Dank je voor dit compliment maakt me dag weer goedquote:
Graag gedaan .. we gaan wat moois van die roze tepels makenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je voor dit compliment maakt me dag weer goed
Ik moet een beetje huilen. Het is MIJNquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je voor dit compliment maakt me dag weer goed
Nee het gaat al weer een beetjequote:
oh gelukkig, ging me al zorgen om je maken, een Soury die moet huilen daar wordt ik nou ook verdrietig vanquote:
Je bedoeld die kut smileys. Ben je net van hyves afquote:
dan nog maar een topic gerelateerd joetoepje ..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bedoeld die kut smileys. Ben je net van hyves af
Overigens .. het was un tittensmiley niks geen kut aanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bedoeld die kut smileys. Ben je net van hyves af
Je maakt het ergerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:56 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt niet, die dansende tieten komen van duitse smiliesite, heeft niks met VOL en Hyves te maken
Joh, Coos is nog nooit op VOL geweest joh, die hep hartstikke pleinvreesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:56 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt niet, die dansende tieten komen van duitse smiliesite, heeft niks met VOL en Hyves te maken
Yups... En jij bent de lul. ipv Coos.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij is het afzeik avond vanavond
Welnee joh, je mot die muis gewoon een virtuele kopstoot geven als ze vervelend is, gewoon hup kletsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij is het afzeik avond vanavond
Dan heeft ze een zeer hoofd en een zere muts ...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee joh, je mot die muis gewoon een virtuele kopstoot geven als ze vervelend is, gewoon hup klets
Ben niet boos te krijgen vandaag, maar de lul, vagina kan welquote:
Ik dacht meer aan Kutquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben niet boos te krijgen vandaag, maar de lul, vagina kan wel
Ja hoe je het ook noemt, hier wordt het muts genoemt!quote:
Ok ook goed doosquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoe je het ook noemt, hier wordt het muts genoemt!
Kijk naar Beauquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
Knevel en v.d. Brink heeft gewoon wee rukonderwerpen, het is wel komkommertijd hoor
Op je goudmijn zitten kan ookquote:
Das pas waardevol als er flink gedolven wordt...quote:
zuchtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Das pas waardevol als er flink gedolven wordt...
Present 1e klas !quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef Jian het volgende:
We kunnen gewoon straks Michiel gaan pesten, die is er nu toch nog niet
Anusbleek?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga een foto maken van mijn sterretje
Nee bij een schoonheidsclinic!quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Doe ik elke dag ! En tot tevredenheid!
nee hč niet nog éénquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga een foto maken van mijn sterretje
doe maar niet zo enthousiast, Michiel doet altijd een afscheidstournee van een half uur ofzo .....quote:
Ik zag net pas dat er een nieuwe is .. in de bioscoop ..maargoed wegens drukte staat films slurpen en kijken op een laag pitjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
Ik heb trouwens alleen nog cam-versies gezien van die nieuwe Star Trek ......
Ik zit op een binnenkomende partij goederen te wachten, daarna ga ik even skeeleren. Maare, heb je een inval van de politie of belastingdienst gehad vanmorgen, ik bedoel het is nog morgen, hč ........ dat realiseer je, je toch hčquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef BendeBielzen het volgende:
En hoe gaat t met dat gore kliekje hier? Zitten we alweer achter t pctje als een echte nerd? lol
Zon here I come!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit op een binnenkomende partij goederen te wachten, daarna ga ik even skeeleren. Maare, heb je een inval van de politie of belastingdienst gehad vanmorgen, ik bedoel het is nog morgen, hč ........ dat realiseer je, je toch hč
Hé Ben slecht humeur?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Lachuh met jou joh, kzal mezelf maar ff kietelen
Doe je wel voorzichtig, niet alles tegelijk willen hč en 's ochtends wakker en jezelf kietelen. Voor je het weet ben je oververmoeid .......quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Lachuh met jou joh, kzal mezelf maar ff kietelen
Scheelt als je van een lui wijf weer t normale leven instapt hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig, niet alles tegelijk willen hč en 's ochtends wakker en jezelf kietelen. Voor je het weet ben je oververmoeid .......
Niet doen Benquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Scheelt als je van een lui wijf weer t normale leven instapt hoor
Ben ook wel eens lui, maar een andere dag weer niet!quote:
Prettige dag verder Ben met Whiskey, geniet van de zonquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Genoeg tijd verkloot hier voor vandaagZonnetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjonge sjonge normaal doen blijft moeilijk hequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Impliciet zeg je nu dat jij weet wat een normaal leven is ... dat plaatst het luie wijf in een heel andere contextquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
ach in de relatie was het geen probleem nu is het natrappen .;)quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Impliciet zeg je nu dat jij weet wat een normaal leven is ... dat plaatst het luie wijf in een heel andere context
Ben wat is er met je aan de hand ? , ben je gefrustreerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Genoeg tijd verkloot hier voor vandaagZonnetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tis een speldeprikje gezien het deel van de post met 'het normale leven' al niet serieus genomen kan wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ach in de relatie was het geen probleem nu is het natrappen .;)
Verders vind ik het allemaal wel best maar vind het jammer dat als een relatie uit is er na getrapt moet worden via fok .;)quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis een speldeprikje gezien het deel van de post met 'het normale leven' al niet serieus genomen kan worden
ach ja .. vrouwen he .. ow w8quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Verders vind ik het allemaal wel best maar vind het jammer dat als een relatie uit is er na getrapt moet worden via fok .;)
Dat ik er woon wil nog niet zeg dat ik het ben hčquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef BendeBielzen het volgende:
En hoe gaat t met dat gore kliekje hier? Zitten we alweer achter t pctje als een echte nerd? lol
Zon here I come!
Moet jij niet een schilderijtje ophangen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:23 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vel daar geen oordeel over dat is iets tussen Ben en Tonja
toilet behangen ...vliegjes motief?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn man moet eerst een nieuwe lijst maken, voor het schilderij, maar is nu toilet aaan het behangen
Schilderij is anderhalve meter, en 95 hoog!
Preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:23 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vel daar geen oordeel over dat is iets tussen Ben en Tonja
Ik kreeg meer de indruk dat i.p.v. 'íets' dit er tussen is ...quote:
Tjaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik kreeg meer de indruk dat i.p.v. 'íets' dit er tussen is ...
Gore kliekje, PARDON??quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef BendeBielzen het volgende:
Zon here I come!
Nou niet net doen alsof je niet een beetje die taal gewent bentquote:
wilde eerst wat anders neer zetten, op zijn Amsterdams, maar omdat het zonnetje schijnt me huisje weer spic en span en me ramen glimmen hou ik me maar ff inquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou niet net doen alsof je niet een beetje die taal gewent bent
Ik blijf zitten waar ik zit as je het niet erg vindt, veel te warm hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef Gert het volgende:
Gewoon doorlopen maar weer, niets aan de hand.![]()
[ afbeelding ]
je zit jezelf niet in de weg zoals ze wel eens zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik blijf zitten waar ik zit as je het niet erg vindt, veel te warm hier
Ga toch eens genieten van je balkonnetje mens met je gepoets tsssssquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wilde eerst wat anders neer zetten, op zijn Amsterdams, maar omdat het zonnetje schijnt me huisje weer spic en span en me ramen glimmen hou ik me maar ff in
Ja doe ik ook wel hoor, heb ook mijn balkonnetje gepoetst nu wil ik ff andere plantjes in me bak, me hei is doodquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga toch eens genieten van je balkonnetje mens met je gepoets tsssss
Altijd gezellig een beetje aankleden die hap, ik w8 nog een jaartjequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel hoor, heb ook mijn balkonnetje gepoetst nu wil ik ff andere plantjes in me bak, me hei is doodhad wel 3 mooie potten met die schoteltjes gehad met groen en bloementjes van beneden buuf, die had er te veel staat niet in de weg op mijn poppenbalkonnetje
zet alleen advertentie voor zoon, gratis op te halen wat een varken, zelf zijn ray ban zonnebril lag gewoon onder zijn nestquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Altijd gezellig een beetje aankleden die hap, ik w8 nog een jaartje
Eeehh ik heb al zoiets in huis keer 2, zou zeggen ruilen, maar die van jou kookt toch thuis niet dusss ...... geen voordeel aan te behalen voor mijquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zet alleen advertentie voor zoon, gratis op te halen wat een varken, zelf zijn ray ban zonnebril lag gewoon onder zijn nestecht zuinig is hij niet, dus voel je je geroepen, hij kan ook lekker koken dus
je mag hem hebben
Nah heb zelf iemand thuis die lekker kooktquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zet alleen advertentie voor zoon, gratis op te halen wat een varken, zelf zijn ray ban zonnebril lag gewoon onder zijn nestecht zuinig is hij niet, dus voel je je geroepen, hij kan ook lekker koken dus
je mag hem hebben
Ja hij mag komen koken , en dan stuur ik hem terug naar jouquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag hem hebben
Heb je niks aan Selam, Heks vertelde zelf dat ie thuis niet kooktquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:10 schreef selam het volgende:
[..]
Ja hij mag komen koken , en dan stuur ik hem terug naar jou![]()
Poffer Heks dan mag je hem houdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je niks aan Selam, Heks vertelde zelf dat ie thuis niet kookt
Leef je uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef Coos het volgende:
Zal zo even een foto van mijn lul posten. Ook bruin.
doe nou maar niet Coos, je billen willen wequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef Coos het volgende:
In wie z'n aars heb je die dan gehad en kon er niet eerst een anaal-douche genomen worden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef Coos het volgende:
Ik zit ook al te klikkenquote:
Rechts onderinquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Morgenavond treed ze op samen met haar zoon in de Ziggo.....ze slaapt in het Amstel maar alles is perfect afgesloten , denk dat ze nu in het Rijks rondwandeld, prive en alles gesloten, zal ze stiekum ff over de Rembrands aaien
zullen we vannacht met slaapzak voor de ingang van het Amstel gaan leggenquote:
Een ontbijtje in het Amstel graag, maar ik sla Barbra liever overquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zullen we vannacht met slaapzak voor de ingang van het Amstel gaan leggendan vragen we aan Soury of ze ons wakker maakt als ze morgenvroeg gaat ontbijten dan schuiven we gesjelllig aan bij Barbra
Ik kijk naar Kees en Co op cemedycentral 2quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
TV is kut, weinig series op het moment, films is ook pudding ....... Omg straks moet ik nog aan een hobby ofzo
Het is idd volop zomer op tvquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
TV is kut, weinig series op het moment, films is ook pudding ....... Omg straks moet ik nog aan een hobby ofzo
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik kijk naar Kees en Co op cemedycentral 2
Jah, nou vind ik dat niet eens zo erg, maar veel goede series uit de States liggen ook stilquote:
Downloaden dan maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, nou vind ik dat niet eens zo erg, maar veel goede series uit de States liggen ook stilGame of Thrones van deze week heb ik al gezien
Vreemde arbitrage weer iig, verder heb je niet veel gemist, straks samenvatting ergens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja gemist, nou ik kijk in elk geval morgen naar Nederland Duitsland.
Jij zegt het nog beschaafd.. Ik hoorde Oop ook al zoiets zeggen, zij het wel in iets andere bewoordingenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vreemde arbitrage weer iig, verder heb je niet veel gemist, straks samenvatting ergens.
Kutvinkquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij zegt het nog beschaafd.. Ik hoorde Oop ook al zoiets zeggen, zij het wel in iets andere bewoordingen
Dat zou uit de mond van Opa nog steeds heel beschaafd klinkenquote:
Haal ik nu binnen, goed idee. Ik was het haast vergeten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, nou vind ik dat niet eens zo erg, maar veel goede series uit de States liggen ook stilGame of Thrones van deze week heb ik al gezien
Spectaculaire aflevering manquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:33 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Haal ik nu binnen, goed idee. Ik was het haast vergeten.
Dankjequote:
Veel plezierquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:34 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
DankjeHij is binnen lekker kijken
![]()
Hij was spectaculair !quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Veel pleziergelukkig heb ik nog een aflevering GTST ......
Ben halverwege seizoen afgehaaktquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Hmpfff![]()
SHO / GTST #493: Take a parachute, and jump
Heb er niks mee ... Sorryquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Had ik maar geld en een mooie avondjurk dan zat ik vanavond op de 1e rij * zucht*
ze is nu 71 en zingt nog steeds als een nachtegaaltjequote:
Dat zal best, maar niet mijn stijl.. Ga ik liever nog eens naar Leonard Cohen. 79 and also stil on tourquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is nu 71 en zingt nog steeds als een nachtegaaltje
dan liever een house feest ergens in spaarnwoudequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal best, maar niet mijn stijl.. Ga ik liever nog eens naar Leonard Cohen. 79 and also stil on tour
Kan Hansie Hansie ook eens belangrijk zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
Nederland - Duitsland op SBS6, getver Hans Kraaij
Doen we eerst je achtertuin... Das nog redelijk te fietsenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan liever een house feest ergens in spaarnwoudeof Loveland in mijn achtertuin
2-0 voor ... Dit moet lukken Daarnaast spelen ze beter...quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef Gert het volgende:
Ziet er bij vlagen erg goed uit, het voetbal van <21.
Eens kijken of ze tegen de Ausdauer van de buren bestand zijn in de tweede helft.
quote:
Binnenkort eens doen en even bijkletsen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]Flesje-wijn-op-het-strand-weer.
Hmm chufi, Anschluss is schon da.
Ja leider leider aber ... noch 40 minutenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]Flesje-wijn-op-het-strand-weer.
Hmm chufi, Anschluss is schon da.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Binnenkort eens doen en even bijkletsen?
Kunnen we wel doen heeft Coos het nodig? Maar ik ga niet in mijn blote kont hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En misschien ook Coos een beetje opbeuren? Gaan we naar "zijn" strand, wordt-ie vast happy van.
-Denk het welquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen we wel doen heeft Coos het nodig? Maar ik ga niet in mijn blote kont hoor.
Kom je ook zeehelden met me?
Die van gisteren Engeland - Italie was nog een graadje ergerquote:
als-ie voor Oranje wčl goed voetbalt dan is dat natuurlijk prima.quote:
Ik drink nooit thee en zeker niet uit kopjes waar de bodem uitvalt!quote:
Waardeloos bij Ikea, ze zijn weer alles op een andere plek aan het zetten, maar ik heb de helft van dingen waar ik naar zocht!quote:
Doe niet orgineel, ik ben er geweest, maar was al een zooitje deden ze helemaal zelf daar bij Ikea!quote:
Ik bedoel origineel, origineel, als in als je bij Ikea een kastje koopt dan is de kans groot dat één van je buren het ook hebben.........quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Doe niet orgineel, ik ben er geweest, maar was al een zooitje deden ze helemaal zelf daar bij Ikea!
Vind het een kutwinkel, mij veels te groot, wel leuke accesoires.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Doe niet orgineel, ik ben er geweest, maar was al een zooitje deden ze helemaal zelf daar bij Ikea!
Ow op die fiets, nee ik heb een plankje voor aan de muur van de toilet en een ronde spiegel, gekocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik bedoel origineel, origineel, als in als je bij Ikea een kastje koopt dan is de kans groot dat één van je buren het ook hebben.........
Ga er voorlopig ook niet meer heen, heb het wel gezien. gelukkig woont mijn dochter ook in Delft, zijn we daar een bakkie gaan doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind het een kutwinkel, mij veels te groot, wel leuke accesoires.
Ben uitgekeken op me meubels, op dit moment vind ik dit prachtig
[ afbeelding ]
Of dat je het in de plaatselijke kringloop tegenkomt voor een habbekrats..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik bedoel origineel, origineel, als in als je bij Ikea een kastje koopt dan is de kans groot dat één van je buren het ook hebben.........
terecht .. een trein die niet rijd als er nog minder dan 3 blaadjes op de rails liggen is natuurlijk Fok!quote:
Dat ding viel gewoon van ellende uit elkaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
terecht .. een trein die niet rijd als er nog minder dan 3 blaadjes op de rails liggen is natuurlijk Fok!
Nederlandse machinisten die 260km/h gaan rijden met een Italiaanse trein die in Tsjechië getest is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ding viel gewoon van ellende uit elkaar
Ze kunnen het beter bij pizza's houdenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:44 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nederlandse machinisten die 260km/h gaan rijden met een Italiaanse trein die in Tsjechië getest is?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:24 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat lukt nog wel maar niet door Scotty
Ja, de sjeu is er een beetje af zo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef MichieldeR het volgende:
Ik mis ze wel.............Cc en Scrutsie
Ik lees dit nu pas.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En misschien ook Coos een beetje opbeuren? Gaan we naar "zijn" strand, wordt-ie vast happy van.
Maar de kneuzen die daar debet aan zijn posten hier nog vrolijk door hoor.quote:
Dat doen ze altijd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de kneuzen die daar debet aan zijn posten hier nog vrolijk door hoor.
Ach ja, het is net de apenrots.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook, als de spreekwoordelijke ............quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef MichieldeR het volgende:
Ik mis ze ook .;)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef MichieldeR het volgende:
Werk ze. Hier vandaag een dag vol voetbal erna een mega feestquote:Op zaterdag 8 juni 2013 06:45 schreef Jian het volgende:
Vroege afspraak, lekker stil nog zo vroeg in het weekend
Goede morgenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 06:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, als de spreekwoordelijke ............
Gister heb ik er een op tv gezien, is degene in de bios een vervolg hieropquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:10 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga Star Trek V kijken met een six-pack
Nu MOET ik wel iets posten ...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet? Kinderachtig gedoe, dat vind ik ervan, huilies.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeg bloemetjesjurk ...het was mijn debet!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet? Kinderachtig gedoe, dat vind ik ervan, huilies.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zeg bloemetjesjurk ...het was mijn debet!
Eigenlijk niet .. maar ik ben nou eenmaal een aandachtshoer en heb van deze gelegenheid gebruik gemaaktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]kneuzen is meervoud, dus jij voelde je ook aangesproken.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 06:54 schreef Jian het volgende:
Maar volgens mij wordt het prachtige dag, afspraak, skeeleren, strand (met tablet en boek)
Een originele Vlem-hit; Jaladiaaaadia jaladidadida .......quote:
Ik heb wel in het Westerpark geskeelerd, maar mijn voorkeur gaat uit naar Spaarnwoude dat is wat groter en omvangrijker. Die halve kommen zijn voor skateboardig niet voor skeelers.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:12 schreef Toverheks het volgende:
over skeelere, Jian Westerpark zag die halve kommetjes net staan, erg groot veel tentjes etc en van die skatebanen, ga die eens uit proberen
ziet er wel vet uit hoor Jian, de grootste skatebanen ter wereld, en als je brettenpad neemt kan je van begin westerpark zo langs sloterdijk dan verder kom je uit in Haarlem en dan zo richting Spaarnwoudequote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb wel in het Westerpark geskeelerd, maar mijn voorkeur gaat uit naar Spaarnwoude dat is wat groter en omvangrijker. Die halve kommen zijn voor skateboardig niet voor skeelers.
of via het Westerpark langs de Brettenzone en Spaarndam naar Zandvoort, 't kan allemaalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ziet er wel vet uit hoor Jian, de grootste skatebanen ter wereld, en als je brettenpad neemt kan je van begin westerpark zo langs sloterdijk dan verder kom je uit in Haarlem en dan zo richting Spaarnwoude
Je kan je helemaal het leplazerus skeelerenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:06 schreef Jian het volgende:
[..]
of via het Westerpark langs de Brettenzone en Spaarndam naar Zandvoort, 't kan allemaal
doe ik ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kan je helemaal het leplazerus skeeleren
hier schuin beneden heb ik ook zo een buurman als zijn dochter met haar kinderen komt, hij zal niet ff zeggen Heks doe ff je deur dicht nee ik merk het al te laat zit ik de hele avond in de stank voor de tvquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:15 schreef Jian het volgende:
Ik hoor op die radio de hele tijd niks anders dan barbecueën, barbecueën, barbecueën ........ en ja hoor daar zie ik m'n burgerlulle buurman zijn briketten al uit z'n auto slepen .......en bedankt hč, kunnen we weer genieten van die smerige baklucht
Gewoon verbieden dat vieze gedoe. Ja, in het park en op het strand prima, maar niet in de tuin als je buren hebt, gatverdamme, paupergedoequote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier schuin beneden heb ik ook zo een buurman als zijn dochter met haar kinderen komt, hij zal niet ff zeggen Heks doe ff je deur dicht nee ik merk het al te laat zit ik de hele avond in de stank voor de tv
Onze buren gaan vanavond ook weer genieten van bbq-lucht!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:15 schreef Jian het volgende:
Ik hoor op die radio de hele tijd niks anders dan barbecueën, barbecueën, barbecueën ........ en ja hoor daar zie ik m'n burgerlulle buurman zijn briketten al uit z'n auto slepen .......en bedankt hč, kunnen we weer genieten van die smerige baklucht
doe mij maar een stortbuitje of 2quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onze buren gaan vanavond ook weer genieten van bbq-lucht!
Lekker ik zou wel een tuin willen hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onze buren gaan vanavond ook weer genieten van bbq-lucht!
Ik zou wel wat minder tuin willen hebben...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik zou wel een tuin willen hebben.
Ik ben ook tevreden met mijn balkon, en toch lijkt het me wel lekker een tuin. En dan weer een kat/poesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:27 schreef Toverheks het volgende:
voor mijn geen tuintje, me balkonnetje bijhouden is al te veel werk, heb wel mooie bloembakken hangen met witte hanggaraniums
ja ja ik wordt oud achter de garaniums
Komen we een keer langs de boel plat schroeien met een berg vleesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zou wel wat minder tuin willen hebben...
Ik zorg voor de wodka en kaviaar ..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Komen we een keer langs de boel plat schroeien met een berg vlees
Het klinkt als een aardig stukje rijdenquote:
oh moinks balletjes .. mja ik heb meer dan 1 tuin in meer dan 1 land 1800km of 60km van Amsterdamquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klinkt als een aardig stukje rijden
Maar dan neem ik wel mijn moinks balletjes mee![]()
Coos?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:13 schreef Toverheks het volgende:
Politie sommeert naaktloper broek aan te doen
Van onze correspondent
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die agente met dat vingertje
SASSENHEIM -
Terwijl in appartementencomplex De Hooge Wei in Sassenheim het sporenonderzoek naar de moord op twee bewoners nog in volle gang is, geniet een bejaarde bewoner in zijn blootje van het zonnetje. Buren vroegen de politie gistermiddag de man te sommeren zijn broek aan te trekken omdat er ook kleine kinderen rondom de flat spelen.
„We zijn het echt zat,’’zegt een van de bewoonsters. „Nu zit hij, maar hij hangt ook rustig in zijn nakie de was op waar iedereen bij staat." De man leek niet erg onder de indruk van het standje van de vrouwelijke politieagente. Na veel tegenstribbelen pakte hij tenslotte toch zijn grote geruite onderbroek uit de planten en trok hem aan.
„Wanneer we u nog een keer zo aantreffen, gaat u mee naar het bureau,’’ hield de agente hem streng voor. Waarop de naaktloper antwoordde: „Waarom? Ik zit toch in mijn eigen tuin…" Volgens buren was de man eerder door de politie gewaarschuwd om niet naakt rond te lopen voor het complex.
de telegraaf
quote:
In zo verre dat ze er blanke bij zetten. Best wel netjes, meestal gebeurd dat pas als je een kleurtje hebt.quote:
Ik dacht eerder dat het was omdat het zeldzaam is en dus om verwarring te voorkomen .. overigens zullen ze de dader wel snel vangen ... zoveel blanken zijn er niet meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
In zo verre dat ze er blanke bij zetten. Best wel netjes, meestal gebeurd dat pas als je een kleurtje hebt.
Oh ik merkte net pas op dat iemand het forum weer even heeft verlaten
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:24 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat het was omdat het zeldzaam is en dus om verwarring te voorkomen .. overigens zullen ze de dader wel snel vangen ... zoveel blanken zijn er niet meer
wie is er stiekem tussen uit gepieptquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
In zo verre dat ze er blanke bij zetten. Best wel netjes, meestal gebeurd dat pas als je een kleurtje hebt.
Oh ik merkte net pas op dat iemand het forum weer even heeft verlaten
De vreemde vogel, soms kan een ban zomaar en soms lopen er mensen mee wegquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie is er stiekem tussen uit gepiept
Oh de gele volgel, met de naam van een soort drank!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De vreemde vogel, soms kan een ban zomaar en soms lopen er mensen mee weg
Ik zuip me te pletter, geen idée waar jij het over hebtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Oh de gele volgel, met de naam van een soort drank!
Whiskeyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zuip me te pletter, geen idée waar jij het over hebt
Oh jaquote:
Maar 1 horlogequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:30 schreef ZOA het volgende:
Blanke berooft juwelier
Ik vond het bovendien Topicgerelateerd..
Die weten hoe laat het isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar 1 horloge![]()
Je kunt wel zien dat blanke weining ervaring hebben
Ik denk dat ie net berooft was van zijn horloge door een zwarte en dacht; ik haal er wel één terugquote:
En doe jij nog wat voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie net berooft was van zijn horloge door een zwarte en dacht; ik haal er wel één terug
Ik werk er zoveel mogelijk aan om de maatschappij in stand te houden middels pogingen in levende lijve tot het produceren van nageslacht ..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En doe jij nog wat voor de maatschappij.
Vroeg ik het jouquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik werk er zoveel mogelijk aan om de maatschappij in stand te houden middels pogingen in levende lijve tot het produceren van nageslacht ..
Een lift kan je wel shakenquote:
Alleen al vanwege de moinks balletjes lijkt mijquote:
Ja de knoflook is niet te hardenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de moinks balletjes lijkt mij
quote:
Wat ga je doen dan? Of heb je gewoon je internet niet betaald?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef MichieldeR het volgende:
Ook ik neem binnenkort afscheid van jullie.Geheel volgens eigen wens natuurlijk.
Ik betaal altijd alles en op tijd ook nog.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Of heb je gewoon je internet niet betaald?
Wees gewoon blij dat ik oprotquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Of heb je gewoon je internet niet betaald?
Dat dat niet zo is zal ik uit principe nooit toegevenquote:
Eerlijk! Ik heb het weleens anders meegemaakt!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat dat niet zo is zal ik uit principe nooit toegeven
Ik weet het al .. het komt hierdoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik betaal altijd alles en op tijd ook nog.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik weet het al .. het komt hierdoor
Obama steeds ongeloofwaardiger
Oh .. dan moet dees eerst volquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
Ik kies er zelf voorEn misschien kaap ik nog wel een topic voor ik stop
Ik help .. nog 2 te gaanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
Ik kies er zelf voorEn misschien kaap ik nog wel een topic voor ik stop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |