Is gewoon een regulier tentamen hoorquote:
Hah neen!quote:
Dit dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is gewoon een regulier tentamen hoor
Dus weet niet wat je stoer doet... zal straks is een ontvangstcomité klaarzetten op het station voor jou !!
Gezellig, ben je er zelf ook bij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is gewoon een regulier tentamen hoor
Dus weet niet wat je stoer doet... zal straks is een ontvangstcomité klaarzetten op het station voor jou !!
Je komt zeker ver met een her. Ongeveer tot eind juni doorgaans.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:33 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: met een her kom je ook heel ver.
Als je hem haalt wel, als je dat niet doet hedde er nog nie veel aanquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:33 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: met een her kom je ook heel ver.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet
Al jou voltage kan ik niet handelen...
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf, trending in Nederland is nu #DanweetjedathetFIFAis
Kei handig om voetbalnieuws op te volgen. Zelf twitterenquote:
Hoe dan? Krijg die online-pass melding, gewoon invoeren?quote:
Apart, nooit last van als ik een nieuw account maak. Zorg er trouwens wel voor dat je al bent ingelogd op je psn account voor je fifa opstart, dus al online bent zeg maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe dan? Krijg die online-pass melding, gewoon invoeren?
Zal wel een glitch zijn aangezien ik gister met mijn starterpack nog een potje heb gespeeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
PES 2014 werd eerder vandaag volledig uit de doeken gedaan en niet lang daarna zocht Adam Bhatti, de Europese PES community manager, Twitter op om te melden dat PES 2014 niet naar de PlayStation 4 en Xbox One zal komen. Wat Pro Evolution betreft, moeten wij het dit jaar dus doen met Konami voetbal op de huidige generatie..
[..]
Apart, nooit last van als ik een nieuw account maak. Zorg er trouwens wel voor dat je al bent ingelogd op je psn account voor je fifa opstart, dus al online bent zeg maar.
1 of andere vage glitch is dat, als ik me pas aanmeld als ik fifa heb opgestart vraagt hij om een online pas, dus misschien heb je daar ook last van? Anders geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |