Daar is geen stopcontact vanquote:
Raar, bij ons ventilatiesysteem (gewoon vrijstaand huis) zit gewoon de stekker op zolder in stopcontact.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar is geen stopcontact van
Volgens mij werkt dat zelfs nog als ik de aardlek omgooi. Zou ik eens moeten testen en anders aankaarten bij de VvE een keer. Nooit bij nagedacht tot nu net. Wel handig als dat ook gewoon uit kan in geval van zoiets.
Bij lokale krant in ieder geval niet bekend, vooralsnog vooral veel geroep op Twitter. Ik zie hier (100m verderop) in ieder geval al een tijdje geen rookwolken meer, dus zal wel afgelopen zijn nu.quote:
twitter:Politie_Breda twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 23:14:46#brand Rook gaat over de stad #Breda, via #Zundert, momenteel boven België. Sirenes zijn niet afgegaan. reageer retweet
onder welke hashtag wordt hierover getwitterd?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Masspa het volgende:
[..]
Bij lokale krant in ieder geval niet bekend, vooralsnog vooral veel geroep op Twitter. Ik zie hier (100m verderop) in ieder geval al een tijdje geen rookwolken meer, dus zal wel afgelopen zijn nu.
Meeste gaat via #oosterhout geloof ik, die was ook trending. Maar de account die we 'officieel' moeten volgen als Oosterhouters (Politie_Breda) gebruikt #brandquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
onder welke hashtag wordt hierover getwitterd?
twitter:Politie_Breda twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 23:33:54#brand #Oosterhout 23.30 uur sein 'brandmeester', geen gewonden. Loods bevatte verpakkingsmateriaal en geen gevaarlijke stoffen. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |