Dank je voor dit compliment maakt me dag weer goedquote:
Graag gedaan .. we gaan wat moois van die roze tepels makenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je voor dit compliment maakt me dag weer goed
Ik moet een beetje huilen. Het is MIJNquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je voor dit compliment maakt me dag weer goed
Nee het gaat al weer een beetjequote:
oh gelukkig, ging me al zorgen om je maken, een Soury die moet huilen daar wordt ik nou ook verdrietig vanquote:
Je bedoeld die kut smileys. Ben je net van hyves afquote:
dan nog maar een topic gerelateerd joetoepje ..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bedoeld die kut smileys. Ben je net van hyves af
Overigens .. het was un tittensmiley niks geen kut aanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bedoeld die kut smileys. Ben je net van hyves af
Je maakt het ergerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:56 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt niet, die dansende tieten komen van duitse smiliesite, heeft niks met VOL en Hyves te maken
Joh, Coos is nog nooit op VOL geweest joh, die hep hartstikke pleinvreesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:56 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt niet, die dansende tieten komen van duitse smiliesite, heeft niks met VOL en Hyves te maken
Yups... En jij bent de lul. ipv Coos.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij is het afzeik avond vanavond
Welnee joh, je mot die muis gewoon een virtuele kopstoot geven als ze vervelend is, gewoon hup kletsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij is het afzeik avond vanavond
Dan heeft ze een zeer hoofd en een zere muts ...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee joh, je mot die muis gewoon een virtuele kopstoot geven als ze vervelend is, gewoon hup klets
Ben niet boos te krijgen vandaag, maar de lul, vagina kan welquote:
Ik dacht meer aan Kutquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben niet boos te krijgen vandaag, maar de lul, vagina kan wel
Ja hoe je het ook noemt, hier wordt het muts genoemt!quote:
Ok ook goed doosquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoe je het ook noemt, hier wordt het muts genoemt!
Kijk naar Beauquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
Knevel en v.d. Brink heeft gewoon wee rukonderwerpen, het is wel komkommertijd hoor
Op je goudmijn zitten kan ookquote:
Das pas waardevol als er flink gedolven wordt...quote:
zuchtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Das pas waardevol als er flink gedolven wordt...
Present 1e klas !quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef Jian het volgende:
We kunnen gewoon straks Michiel gaan pesten, die is er nu toch nog niet
Anusbleek?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga een foto maken van mijn sterretje
Nee bij een schoonheidsclinic!quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Doe ik elke dag ! En tot tevredenheid!
nee hč niet nog éénquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga een foto maken van mijn sterretje
doe maar niet zo enthousiast, Michiel doet altijd een afscheidstournee van een half uur ofzo .....quote:
Ik zag net pas dat er een nieuwe is .. in de bioscoop ..maargoed wegens drukte staat films slurpen en kijken op een laag pitjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
Ik heb trouwens alleen nog cam-versies gezien van die nieuwe Star Trek ......
Ik zit op een binnenkomende partij goederen te wachten, daarna ga ik even skeeleren. Maare, heb je een inval van de politie of belastingdienst gehad vanmorgen, ik bedoel het is nog morgen, hč ........ dat realiseer je, je toch hčquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef BendeBielzen het volgende:
En hoe gaat t met dat gore kliekje hier? Zitten we alweer achter t pctje als een echte nerd? lol
Zon here I come!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit op een binnenkomende partij goederen te wachten, daarna ga ik even skeeleren. Maare, heb je een inval van de politie of belastingdienst gehad vanmorgen, ik bedoel het is nog morgen, hč ........ dat realiseer je, je toch hč
Hé Ben slecht humeur?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Lachuh met jou joh, kzal mezelf maar ff kietelen
Doe je wel voorzichtig, niet alles tegelijk willen hč en 's ochtends wakker en jezelf kietelen. Voor je het weet ben je oververmoeid .......quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Lachuh met jou joh, kzal mezelf maar ff kietelen
Scheelt als je van een lui wijf weer t normale leven instapt hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig, niet alles tegelijk willen hč en 's ochtends wakker en jezelf kietelen. Voor je het weet ben je oververmoeid .......
Niet doen Benquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Scheelt als je van een lui wijf weer t normale leven instapt hoor
Ben ook wel eens lui, maar een andere dag weer niet!quote:
Prettige dag verder Ben met Whiskey, geniet van de zonquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Genoeg tijd verkloot hier voor vandaagZonnetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjonge sjonge normaal doen blijft moeilijk hequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Impliciet zeg je nu dat jij weet wat een normaal leven is ... dat plaatst het luie wijf in een heel andere contextquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
ach in de relatie was het geen probleem nu is het natrappen .;)quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Impliciet zeg je nu dat jij weet wat een normaal leven is ... dat plaatst het luie wijf in een heel andere context
Ben wat is er met je aan de hand ? , ben je gefrustreerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Genoeg tijd verkloot hier voor vandaagZonnetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tis een speldeprikje gezien het deel van de post met 'het normale leven' al niet serieus genomen kan wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ach in de relatie was het geen probleem nu is het natrappen .;)
Verders vind ik het allemaal wel best maar vind het jammer dat als een relatie uit is er na getrapt moet worden via fok .;)quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis een speldeprikje gezien het deel van de post met 'het normale leven' al niet serieus genomen kan worden
ach ja .. vrouwen he .. ow w8quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Verders vind ik het allemaal wel best maar vind het jammer dat als een relatie uit is er na getrapt moet worden via fok .;)
Dat ik er woon wil nog niet zeg dat ik het ben hčquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef BendeBielzen het volgende:
En hoe gaat t met dat gore kliekje hier? Zitten we alweer achter t pctje als een echte nerd? lol
Zon here I come!
Moet jij niet een schilderijtje ophangen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:23 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vel daar geen oordeel over dat is iets tussen Ben en Tonja
toilet behangen ...vliegjes motief?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn man moet eerst een nieuwe lijst maken, voor het schilderij, maar is nu toilet aaan het behangen
Schilderij is anderhalve meter, en 95 hoog!
Preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:23 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vel daar geen oordeel over dat is iets tussen Ben en Tonja
Ik kreeg meer de indruk dat i.p.v. 'íets' dit er tussen is ...quote:
Tjaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik kreeg meer de indruk dat i.p.v. 'íets' dit er tussen is ...
Gore kliekje, PARDON??quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef BendeBielzen het volgende:
Zon here I come!
Nou niet net doen alsof je niet een beetje die taal gewent bentquote:
wilde eerst wat anders neer zetten, op zijn Amsterdams, maar omdat het zonnetje schijnt me huisje weer spic en span en me ramen glimmen hou ik me maar ff inquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou niet net doen alsof je niet een beetje die taal gewent bent
Ik blijf zitten waar ik zit as je het niet erg vindt, veel te warm hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef Gert het volgende:
Gewoon doorlopen maar weer, niets aan de hand.![]()
[ afbeelding ]
je zit jezelf niet in de weg zoals ze wel eens zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik blijf zitten waar ik zit as je het niet erg vindt, veel te warm hier
Ga toch eens genieten van je balkonnetje mens met je gepoets tsssssquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wilde eerst wat anders neer zetten, op zijn Amsterdams, maar omdat het zonnetje schijnt me huisje weer spic en span en me ramen glimmen hou ik me maar ff in
Ja doe ik ook wel hoor, heb ook mijn balkonnetje gepoetst nu wil ik ff andere plantjes in me bak, me hei is doodquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga toch eens genieten van je balkonnetje mens met je gepoets tsssss
Altijd gezellig een beetje aankleden die hap, ik w8 nog een jaartjequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel hoor, heb ook mijn balkonnetje gepoetst nu wil ik ff andere plantjes in me bak, me hei is doodhad wel 3 mooie potten met die schoteltjes gehad met groen en bloementjes van beneden buuf, die had er te veel staat niet in de weg op mijn poppenbalkonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |