SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vooral de combinatie gif met dat paard ja
ik hoorde dat ze ook niet meer mee mochten doen in de beker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe staan jullie t.o.v Jong Ajax in de Jupiler League?
Ik vind het super tof en zie zeer veel voordelen voor Ajax alleen vraag ik me af hoe het zit met die strenge regels voor Jong Ajax om competitievervalsing te voorkomen. Mogen ze dan bijvoorbeeld ook niet met spelers van het eerste laten revalideren bij Jong Ajax? Of spelers die er net tussenin vallen bij op de bank bij het eerste en basis bij Jong Ajax? Dat moet wel duidelijk zijn.
Verder super tof! Ook goed voor het niveau van die jonge spelers.
Dat zijn toch wel flinke nadelen inderdaad. En niet meer in de beker mee mogen doen zoals Tjacka aangeeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Catch22- het volgende:
De regels staan in t vorige topic. Na 15 wedstrijden in t eerste mag je niet meer meedoen met jong ajax.
Is dus lekker als een basisspeler na 15 wedstrijden geblesseerd raakt. Kan hij daar geen ritme meer opdoen
Dat gebeurde toch al zelden. Kan mij van het afgelopen seizoen geen speler bedenken die met deze regels niet zou kunnen spelen in Jong Ajax.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Catch22- het volgende:
De regels staan in t vorige topic. Na 15 wedstrijden in t eerste mag je niet meer meedoen met jong ajax.
Is dus lekker als een basisspeler na 15 wedstrijden geblesseerd raakt. Kan hij daar geen ritme meer opdoen
Dat gaat om het elftal volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
En niet meer in de beker mee mogen doen zoals Tjacka aangeeft
quote:· Speler mag niet binnen dezelfde periode voor 2 teams spelen in zowel de Eerste als Eredivisie;
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 05-06-2013 om 05:56:02Vermeer wil bij Ajax blijven http://t.co/lnlTMs1ylY reageer retweet
Dat snap ik. Ook het hoogst haalbare voor deze jongen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:36 schreef Tarado het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 05-06-2013 om 05:56:02Vermeer wil bij Ajax blijven http://t.co/lnlTMs1ylY reageer retweet
Ze kunnen niet degraderen en niet promoveren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:43 schreef Schanulleke het volgende:
Vast al langsgekomen, maar wat gebeurt er als jong Ajax zou promovere? Twee teams in de Ere lijkt me lachen, maar niet realistisch.
Dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:43 schreef Schanulleke het volgende:
Vast al langsgekomen, maar wat gebeurt er als jong Ajax zou promovere? Twee teams in de Ere lijkt me lachen, maar niet realistisch.
Echt een belachelijk plan dit, voor spek en bonen mee doen aan een kut competitiequote:Op woensdag 5 juni 2013 08:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze kunnen niet degraderen en niet promoveren.
Triester nog, zo spelen andere teams straks met vuur in wedstrijden voor playoffs promotie/degradatie. Je kunt zo een paar plekken schuiven zonder dat die tussenliggende ploegen er door geraakt worden. En zoals je zegt, dit is alsof je amateurcompetitietje organiseert met een ploeg waarvan de resultaten niet meetellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt een belachelijk plan dit, voor spek en bonen mee doen aan een kut competitie
Hoezo? Is voor de jong ajax spelers gewoon goed hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt een belachelijk plan dit, voor spek en bonen mee doen aan een kut competitie
Die is al kut met peren. Geen hond wil er dood gevonden worden.quote:
Goed punt. Maar dat komt ook omdat het 't afvoerputje is. Regels voor promotie/degradatie zouden soepeler moeten, zodat 't weer het op een na beste niveau is, niet het slechtste profniveau.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is al kut met peren. Geen hond wil er dood gevonden worden.
Succesvolle amateur teams willen er geen eens in spelen. Het is een straf voor de teams die er heen moeten.
Daar kan je echt weinig kapot aan maken.
Ik bekijk het vanuit het standpunt van Ajax 1, lijkt me het enige team wat echt telt, is gewoon logistiek allemaal moeilijk omdat jong Ajax echt niet iedere weekend op maandag gaat spelen, wissels van het eerste vallen dus al af, die krijgen daardoor minder wedstrijdritme, spelers die terugkomen van een blessure kan je niet meer laten spelen (bepaalde gevallen uitgezonderd), kortom het gat tussen Jong Ajax en Ajax 1 wordt groter en niet kleiner.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo? Is voor de jong ajax spelers gewoon goed hoor.
Jammer ik wil Cillessen in de goalquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:36 schreef Tarado het volgende:
Tot hij een prachtig bod krijgtquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:36 schreef Tarado het volgende:
hij roept om verlenging, is toch wat anders dan de 'ik hoef dit jaar niet per se weg' zoals veel spelers roepen.quote:
Ik denk dat veel supporters er anders over denkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:09 schreef Adames het volgende:
[..]
hij roept om verlenging, is toch wat anders dan de 'ik hoef dit jaar niet per se weg' zoals veel spelers roepen.
Kan allemaal nog, transferwindow is net openquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef over_hedge het volgende:
Jammer. Ik wil Cillessen op doel. En leuk bedrag krijgen voor Vermeer.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef over_hedge het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef over_hedge het volgende:
Dat is ook mijn gevoel. Aan de andere kant heeft Ajax in het verleden wel weerstand gehad van spelers die ze in de Jupiler league wouden stallen. Die drempel is nu weg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit het standpunt van Ajax 1, lijkt me het enige team wat echt telt, is gewoon logistiek allemaal moeilijk omdat jong Ajax echt niet iedere weekend op maandag gaat spelen, wissels van het eerste vallen dus al af, die krijgen daardoor minder wedstrijdritme, spelers die terugkomen van een blessure kan je niet meer laten spelen (bepaalde gevallen uitgezonderd), kortom het gat tussen Jong Ajax en Ajax 1 wordt groter en niet kleiner.
Dat dus, en ondanks dat hij een heel redelijk seizoen gekeept heeft blijf ik vermeer een onzekere factor vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:21 schreef Catch22- het volgende:
Als vermeer blijft, is cillesen weg. Gaat vermeer volgend jaar en dan moet van t hart ineens op goal..
Beetje veel geld was het wel ja, maar dat zal je er nog wel voor krijgen ook als hij weg wil, 4 miljoen was het toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel een goede investering geweest in Cillesen
Snap ook niet wat ze zien in Vermeer dat is toch wel een ontzettend matige keeper. 4 Miljoen krijg je er nooit meer voor lijkt me die heeft amper gespeeld de laatste seizoenen of er moet een buitenlandse club komenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje veel geld was het wel ja, maar dat zal je er nog wel voor krijgen ook als hij weg wil, 4 miljoen was het toch?
Nou neem ik de geschreven pers altijd met een korreltje zout dus ik hoop dat er nog een leuke club voor Vermeer komtquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap ook niet wat ze zien in Vermeer dat is toch wel een ontzettend matige keeper. 4 Miljoen krijg je er nooit meer voor lijkt me die heeft amper gespeeld de laatste seizoenen of er moet een buitenlandse club komen
Lijkt me dat Vermeer zelf ook wel gaat als er een Engelse of Spaanse subtopper komt. Makkelijk praten als er nog geen concrete interesse isquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou neem ik de geschreven pers altijd met een korreltje zout dus ik hoop dat er nog een leuke club voor Vermeer komt
Dan was Sulejmani nog een betere investering. Die heeft tenminste nog gespeeld en goals gemaakt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel een goede investering geweest in Cillesen
Sja, dat is aan Frank en die lijkt toch de voorkeur aan Vermeer te geven. Wellicht 1 van de minpuntjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:44 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou zelfs zeggen: als vermeer niet weggaat mag tie bij jong ajax gaan keepen en zet je cillesen op goal bij ajax 1.
Maare 1 ding snap ik niet: als die beloftenelftallen niet kunnen promoveren en degraderen .. is dat niet een beetje zuur voor de andere beloftenelftallen? Die kunnen dan dus nooit hetzelfde "privilege" krijgen om in de Jupiler leaque te kunnen spelen.
Dan moet je gewoon een oudere keeper als 2de keeper nemen en Van der Hart als 3de keeper een type zoals Verhoeven die het niet erg vind om te bankenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:46 schreef MouzurX het volgende:
Het blijft natuurlijk een probleem: als vermeer blijft gaat cillesen weg, als vermeer wordt verkocht heb je ook maar 1 goede keeper over.
Dus wat er ook gebeurt, er moet een goede 2de keeper bij .
was dit al gepostquote:Ajax is voor de supporters altijd zeer waardevol geweest, maar ook het onderzoeksbureau BrandDirectory bewijst dat Ajax tot de meest waardevolle voetbalmerken hoort. Net zoals een jaar geleden staat de club ook dit jaar op de veertiende plaats op de ranglijst en is daarmee ruim boven de volgende Nederlandse club. PSV volgt namelijk pas op plaats veertig.
Op de nieuwste ranking is Ajax ingehaald door het Italiaanse Juventus, maar gaat ook voorbij een andere Italiaanse grootheid: Internazionale. De waarde van Ajax wordt geschat op 162 miljoen dollar, dit is omgerekend zo’n 125 miljoen euro. Vorig jaar was deze nog 142 miljoen euro. Ter vergelijking: PSV moet het doen met een waarde van 47 miljoen euro.
In tegenstelling tot de afgelopen jaren is Bayern München de koploper. De winnaar van de Champions League heeft een geschatte waarde van ruim 650 miljoen euro. De afgelopen twee jaren stond de Engelse kampioen Manchester United bovenaan. Finalist Borussia Dortmund staat tiende. Verrassend genoeg laat Ajax onder andere Paris Saint-Germain achter zich.
Ja. Je zou toch zeggen dat Ajax een dikke sponsordeal eruit zou moeten kunnen slepen. Op zich ideaal dat Aegon er juist nu uitstapt, en niet twee jaar geleden toen de brand value van Ajax 46 miljoen was in plaats van de huidige 162 miljoen volgens bovengenoemde beoordeling.quote:
Ik denk een week geleden al. Minstens.quote:
Ze krijgen nu 12 miljoen toch van Aegon? Je moet dan toch wel minimaal hetzelfde kunnen vangen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja. Je zou toch zeggen dat Ajax een dikke sponsordeal eruit zou moeten kunnen slepen. Op zich ideaal dat Aegon er juist nu uitstapt, en niet twee jaar geleden toen de brand value van Ajax 46 miljoen was in plaats van de huidige 162 miljoen volgens bovengenoemde beoordeling.
Het is ook crisisquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze krijgen nu 12 miljoen toch van Aegon? Je moet dan toch wel minimaal hetzelfde kunnen vangen.
Denk dat jullie er sowieso op achteruit gaan. Zelfs europees gezien hadden jullie een top-deal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze krijgen nu 12 miljoen toch van Aegon? Je moet dan toch wel minimaal hetzelfde kunnen vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |