend mens zou dat doen.
Hahaha tuurlijkquote:
8 uur, hoppa.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tamashii is te lui + ze reageert niet op hoe laat
quote:
quote:
quote:
Zeg je nuquote:
Grrrquote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Foon ze , ik ga zo slapenquote:
Trusten!!quote:
Slaap lekkerquote:
Ik zou niet durven zonder je naar huis te lopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hez, baasquote:
Halloooo drukte en stress. Aye!quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:02 schreef remlof het volgende:
Waarom staat er nog steeds niet in de OP dat de meet op zaterdag 8 juni is?
Die heb ik niet gezien hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Huppel Hoe was Muse?
Ik kreeg een appje iets met weerwolventshirts?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien hoor![]()
Muse was echt gaaf
aldus IJkjequote:Nerd alert serieus een woilvenshirt en shirt met kittens op het podium
Oh daar. Jaquote:
Goed vermaakt dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh daar. Ja![]()
Ik dacht dat je het publiek bedoelde.
Maar damn wat waren ze goed zeg en wat veel bier
Zekersquote:
Heftigquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn vriend van mij (en zijn vrouw) zijn van het weekend hun kindje kwijt geraakt.
Ze was 20 weken zwanger, bloedverlies, baby dood geboren
Nogal jaquote:
Ik ben ff de foto's op FB aan het gooien en dan stap ik onder de douche en ga ik op pad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat doen...
* LovelyLady pakt to do list er bij![]()
O jakkes wat heftigquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn vriend van mij (en zijn vrouw) zijn van het weekend hun kindje kwijt geraakt.
Ze was 20 weken zwanger, bloedverlies, baby dood geboren
Dan ben je in NL maar weinig vrij!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:26 schreef rival het volgende:
We zouden vrij moeten krijgen met dit weer..... het hele systeem omschoppen... niks werkweken oid... bij regen werken we, bij zon gaan we chillen
Klinkt als een prima plan, ben je al verkiesbaar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:26 schreef rival het volgende:
We zouden vrij moeten krijgen met dit weer..... het hele systeem omschoppen... niks werkweken oid... bij regen werken we, bij zon gaan we chillen
nou en, kwaliteit gaat voor kwantiteitquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je in NL maar weinig vrij!
True!!quote:
Yes, lijsttrekker van de PVHVquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:36 schreef Vansschoen het volgende:
Klinkt als een prima plan, ben je al verkiesbaar?
de Partij voor het Volk natuurlijk, want zo ben ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Partij van heelmooiweer vrijedagen?
Ook goed, jou hebben we nodig!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
de Partij voor het Volk natuurlijk, want zo ben ik
Vanaf de volgende verkiezingen zullen wij er staan, donaties kunnen wel al gestort worden als je mee wilt helpenquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Vanaf de volgende verkiezingen zullen wij er staan, donaties kunnen wel al gestort worden als je mee wilt helpen
Nu heb je een armzalig loontje ja, ik zal dat veranderen. Want als ik je rijk maak blijf je mij steunen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]Met mijn armzalige loontje. Als ik rijk was stemde ik wel op iemand anders hoor
Zo werkt het idd, 1 stem binnen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef rival het volgende:
Nu heb je een armzalig loontje ja, ik zal dat veranderen. Want als ik je rijk maak blijf je mij steunen.
Oog voor de toekomst.
Helaas!quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik haat onkruid...ik ga het slimmer aanpakken
onkruidverdelgingsspulspraygoedjeditdat
Of een cementmolen legen......
* LovelyLady gaat in het zonnetje zitten... sterf met je onkruid
ja en beestjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo shoppen en het terras op
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, toen ik hoorde dat mijn contract niet verlengt werd, heb ik maar meteen bij de mac gesolliciteerd. Mijn enige sollicitatie.
Krijg ik nog een uitnodiging voor een gesprek ook, dat had ik niet verwacht.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, toen ik hoorde dat mijn contract niet verlengt werd, heb ik maar meteen bij de mac gesolliciteerd. Mijn enige sollicitatie.
Ach, moet mijn geld ergens vandaan halen, dus is eigenlijk niets mis mee.quote:
Mijn contract wordt ook niet verlengtquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
Mja, de vorige keer werd ik aan de hand van mijn contactgegevens al afgewezen. Dus het zou me inderdaad niet verbazen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mijn contract wordt ook niet verlengt(3e en contract stop) En heb ook een keer een gesprek bij de mac gehad maar ze vond me niet mij het team passen (waarschijnlijk omdat 15 jarige goedkoper zijn) dus ik zei, dat zal ik dan maar als een compliment beschouwen
Ik had spannendere dingen verwacht toen ik ging terug zoeken wat ik moest doen, maar helaas zeg.quote:
Groot gelijk! Hoop dat je aangenomen wordt, toch beter iets dan niets natuurlijk!quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, de vorige keer werd ik aan de hand van mijn contactgegevens al afgewezen. Dus het zou me inderdaad niet verbazen.Het is ook nog eens in Zuid Rotterdam, volgens mij werkt daar niet veel blanks.
![]()
Maarja, gesprek is deze zondag, dus ik ga wel gewoon langs. Een baan vinden is al lastig zat in deze tijd. Dus altijd proberen.
quote:
Perfect liedje voor dit weerquote:
Nee, houten frame op mijn balkonquote:
Mogguh lieverdquote:
Lekker nummerquote:
daar was ik net, het is weer lekker hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zo werkt het idd, 1 stem binnen!
En binnen, zou buiten moeten zijn met dit weer!
quote:
Repeat!!quote:
quote:
Goed bezig kerel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef rival het volgende:
balen zeg van jullie contracten.... helemaal in deze tijd!Sorry dan dat ik nu ff kom vertellen dat ik net weer een verlenging voor een jaar heb gekregen
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef rival het volgende:
Sorry dan dat ik nu ff kom vertellen dat ik net weer een verlenging voor een jaar heb gekregen
Ik heb gewoon al een slaapplek gehosseld voor volgend jaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, op naar Rotterdam![]()
Ach het is voor een goed doel!!
Hoe vaak ben je al op de fiets naar je werk gegaan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef rival het volgende:
balen zeg van jullie contracten.... helemaal in deze tijd!Sorry dan dat ik nu ff kom vertellen dat ik net weer een verlenging voor een jaar heb gekregen
Dankjequote:
Daar zoeken ze altijd mensen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
In Amsterdam ja?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al een slaapplek gehosseld voor volgend jaar
Thnx! ik had al niet echt het idee dat je je er erg druk om maakte nee...quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik kan er eigenlijk niet echt wakker van liggen hoor, het is maar een bijbaan. Daarbij ben ik 20 en werk ik al vanaf mijn 15de op verschillende gebieden. Dus een nieuwe bijbaan vinden zal nog wel meevallen.
quote:
ik heb geen fiets, ik ga fietsen als ik een fiets heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al op de fiets naar je werk gegaan?
Ik weet nog dat je toen je daar ging werken zei dat je nu op de fiets naar het werk kon, ik gok dat je dat niet vaak hebt gedaanIn ieder geval niet vrijwillig.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen fiets, ik ga fietsen als ik een fiets heb.
In de les zit je toch? Kan je bij komenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, toen was mijn fiets meer gemaakt en heb ik het denk ik 2 maanden volgehouden.Fietsen is alleen lekker als je het rustig kan doen, maar ik moet me 's ochtends altijd haasten. Dus dan kwam ik helemaal buiten adem op school aan.
Het kwam niet in je op 5 minuten eerder op te staan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, toen was mijn fiets meer gemaakt en heb ik het denk ik 2 maanden volgehouden.Fietsen is alleen lekker als je het rustig kan doen, maar ik moet me 's ochtends altijd haasten. Dus dan kwam ik helemaal buiten adem op school aan.
Ja dat heb ik ook, en nu al jaren dus geen fiets meer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen fiets, ik ga fietsen als ik een fiets heb.
Ja, maar na een half uur hard doortrappen zag ik er niet meer uit. Helemaal rood, zweterig en wilde haren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de les zit je toch? Kan je bij komen
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kwam niet in je op 5 minuten eerder op te staan?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Opstaan is niet een van mijn kwaliteiten.
Ik heb gister 5 km gewandeld voor de avondvierdaagse.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nog liever lopen dan dat ik de fiets pak
meestal is het lopen of de auto pakken
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister 5 km gewandeld voor de avondvierdaagse.
In Groesbeek, wat dus gewoon een survivaltocht is door het bos, met een kinderwagen.
We hadden hier dus niet op gerekend.quote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hadden hier dus niet op gerekend.
"Hey ze sturen ons het bos in. Ach is vast maar een klein stukje."
" Fuck, het is de hele route, duw jij de wagen maar"
FML
Ik moet mij ook altijd haasten, maar ik ben op de fiets hooguit 5 minuten later.... (1.5 km afstandquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lopen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet mij ook altijd haasten, maar ik ben op de fiets hooguit 5 minuten later.... (1.5 km afstand)
met lekker weer zou ik gerust de fiets pakken, als ik die had
ssshhtttttt, laat mij nou nog denken dat die fiets binnenkort komtquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, en nu al jaren dus geen fiets meer.
Je bent in het water gevallen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben
Weet je wat leuk is? over een brug zonder leuningen willen![]()
dat is een goed plan ja, ik vier eigenlijk nooit wat naast mijn verjaardag.. in deze economische crisis mag ik dit best vieren hequote:
Je moet elk excuus voor een feestje aangrijpen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een goed plan ja, ik vier eigenlijk nooit wat naast mijn verjaardag.. in deze economische crisis mag ik dit best vieren he
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een goed plan ja, ik vier eigenlijk nooit wat naast mijn verjaardag.. in deze economische crisis mag ik dit best vieren he
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet elk excuus voor een feestje aangrijpen.
gelijk heb je!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet elk excuus voor een feestje aangrijpen.
Ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef rival het volgende:
balen zeg van jullie contracten.... helemaal in deze tijd!
Nein, het was voor de andere SC'ersquote:
maar geenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nein, het was voor de andere SC'ers
Ik heb wel buikpijn tho, telt dat ook?
als je erop googled vind je een topic hier van ieman die maar 4.50 kreegquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef Myraela het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hoog het uurloon is bij de mac en of ze in de avonden misschien bonus hebben.
Ik verdien met mijn avondbonus per uur gemiddeld 10 euro, ik denk dat het wel schrikken gaat zijn ergens anders.
Oh ja, pardon.. FUCK YEAHHHHHquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar geenvoor mij?
hangt er vanaf, als het door veels te pittig eten komt dan is het je eigen schuld.
Veel is het niet, ben ik bang. Ik had een functie die meer verdiende dan de rest en dat was 8.24.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef Myraela het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hoog het uurloon is bij de mac en of ze in de avonden misschien bonus hebben.
Ik verdien met mijn avondbonus per uur gemiddeld 10 euro, ik denk dat het wel schrikken gaat zijn ergens anders.
hehequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja, pardon.. FUCK YEAHHHHH![]()
Nee, ik kan heul niet goed tegen veel te pittig eten
Nee, geen idee.. Werd er mee wakker!
Ben benieuwd dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel is het niet, ben ik bang. Ik had een functie die meer verdiende dan de rest en dat was 8.24.
Ik denk idd dat laatste.. Zit er wel aan te komen iigquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
hehe
balen zeg, wordt et wel al minder? of misschien is het gewoon weer die tijd........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |