Überhauptquote:
Jaloeziequote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Kesefkesef het volgende:
vmbo-tler meldt zich.
wordt dit nu zo'n topic waarin we alle stereotype gaan benoemen?
Domme vraagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Kesefkesef het volgende:
vmbo-tler meldt zich.
Ik ben ook VMBO TL'er, en ik vind dit een uiterst nare situatie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Kesefkesef het volgende:
vmbo-tler meldt zich.
Ja maar wo-bčta heeft geen chicks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef Core2 het volgende:
vmbo-tl'ers, havo'ers, vwo'ers, wo-alfa en wo-gammatjes mogen aan mijn wo-bčta penis zuigen.
Dan moeten ze die eerst wel zien te vinden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef Core2 het volgende:
vmbo-tl'ers, havo'ers, vwo'ers, wo-alfa en wo-gammatjes mogen aan mijn wo-bčta penis zuigen.
*Badum tss*quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan moeten ze die eerst wel zien te vinden.
Inderdaad. Dat dus. Het kleinepiemeltjessyndroom met aanverwante compensatiedrang manifesteert zich altijd rijkelijk in dit soort topics.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef Piye het volgende:
TS weet niet eens hoe je vmbo schrijft.Mongooltjes die naar de minst intelligente laag van de samenleving kijken om zich mee te meten, zodat ze zich toch enigszins superieur kunnen voelen.
Ook die hebben snel genoeg door dat Mr. WO-Beta een stalen liniaal (30 cm.) in z'n pantalon meedraagt.quote:
Doe eens heel gauw normaal, ben beter van je gewend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:49 schreef mapima het volgende:
ATHENEUM NG DE HARDSTUHH
FUCK AL DIE NATUURKUNDE WISKUNDEB EN GESCHIEDENIS AUTISTEN
JEWEETZELLUF NTB ONELOVE
Zijn over het algemeen wel intimiderende typetjes ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook die hebben snel genoeg door dat Mr. WO-Beta een stalen liniaal (30 cm.) in z'n pantalon meedraagt.
Iedereen zegt, Blackberry is echt the bomb, maar sinds ik een Iphone heb, doe ik ze lekker na.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef mapima het volgende:
Vee wee joooow in de hoeedd
Zeg wat je wil maar de zaken gaan goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |