Ze zéggen van niet. Maar eerst een contract voor onbepaalde tijd aan bieden en daarna komen met een contract voor een half jaar met een intentieverklaring...quote:
beter 1 worst in de hand, dan de lucht van 10quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Naar dat de gast is, braad men zijn worst.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Naar dat de gast is, braad men zijn worst.
zat ik ook net te denkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat is je obsessie met worsten, Oof? Ik dacht dat je vegetariër was, of ben je door je ouders gedwongen.
Ja he.quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Be strong, Obi Wang Kenobi
the worst is in you
Nee lijkt me niet goed.quote:
A dirty mind, a joy forever denk ik maarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik iets stoms gezegd?![]()
Ik maakte maar een grapje, hè.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beter 1 worst in de hand dan de lucht van 10
Gewoon, on a roll.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat is je obsessie met worsten, Oof? Ik dacht dat je vegetariër was, of ben je door je ouders gedwongen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
(vegetarische worstjes zijn ook lekker)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Fair point. De Tivall-worst die ik laatst had beviel me in elk geval totaal niet. Heb ook een keer vegarookworst gehad die nog best te doen was, al viel de textuur wel tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Ik ben diep geroerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Jullie weten zeker wel wat vegetarisch pijpen is?
De worst laten hangen maar de kaas ervan af eten.
insert triest emoticon zit mobielDonder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Welke hoort niet in het rijtje thuis?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:00 schreef lubje25 het volgende:
Jullie weten zeker wel wat vegetarisch pijpen is?
De worst laten hangen maar de kaas ervan af eten.
insert triest emoticon zit mobiel
Sojabonen
Kidneybonen
DildoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Het stomme is dat ik in Nederland nooit last heb van muggen maar in het buitenland altijd des te meer. Morgen toch maar eens de dokter bellen dan. Wyccie had jij de foto gezien?
En wiebel![]()
![]()
Etcie wel raar verhaal van dat contract, klinkt inderdaad alsof ze hem kwijt willen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Trouwens de reacties op wat er gebeurde in Game of Thrones in de spoiler. Geweldig hoe mensen reagerenIk wilde zelfs eigenlijk niet meer verder lezen na dat moment zo verbaasd was ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Net even bij m'n ouders geweest, maar daar kon je niet eens buiten zitten, zoveel muggen![]()
En ze hebben een camper gekocht, mooi ding! Maar mij mededeling dat ik hem eind juli op kwam halen viel niet zo in de smaak geloof ik
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Thuisgezellig avondje met collega's gehad, kwartaalbijeenkomst op strand Blijburg. Met dit weer, wat een straf
![]()
![]()
En alle flauwe grappen over worst(en) ten spijt ben ik nog in afwachting van wat meer bbq-aanmeldingen![]()
![]()
quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ja, maar het ziet er inderdaad niet echt uit als muggenbulten. Tenzij je er erg aan gekrabt hebt.quote:
Ik heb net een half uurtje buiten gesport en ook al gelijk twee muggenbulten. Ik doe er dan wat azijn op en dan jeukt het niet zo erg.![]()
Het lijken me wel muggenbulten omdat het ook jeukt en er wel veel muggen waren. Wat zou het anders kunnen zijn?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er inderdaad niet echt uit als muggenbulten. Tenzij je er erg aan gekrabt hebt.
Ik heb net een half uurtje buiten gesport en ook al gelijk twee muggenbulten. Ik doe er dan wat azijn op en dan jeukt het niet zo erg.
Azijn heb ik al geprobeerd, dat brandde als de hel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Zijn het geen vlooienbeten?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ik kom niet. Die dag moet ik volgens mij werken, en het zit ook vlak voor de Carbagerun.quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Dat is wel een goeiequote:Even op plaatjes gegoogled en het lijkt er wel op. Heb het ook alleen op mijn benen, en die waren bloot dus het zou kunnen dat ze in die bedden zaten misschien
Maar heb dus wel vaker heftig gereageerd op muggen met vergelijkbare plekken dus dat is wel het eerste waar ik aan denk. Sowieso de dokter maar bellen
Ik ben wel eens gestoken door dazen, dat jeukt ook enorm. Maar dat waren geen bulten, maar hele dikke, harde schijven.
En het kunnen inderdaad ook nog andere insectenbeten zijn.![]()
En wat heb jij of de dokter er toen aan gedaan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
Maar heb dus wel vaker heftig gereageerd op muggen met vergelijkbare plekken dus dat is wel het eerste waar ik aan denk. Sowieso de dokter maar bellen![]()
Nog niet, schilderen staat voor zondag op de planning. Het is de bedoeling dat hij eruit gaat zien als een tijger, wat relatief eenvoudig te schilderen is. Van de week even de spullen daarvoor scoren en hem ook weer aan de lader hangen, want de accuspanning is weer ernstig laag. Hopelijk is het nog te fixen, want de accu zit er op zo'n manier in dat het nog niet gelukt is die eruit te krijgen...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:38 schreef ß het volgende:
Hoe is het met je Bird? Heb je er al wat moois van gemaakt?Ik ben de kleur MAGENTA
Het was altijd op vakantie dus heb er nooit iets mee gedaan. Na een week of 2 trok het altijd weer weg. Maar zou wel fijn zijn als er toch een middel voor is ofzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat heb jij of de dokter er toen aan gedaan?
Dat is wel vet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog niet, schilderen staat voor zondag op de planning. Het is de bedoeling dat hij eruit gaat zien als een tijger, wat relatief eenvoudig te schilderen is. Van de week even de spullen daarvoor scoren en hem ook weer aan de lader hangen, want de accuspanning is weer ernstig laag. Hopelijk is het nog te fixen, want de accu zit er op zo'n manier in dat het nog niet gelukt is die eruit te krijgen...
Kan je ook niet op Google vinden hoe je het moet vervangen?To err is human, to forgive bovine.![]()
Ik vind het nog steeds stom dat de BBQ op mijn verjaardag is![]()
Gewoon zo'n muggenbeetcrème die je zelf bij de drogist kan kopen, Azaron ofzo. Iets waar menthol in zit. Maar azijn is goedkoper, en dat brandde net ook bij mij, maar ik had er ook al aan gekrabt.![]()
Ga ik denk ik wel doen ja, heb er vooral 's nachts erg last vanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:49 schreef wyccie het volgende:
Gewoon zo'n muggenbeetcrème die je zelf bij de drogist kan kopen, Azaron ofzo. Iets waar menthol in zit. Maar azijn is goedkoper, en dat brandde net ook bij mij, maar ik had er ook al aan gekrabt.
Het mechanisme zelf is niet zo heel ingewikkeld, maar een combinatie van roest en doordraaien heeft het tot nu toe onmogelijk gemaakt om het ding los te krijgen. Nu heb ik zo'n setje gekocht speciaal voor doorgedraaide schroeven, maar die heb ik nog niet gebruikt. Misschien helpt dat nog.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef ß het volgende:
[..]
Dat is wel vet.
Kan je ook niet op Google vinden hoe je het moet vervangen?Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ga slapen (nadat ik verder ben gegaan in Dan Brown)
Doei.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga slapen (nadat ik verder ben gegaan in Dan Brown)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Truste alvastquote:Of ben je aan het werk?
Ik ben aan het werk.quote:
![]()
![]()
Ik ben klaar.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi, dan kan je de rest van je leven aan het werkminimaal tot haar 69ste tegen die tijd.
Hm leuke reacties hoordit is best wel een big deal, ik zit helemaal te trillen. Maar dat komt misschien ook wel door het slaap gebrek en de honger
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hm leuke reacties hoordit is best wel een big deal, ik zit helemaal te trillen. Maar dat komt misschien ook wel door het slaap gebrek en de honger
![]()
Dus nu is het alleen nog je diploma ontvangen en je hoedje in de lucht gooien?
En eten natuurlijk.
quote:
Hoi lub.
Een aflevering van "Time Team" dit keer.quote:
ook leukquote:Op woensdag 5 juni 2013 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een aflevering van "Time Team" dit keer.Lang geleden dat ik dat heb gezien zeg
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Blijft erg interessant.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ook leukLang geleden dat ik dat heb gezien zeg
20 seizoenen ondertussen al.
Welke?quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:33 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb vandaag een mooie film/documentaire gezien!"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Nee, zegt me helemaal niks.quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
In het kort:
Twee Zuid-Afrikianen proberen met een zoektocht antwoord te geven op de vraag wat er met hun mysterieuze rock-n-roll held, Sixto Rodriguez, is gebeurd.
Het is een documentaire, deze man bestaat echt!
Uitgebreide samenvatting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Mooie muziek, hij past zo in het rijtje Neil young Bob Dylan Roy Orbison
Ah, die gaan ik dan wel een keer bekijken.
Is zeker de moeite waard, heel bijzonder mens ook. Jij nog tips voor goeie films?Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Op gebied van muziek: The Glenn Miller story
Zo nog 2 daagjes werken en dan "vakantie"![]()
![]()
![]()
Weekendje weg met de biljartclub
Zo zo, jij durft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:57 schreef lubje25 het volgende:
Zo nog 2 daagjes werken en dan "vakantie"![]()
![]()
![]()
Weekendje weg met de biljartclub
Waar gaan jullie je misdragen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:59 schreef lubje25 het volgende:
yes yes, bijna de helft van mijn vakantie dit jaar"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Geen biljart hooligans dan?
Ok, maar wat gaan jullie dan doen? Biljarten in een vreemde kroeg?quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
terras hangen, bar hangen, potje kaarten, ouwe tering hoeren, lol hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, maar wat gaan jullie dan doen? Biljarten in een vreemde kroeg?
misschien nog een potje snookeren maar het wordt mooi weer dus dan zullen we wel buiten blijven
Komt dus wel goed zo te horen.
jullie zitten wel in de juiste omgeving om lekker een glaasje Schrobbeler te drinken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 03:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, heb er goed zin in
pfff, dat dronk ik voor het laatst toen ik op de Hoge Hotelschool zatquote:Op woensdag 5 juni 2013 04:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
jullie zitten wel in de juiste omgeving om lekker een glaasje Schrobbeler te drinken.Ik verkoop het ook, dat dan weer wel
Heerlijk, maar gemeen spul. Net limonade. Tot je gaat staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 04:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
pfff, dat dronk ik voor het laatst toen ik op de Hoge Hotelschool zatIk verkoop het ook, dat dan weer wel
cola berenburg werkt ook zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 04:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk, maar gemeen spul. Net limonade. Tot je gaat staan.![]()
PS![]()
![]()
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Thuis.
Proost PS. Ik drink een glaasje op je.
Mogguh. Muse was VET!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
ik hoorde B ook al zoiets zeggen ja. En een collega was er ook erg over te spreken.quote:
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Laatst tandartscontrole gehad, nu de rekening. Staat ook 'Gebitsreiniging' bij, maar volgens mij heb ik die geweigerd... wordt weer bellen, geen zin om te betalen
With four other people
And aliens![]()
Altijd jammer. Beetje hetzelfde als ruitenwisser vloeistof bijvullen in de garage als je dat net daarvoor zelf gedaan hebtNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Heb al gebeld, zij laten die regel schrappen van de nota, het bedrag gaat terug naar mijn verzekering en ik hou dan nog effectief een rekening van 5,13 over omdat mijn verzekering 75% van het bedrag vergoed.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
![]()
Live from Chicago
Moet jij niet slapen
With four other people
And aliens![]()
toch een rendabel telefoontjequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:19 schreef Etcetera het volgende:
Heb al gebeld, zij laten die regel schrappen van de nota, het bedrag gaat terug naar mijn verzekering en ik hou dan nog effectief een rekening van 5,13 over omdat mijn verzekering 75% van het bedrag vergoed.Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
quote:
Het was geen groot bedrag, maar op een gegeven moment heb ik de max van mijn vergoedingen bereikt en dan gaat het hardhoop dat ik het niet nodig heb dit jaar
Goed puntquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze is klaar met de studie, ze hoeft niets meer
With four other people
And aliens![]()
lig heus in bed maar ben niet moequote:Live from Chicago
Adrenaline kick van het afstuderen?
With four other people
And aliens![]()
denk het
Live from Chicago
ER, mijn Excel-sheet nog gezien in een vorig topic?quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ER, mijn Excel-sheet nog gezien in een vorig topic?
Thanks
Lotusss heeft al wat uit zitten printen. Nu de boel goed invullen en bijhouden
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
En toen mocht ik nu al naar huis om "bij te bruinen"
-----------------------------------------------------
Witneus en Pimquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef Lotusss het volgende:
En toen mocht ik nu al naar huis om "bij te bruinen"
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
was het geluid een beetje te doen? Las her en der dat het drama was. Maar muse is zeker vet jaquote:![]()
En een hele grote feli voor PS, wat zijn die jaren voorbij gevlogen hè![]()
Slapen. Mazzel!
quote:![]()
Ik vind het maar bullshit zo'n bril
Ik vind het best briljant gemaakt, ik zou het zelf niet willen hebben. Het is weer een stap verder met mogelijkheden, dat vind ik echt wel kicken
With four other people
And aliens![]()
Dat is absoluut waarquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het best briljant gemaakt, ik zou het zelf niet willen hebben. Het is weer een stap verder met mogelijkheden, dat vind ik echt wel kicken
Dokter trouwens gebeld en ik moest het nog even aankijken
vanavond de racefiets maar weer eens uit de winterstalling halen.
Ben er door m'n knie nog niet aan toe gekomen om te fietsen dit jaar.Don't ask me what I think of you
Oh en de noedels die ik van gister nog overhad waren een goede lunch
De mijne ben ik aan het opwarmen. In de tussentijd eet ik maar chips.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en de noedels die ik van gister nog overhad waren een goede lunch![]()
ik heb ook nog wel een beetje honger, straks nog maar een liga naar binnen werken denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
De mijne ben ik aan het opwarmen. In de tussentijd eet ik maar chips.Don't ask me what I think of you
Bij Liga denk ik aan schoolkinderen. Bij Sultana aan de middelbare school, maar ik geloof dat ik ze aan het begin van de studietijd ook wel als tussendoortjes heb gehad.
Tegenwoordig ben ik weer snoepverslaafd, daar moet ik echt mee ophouden. Zo moeilijk.![]()
![]()
Die associaties snap ik welquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:13 schreef wyccie het volgende:
Bij Liga denk ik aan schoolkinderen. Bij Sultana aan de middelbare school, maar ik geloof dat ik ze aan het begin van de studietijd ook wel als tussendoortjes heb gehad.
Tegenwoordig ben ik weer snoepverslaafd, daar moet ik echt mee ophouden. Zo moeilijk.
Maar ik koop nog maar sporadisch snoep. Min of meer op aanraden van de tandarts. Bijkomend voordeel is dat ik een paar kilo minder weeg inmiddels.Don't ask me what I think of you
Die las ik initieel heel anders.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar ik koop nog maar sporadisch snoep. Min of meer op aanraden van de tandarts.![]()
![]()
wat las je?quote:
Dat je op aanraden van je tandarts dus af en toe toch eens wat snoep moet kopen (zodat hij zijn werk kan behouden).![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef wyccie het volgende:
Dat je op aanraden van je tandarts dus af en toe toch eens wat snoep moet kopen (zodat hij zijn werk kan behouden).![]()
Oh en om diezelfde reden koop ik ook geen cola en aanverwante frisdranken meer, ik hou niet zo van gaatjes in mn tanden.Don't ask me what I think of you
Ik ben voor vanmiddag bevorderd tot telefoniste, puur genieten dit
Ik drink zelden fris, want ik houd niet van prik. Maar nu de afgelopen dagen een fles cola light opgedronken die ik voor een vriendin had gekocht (maar we zijn niet hier gaan eten).
Laatst bij een tandartscontrole ook een gebitsreiniging gehad op de factuur, maar ze heeft alleen maar een beetje zitten poeren met een haakje. Ik heb ook zelden tandsteen.![]()
Dus de volgende keer weiger ik het ook maar.![]()
Ik duik nog even mijn bed in
tuk ze!quote:Don't ask me what I think of you
Deze ga ik quoten voor over 2 jaar als je er ook mee loopt.quote:- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik riep 2 jaar geleden dat ik een tablet onzin vond, heb er nu ook 1 en die bevalt goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze ga ik quoten voor over 2 jaar als je er ook mee loopt.
With four other people
And aliens![]()
denk dat dat wel meevaltquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze ga ik quoten voor over 2 jaar als je er ook mee loopt.ben ook nog niet gezwicht voor de tablet rage. Maar wie weet
Zo met een vriendin met de hondjes wandelen en een ijsje halen
PS, vuurwerk voor jou, gefeliciteerd!Leuk!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:05 schreef MaJo het volgende:
Zo met een vriendin met de hondjes wandelen en een ijsje halenIn some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Net een rondje gefietst, maar het ging niet van harte. Toch een uurtje gefietst, maar nu begon m'n andere knie vervelend te doen
En ik wilde je nog wel vragen of je de afwas wilde doen. Verdorie
With four other people
And aliens![]()
heb ik voor t fietsen al gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:33 schreef Etcetera het volgende:
En ik wilde je nog wel vragen of je de afwas wilde doen. Verdorie
Dan staat het hier nog aardig vol anders
With four other people
And aliens![]()
ja, afdrogen/ opruimen mag jij doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Dan staat het hier nog aardig vol andersDon't ask me what I think of you
Kinderen in bed, Jair slaapt maar Lior sputtert nog tegen. Zo naar de sportschool, even wat stoom afblazen![]()
![]()
Vuurwerk
Thanks allen
Live from Chicago
Ugh, fine.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, afdrogen/ opruimen mag jij doenIt's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
uiteraard nog gefeliciteerd!quote:Don't ask me what I think of you
Geen kartenik ga het niet eens nog een keer proberen
niet met die groep in elk geval.
With four other people
And aliens![]()
Ja was het zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Soempie het volgende:
PS, vuurwerk voor jou, gefeliciteerd! [ afbeelding ]
[..]
Leuk!lekker even in het zonnetje een ijsje gegeten en gewandeld
Ps gefeliciteerd!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Geen kartenik ga het niet eens nog een keer proberen
niet met die groep in elk geval.
Yeah. Suckers. 'Ik wist het niet'. Dus 2x in de whatsapp groep roepen over karten, daar ook een datum in roepen, mensen die toezeggen... is duidelijk niet duidelijk genoeghoe hád ik het ook kunnen denken
With four other people
And aliens![]()
losers idd...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Yeah. Suckers. 'Ik wist het niet'. Dus 2x in de whatsapp groep roepen over karten, daar ook een datum in roepen, mensen die toezeggen... is duidelijk niet duidelijk genoeghoe hád ik het ook kunnen denken
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Etcetera het volgende:
![]()
En de mensen die hebben toegezegd haken ook af? Of is de groep niet zo groot?In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Groep is niet zo groot, zou je juist zeggen dat het makkelijker is
Nou ja, nieuwe ronden nieuwe kansen
With four other people
And aliens![]()
Ik had me er zo op verheugd
![]()
Mijn jurk voor graduation!Live from Chicago
Wauw!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn jurk voor graduation!![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn jurk voor graduation!Ziet er goed uit. Wat een hoge hakken
Goeieavond lubje.
Yep. Druk bezig met Time Team.quote:
CD of LP?quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:44 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb beide albums binnen van die kerel over wie die documentaire ging:
[ link | afbeelding ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Het zijn trouwe wel goede dagen voor muziek. Ik kreeg gisteren een mailtje van mijn kabelmaatschappij dat ze DJazz.tv in het pakket hebben opgenomen.
Was het lastig om ze te vinden of had Bol ze?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:54 schreef Cobra4 het volgende:
Het zijn trouwe wel goede dagen voor muziek. Ik kreeg gisteren een mailtje van mijn kabelmaatschappij dat ze DJazz.tv in het pakket hebben opgenomen.
Bol had ze niet, Velvet welquote:Op donderdag 6 juni 2013 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was het lastig om ze te vinden of had Bol ze?
Heb ze vandaag in de kroeg gedraaid ook, beviel goed bij meerdere gasten (en mijzelf)
Ik zit nu Sugar Man even te luisteren op yt. Klinkt lekker.quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:57 schreef lubje25 het volgende:
Heb ze vandaag in de kroeg gedraaid ook, beviel goed bij meerdere gasten (en mijzelf)
Zat pas nog te twijfelen om zo'n ding aan te schaffenquote:Maar dat gaat alleen maar heel veel geld kosten ben ik bang
Ik ben nu bezig om mijn beperkte cd collectie aan te vullen, daar ga ik eerst mee aan de gang.
Goeie stem heeft ie, fijne muziek ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit nu Sugar Man even te luisteren op yt. Klinkt lekker.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Goeie stem heeft ie, fijne muziek ookdie stem had ik niet verwacht na jouw beschrijving.
Ik heb nog een oude Philips platenspeler staan. Het is alleen steeds lastiger om aan nieuwe naalden te komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zat pas nog te twijfelen om zo'n ding aan te schaffenMaar dat gaat alleen maar heel veel geld kosten ben ik bang
Ik ben nu bezig om mijn beperkte cd collectie aan te vullen, daar ga ik eerst mee aan de gang.
als een echte europese dame tochquote:Op donderdag 6 juni 2013 02:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]Ziet er goed uit. Wat een hoge hakken
(vind deze nog niet zo hoog, vaavond draag ik hogere
)
Morgen komen de parentes, mijn oma en broer aan
Live from Chicago
De namen die ik noemde verschillen ook enorm van stem, doelde op hoe goed het is en welke hoek. Zijn toch veelal protestsongs en zeer sterke singer songwriter songsquote:Op donderdag 6 juni 2013 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]die stem had ik niet verwacht na jouw beschrijving.
Tof.quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als een echte europese dame toch(vind deze nog niet zo hoog, vaavond draag ik hogere
)
Morgen komen de parentes, mijn oma en broer aan![]()
![]()
Leuk dat ze bij jouw afstuderen kunnen zijn.
Heb een fijne homecinema set 5.1, weet ook niet of ik er makkelijk een platenspelert op kan aansluiten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude Philips platenspeler staan. Het is alleen steeds lastiger om aan nieuwe naalden te komen.
Maar straks wil ik allerlei albums die ik al op cd heb ook op vinyl hebbenIk begin er niet aan
quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb een fijne homecinema set 5.1, weet ook niet of ik er makkelijk een platenspelert op kan aansluiten.
Maar straks wil ik allerlei albums die ik al op cd heb ook op vinyl hebbenIk begin er niet aan
quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als een echte europese dame toch(vind deze nog niet zo hoog, vaavond draag ik hogere
)
Morgen komen de parentes, mijn oma en broer aanMooi dat dat moment er gaat komen, zag het een tijd geleden niet echt naar uit.
Nee he?(School krijgt trouwens nog steeds geld van me
Ik krijg mijn diploma niet officieel tot dat geregeld is, maar studeer dus wel af
![]()
![]()
)
Ik zal de link van de live stream posten zaterdag en als iemand echt zich verveeld kan je kijken
(onze commencement speaker is trouwens Ed Helms, bekend van The Office en The Hangover, dus dat deel zal wel leuk zijn )Live from Chicago
quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee he?(School krijgt trouwens nog steeds geld van me
Ik krijg mijn diploma niet officieel tot dat geregeld is, maar studeer dus wel af
![]()
![]()
)
quote:Ik zal de link van de live stream posten zaterdag en als iemand echt zich verveeld kan je kijken
(onze commencement speaker is trouwens Ed Helms, bekend van The Office en The Hangover, dus dat deel zal wel leuk zijn )
Bij het DUO krijg je dus een aantekening dat je afgestudeerd bent, maar het papiertje krijg je niet?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
yupquote:Op donderdag 6 juni 2013 03:25 schreef Cobra4 het volgende:
Bij het DUO krijg je dus een aantekening dat je afgestudeerd bent, maar het papiertje krijg je niet?Live from Chicago
Roepen ze je nu ook niet naar voren tijdens de graduation?quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
jawel!quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Roepen ze je nu ook niet naar voren tijdens de graduation?Live from Chicago
Ah, gelukkig. Zou helemaal klote zijn als je daar geen deel van uit kon maken,.quote:
ik denk dat 30% van ons nog een rekening open heeft staanquote:Op donderdag 6 juni 2013 03:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Zou helemaal klote zijn als je daar geen deel van uit kon maken,.
Live from Chicago
Dat is veel minder dan de lui die in Nederland afstuderen denk ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk dat 30% van ons nog een rekening open heeft staan
nee ik denk dat 90 % óók nog aparte studentenlonen heeftquote:Op donderdag 6 juni 2013 03:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat is veel minder dan de lui die in Nederland afstuderen denk ikLive from Chicago
Kun je jouw foto's van die tentoonstelling niet ruilen tegen die schuld?quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk dat 30% van ons nog een rekening open heeft staan
dat zou mooi wezenquote:Op donderdag 6 juni 2013 03:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je jouw foto's van die tentoonstelling niet ruilen tegen die schuld?Live from Chicago
Rond welke tijd begint het allemaal zaterdag?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
17 u jullie tijdLive from Chicago
Ah, dan kunnen we uitslapen voor we gaan kijken.quote:
Ik ga het niet zienquote:, ga een weekendje weg met mijn biljartclub
Je zorgt maar dat je rond 1700 uur bij een computer zit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 04:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ga het niet zien, ga een weekendje weg met mijn biljartclub
quote:
![]()
wakker geworden met een flinke migraine, dus ik werk lekker thuis vandaag.
With four other people
And aliens![]()
Ik moet het nog wel melden op werkmaar die busreis ga ik niet aan beginnen
With four other people
And aliens![]()
Mooie jurk PS! Ik zou op die hakken niet kunnen lopen.
Etcie beterschap!Carpe Diem- Pluk de Dag
Nope maar toch wel jammer dat ik nu niet weet of de bus weer te laat zou zijn
With four other people
And aliens![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 06:47 schreef Tinuviel het volgende:
Mooie jurk PS! Ik zou op die hakken niet kunnen lopen.![]()
![]()
Mwah, jammer? I don't think soquote:Op donderdag 6 juni 2013 06:47 schreef Etcetera het volgende:
Nope maar toch wel jammer dat ik nu niet weet of de bus weer te laat zou zijn![]()
![]()
Mogguh!-----------------------------------------------------
quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
)
Morgen komen de parentes, mijn oma en broer aan
Nog hoger? Met deze loop je al op je tenen. Ik zou voorover kukelen bij de uitreiking.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
oefening baart kunstquote:Op donderdag 6 juni 2013 06:47 schreef Tinuviel het volgende:
Mooie jurk PS! Ik zou op die hakken niet kunnen lopen.
Etcie beterschap!
Ze zijn niet zo heel hoog! Die van vanavond liepen lekker, vooral na een drankje achter de kiezenquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog hoger? Met deze loop je al op je tenen. Ik zou voorover kukelen bij de uitreiking.![]()
Feel better Etc. Ik stuur je even een whatsappjeLive from Chicago
Thanks allnu eerst maar eens ontbijten, ondanks geen trek. Misschien voel ik me dan wat minder gammel. En daarna maar weer eens wat pijnstillers combineren
With four other people
And aliens![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 06:33 schreef Etcetera het volgende:
wakker geworden met een flinke migraine, dus ik werk lekker thuis vandaag.
Zelfs thuis is dat klote. Succes vandaag!In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Pff, het lijkt het oostblok wel hier. Enorm veel lege schappen in de supermarkt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Dat hoofd van die vrouw ernaast
En nice jurkje PS
En beterschap etcKun je je niet ziekmelden of moet je echt werken? Lijkt me nogal lastig met migraine
Ik kies er zelf voor om wel te werkenof ik nu wel of niet werk, ik zit toch wel achte rm'n pc en die migraine gaat toch niet weg
Heb wel een mail gestuurd naar kantoor en aangegeven dat als het echt niet lukt ik dat wel laat weten en dan gewoon stop.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
ja, geweldig!quote:
Op TLC nu: Cake Boss is nu ook Kitchen Boss.
Gisteren vergeten Heel Holland Bakt te kijken
* Etcetera zet tablet erbij aan
With four other people
And aliens![]()
Ik weet al wie een van de finalisten is als ik me niet vergis
MôggeIs dat die Nlse GBbo? Is het wat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:20 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren vergeten Heel Holland Bakt te kijken
* Etcetera zet tablet erbij aan![]()
Ik moet heel erg wennen dat ze Nederlands spreken, want ze hebben heel erg dezelfde settingVerder lekker kneuterig natuurlijk. En Martine Bijl vind ik gewoon fantastisch voor deze klus
With four other people
And aliens![]()
'Ze woont nu 2 jaar samen met haar vriend, die alles wat ze bakt netjes opeet'![]()
![]()
Er valt iets op de grond '5 seconden regel! 5 seconden regel!'![]()
With four other people
And aliens![]()
Heb je ook gezien dat 'ie in Nederland komt optreden? Sugerman!quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:44 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb beide albums binnen van die kerel over wie die documentaire ging:
[ link | afbeelding ]- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
We gaan op vakantie naar de ArdennenNiet ver, maar toch!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Licht misselijk nu
Tof Soempkamperen of huisje?
With four other people
And aliens![]()
Madam wilde niet in een tentquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:22 schreef Etcetera het volgende:
Licht misselijk nu
Tof Soempkamperen of huisje?
Mobilhome dus (wel eigen kookgerei/beddegoed meenemen dus toch een béétje kamperen).![]()
Je weet hoe het hoort he? Soemp en jij binnen slapen en M. buiten in een tentje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:25 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Madam wilde niet in een tent
Mobilhome dus (wel eigen kookgerei/beddegoed meenemen dus toch een béétje kamperen).
Ardennen, klinkt goed.En een tent is misschien ook wel minder praktisch qua ontsnapgehalte voor M. Aan de andere kant ook weinig kans op buitensluiten.
De mijne doet dat niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:58 schreef Etcetera het volgende:
'Ze woont nu 2 jaar samen met haar vriend, die alles wat ze bakt netjes opeet'![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ardennen, klinkt goed.En een tent is misschien ook wel minder praktisch qua ontsnapgehalte voor M. Aan de andere kant ook weinig kans op buitensluiten.
Ik ga maffen.
Ardennen zijn echt heeeel relaxquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:45 schreef Soempie het volgende:
We gaan op vakantie naar de ArdennenNiet ver, maar toch!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Hij weet inderdaad hoe ritsen werken... straks gaat hij er 's nachts vandoor om overal op de camping deuren op slot te draaien en tenten open te ritsen! Onze eigen enfant terrible...quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De mijne doet dat niet.![]()
Maar we hebben dus een enorme gloednieuwe tent liggen met 2 slaapkamers en zitgedeelte, nog nooit uit de verpakking gehaald. Inclusief uitklaptafel, stoelen, benzinestoof met 2 pitten, etc etc etc...
En dan gaan we in een mobilhome zitten.
![]()
marktplaats een goede bestemming?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hij weet inderdaad hoe ritsen werken... straks gaat hij er 's nachts vandoor om overal op de camping deuren op slot te draaien en tenten open te ritsen! Onze eigen enfant terrible...
Maar we hebben dus een enorme gloednieuwe tent liggen met 2 slaapkamers en zitgedeelte, nog nooit uit de verpakking gehaald. Inclusief uitklaptafel, stoelen, benzinestoof met 2 pitten, etc etc etc...
Niks van!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
marktplaats een goede bestemming?
Zodra de koters oud/wijs genoeg zijn kunnen we alsnog lekker kamperen. Wat in het vat zit, verzuurt niet.
![]()
Met stacaravan zou ik camperen ook nog eens willen proberen.Carpe Diem- Pluk de Dag
Dat is geen kamperenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:13 schreef Tinuviel het volgende:
Met stacaravan zou ik camperen ook nog eens willen proberen.
Ik heb mn zinnen gezet op volgend jaar kamperen met onze bungalowtent![]()
![]()
De frisse lucht is even wennen, heb ik vernomen.quote:
Tevens :w vanuit Walibi! Prima dag ervoor: heerlijk weer en lekker rustig. Onverwacht nadeel is dat ik nu al niet goed meer weet wat ik de rest van de dag moet doen :p. Tussenstand: drie keer Goliath, drie keer Xpress, twee keer El Condor, twee keer Speed of Sound en een keer Robin Hood en Tomahawk. De leukste attracties heb ik dus al wel gehadIk ben de kleur MAGENTA
Dat kun je goedkoop oplossen! Plak thuis van alles de helft af:quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:13 schreef Tinuviel het volgende:
Met stacaravan zou ik camperen ook nog eens willen proberen.
- de helft van je kookpitten
- de helft van je matras
- de helft van je douchebak
weet je vanzelf hoe een stacaravan voelt... ze heten ook zo omdat je bij bijna alles wat je doet moet blijven staan, want meer ruimte is er niet.
Doe mij maar een grote tent met een stoel voor de deur en een bbq.
![]()
Kan M mooi ontdekken hoe blikopeners werken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef Wiebelkont het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat kun je goedkoop oplossen! Plak thuis van alles de helft af:![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat kun je goedkoop oplossen! Plak thuis van alles de helft af:
- de helft van je matras
weet je vanzelf hoe een stacaravan voelt... ze heten ook zo omdat je bij bijna alles wat je doet moet blijven staan, want meer ruimte is er niet.
Doe mij maar een grote tent met een stoel voor de deur en een bbq.
With four other people
And aliens![]()
![]()
Kotsen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tevens :w vanuit Walibi! Prima dag ervoor: heerlijk weer en lekker rustig. Onverwacht nadeel is dat ik nu al niet goed meer weet wat ik de rest van de dag moet doen :p. Tussenstand: drie keer Goliath, drie keer Xpress, twee keer El Condor, twee keer Speed of Sound en een keer Robin Hood en Tomahawk. De leukste attracties heb ik dus al wel gehad
Neuh, nog nooit gedaan in een pretpark. Ik had net wel na het verlaten van de Spinning vibe (een soort kotsmolen) het idee dat het wellicht slim was niet direct nog een keer in die attractie te gaan. Dat is ongeveer de ergste reactie die ik ooit heb gehadquote:
Ook leuk: twee mensen hebben me aangesproken met vragen over het park, vooral omdat de kleur van mijn t-shirt lijkt op de kleur van de personeelsshirts. Alleen zijn die tweekleurig, staat er Walibi op de voorkant, Crew op de achterkant en staat er op die shirts nergens de term Tuba Hero vermeldIk ben de kleur MAGENTA
Ik ben een keer op vakantie geweest in Schotland, ook in een stacaravan. De deuren in dat ding waren voor mij zowel te smal als te laag om er rechtop doorheen te kunnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat kun je goedkoop oplossen! Plak thuis van alles de helft af:
- de helft van je matras
weet je vanzelf hoe een stacaravan voelt...Ik ben de kleur MAGENTA
Met genoeg whisky in je mik is een normale deur al niet breed genoeg!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben een keer op vakantie geweest in Schotland, ook in een stacaravan. De deuren in dat ding waren voor mij zowel te smal als te laag om er rechtop doorheen te kunnen![]()
Ik heb maar vrij genomen. Heb toch nog aardig wat gedaan, maar die migraine combineert slecht met werk vandaag
Blij dat ik niet naar kantoor ben gegaan, dan had ik nu nog een uur in de bus kunnen zitten
With four other people
And aliens![]()
Ik heb net bij de tandarts een wortelkanaalbehandeling gehadKan niet eens fluiten met mijn verdoofde bek
Oh bah, sterte lubjeIt's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Daar heb ik er ook net een van gehad
With four other people
And aliens![]()
Wij gaan vandaag met alle seniots (en achtervolgd door een zooitje ondeugende laatstejaars) naar een waterpark. Het regent pijpenstelen.Live from Chicago
Nat word je toch wel in zo'n parkquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij gaan vandaag met alle seniots (en achtervolgd door een zooitje ondeugende laatstejaars) naar een waterpark. Het regent pijpenstelen.Veel plezier!
Pffff, eten staat in de oven en afwas gedaan. Wat een onderneming is dat als er achter je een jongetje overal ongein uithaalt.Heb ook een stukje van een vingertopje gesneden, omdat M. achter me opeens op tafel stond te dansen en ik daarvan schrok.
Normaal gesproken kookt Wiebel, maar hij is nu later thuis.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ik wil naar bed.
dat laatste heb ik als ik in m'n werkkleding in de karwei loopquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh, nog nooit gedaan in een pretpark. Ik had net wel na het verlaten van de Spinning vibe (een soort kotsmolen) het idee dat het wellicht slim was niet direct nog een keer in die attractie te gaan. Dat is ongeveer de ergste reactie die ik ooit heb gehad
Ook leuk: twee mensen hebben me aangesproken met vragen over het park, vooral omdat de kleur van mijn t-shirt lijkt op de kleur van de personeelsshirts. Alleen zijn die tweekleurig, staat er Walibi op de voorkant, Crew op de achterkant en staat er op die shirts nergens de term Tuba Hero vermeld
dat zal hem leren!quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:17 schreef Soempie het volgende:
Pffff, eten staat in de oven en afwas gedaan. Wat een onderneming is dat als er achter je een jongetje overal ongein uithaalt.Heb ook een stukje van een vingertopje gesneden.
quote:
Wiebel heeft er nog wel een voor jequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is geen kamperen
Ik heb mn zinnen gezet op volgend jaar kamperen met onze bungalowtent
Op bed gekropen rond half 5, in slaap gevallen en nu weer wakker.Heerlijkmigraine is een stuk minder geworden.
With four other people
And aliens![]()
Goeiemorgen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
eb ook een stukje van een vingertopje gesneden.![]()
Môgge Cobra![]()
![]()
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Fijn Etcie, hopelijk is morgen het helemaal weg
With four other people
And aliens![]()
Zelfde soort inrichting, zelfde intro (alleen de naam van het programma is anders) en ze gebruiken dezelfde muziekjes. Verschillen: een presentatrice in plaats van twee, niet die tekeningetjes wanneer een baksel wordt voorgesteld en de geschiedenis van een koekje of taart zit er ook niet in.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet heel erg wennen dat ze Nederlands spreken, want ze hebben heel erg dezelfde settingVerder lekker kneuterig natuurlijk. En Martine Bijl vind ik gewoon fantastisch voor deze klus
Ik ben de kleur MAGENTA
Verrek, niet bij stilgestaan eigenlijk, maar vandaag was D-Day.
With four other people
And aliens![]()
Snelste trein ter wereld getest.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)getest-in-japan.html
Ja zeg, wrijf het er nog even in.![]()
Plaats eens een screenshot
With four other people
And aliens![]()