Ze zéggen van niet. Maar eerst een contract voor onbepaalde tijd aan bieden en daarna komen met een contract voor een half jaar met een intentieverklaring...quote:
beter 1 worst in de hand, dan de lucht van 10quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Naar dat de gast is, braad men zijn worst.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Naar dat de gast is, braad men zijn worst.
zat ik ook net te denkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat is je obsessie met worsten, Oof? Ik dacht dat je vegetariër was, of ben je door je ouders gedwongen.
Ja he.quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Be strong, Obi Wang Kenobi
the worst is in you
Nee lijkt me niet goed.quote:
A dirty mind, a joy forever denk ik maarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik iets stoms gezegd?![]()
Ik maakte maar een grapje, hè.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beter 1 worst in de hand dan de lucht van 10
Gewoon, on a roll.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat is je obsessie met worsten, Oof? Ik dacht dat je vegetariër was, of ben je door je ouders gedwongen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
(vegetarische worstjes zijn ook lekker)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Fair point. De Tivall-worst die ik laatst had beviel me in elk geval totaal niet. Heb ook een keer vegarookworst gehad die nog best te doen was, al viel de textuur wel tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Ik ben diep geroerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Jullie weten zeker wel wat vegetarisch pijpen is?
De worst laten hangen maar de kaas ervan af eten.
insert triest emoticon zit mobielDonder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Welke hoort niet in het rijtje thuis?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:00 schreef lubje25 het volgende:
Jullie weten zeker wel wat vegetarisch pijpen is?
De worst laten hangen maar de kaas ervan af eten.
insert triest emoticon zit mobiel
Sojabonen
Kidneybonen
DildoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Het stomme is dat ik in Nederland nooit last heb van muggen maar in het buitenland altijd des te meer. Morgen toch maar eens de dokter bellen dan. Wyccie had jij de foto gezien?
En wiebel![]()
![]()
Etcie wel raar verhaal van dat contract, klinkt inderdaad alsof ze hem kwijt willen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Trouwens de reacties op wat er gebeurde in Game of Thrones in de spoiler. Geweldig hoe mensen reagerenIk wilde zelfs eigenlijk niet meer verder lezen na dat moment zo verbaasd was ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Net even bij m'n ouders geweest, maar daar kon je niet eens buiten zitten, zoveel muggen![]()
En ze hebben een camper gekocht, mooi ding! Maar mij mededeling dat ik hem eind juli op kwam halen viel niet zo in de smaak geloof ik
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Thuisgezellig avondje met collega's gehad, kwartaalbijeenkomst op strand Blijburg. Met dit weer, wat een straf
![]()
![]()
En alle flauwe grappen over worst(en) ten spijt ben ik nog in afwachting van wat meer bbq-aanmeldingen![]()
![]()
quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ja, maar het ziet er inderdaad niet echt uit als muggenbulten. Tenzij je er erg aan gekrabt hebt.quote:
Ik heb net een half uurtje buiten gesport en ook al gelijk twee muggenbulten. Ik doe er dan wat azijn op en dan jeukt het niet zo erg.![]()
Het lijken me wel muggenbulten omdat het ook jeukt en er wel veel muggen waren. Wat zou het anders kunnen zijn?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er inderdaad niet echt uit als muggenbulten. Tenzij je er erg aan gekrabt hebt.
Ik heb net een half uurtje buiten gesport en ook al gelijk twee muggenbulten. Ik doe er dan wat azijn op en dan jeukt het niet zo erg.
Azijn heb ik al geprobeerd, dat brandde als de hel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Zijn het geen vlooienbeten?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ik kom niet. Die dag moet ik volgens mij werken, en het zit ook vlak voor de Carbagerun.quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Dat is wel een goeiequote:Even op plaatjes gegoogled en het lijkt er wel op. Heb het ook alleen op mijn benen, en die waren bloot dus het zou kunnen dat ze in die bedden zaten misschien
Maar heb dus wel vaker heftig gereageerd op muggen met vergelijkbare plekken dus dat is wel het eerste waar ik aan denk. Sowieso de dokter maar bellen
Ik ben wel eens gestoken door dazen, dat jeukt ook enorm. Maar dat waren geen bulten, maar hele dikke, harde schijven.
En het kunnen inderdaad ook nog andere insectenbeten zijn.![]()
En wat heb jij of de dokter er toen aan gedaan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
Maar heb dus wel vaker heftig gereageerd op muggen met vergelijkbare plekken dus dat is wel het eerste waar ik aan denk. Sowieso de dokter maar bellen![]()
Nog niet, schilderen staat voor zondag op de planning. Het is de bedoeling dat hij eruit gaat zien als een tijger, wat relatief eenvoudig te schilderen is. Van de week even de spullen daarvoor scoren en hem ook weer aan de lader hangen, want de accuspanning is weer ernstig laag. Hopelijk is het nog te fixen, want de accu zit er op zo'n manier in dat het nog niet gelukt is die eruit te krijgen...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:38 schreef ß het volgende:
Hoe is het met je Bird? Heb je er al wat moois van gemaakt?Ik ben de kleur MAGENTA
Het was altijd op vakantie dus heb er nooit iets mee gedaan. Na een week of 2 trok het altijd weer weg. Maar zou wel fijn zijn als er toch een middel voor is ofzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat heb jij of de dokter er toen aan gedaan?
Dat is wel vet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog niet, schilderen staat voor zondag op de planning. Het is de bedoeling dat hij eruit gaat zien als een tijger, wat relatief eenvoudig te schilderen is. Van de week even de spullen daarvoor scoren en hem ook weer aan de lader hangen, want de accuspanning is weer ernstig laag. Hopelijk is het nog te fixen, want de accu zit er op zo'n manier in dat het nog niet gelukt is die eruit te krijgen...
Kan je ook niet op Google vinden hoe je het moet vervangen?To err is human, to forgive bovine.![]()
Ik vind het nog steeds stom dat de BBQ op mijn verjaardag is![]()
Gewoon zo'n muggenbeetcrème die je zelf bij de drogist kan kopen, Azaron ofzo. Iets waar menthol in zit. Maar azijn is goedkoper, en dat brandde net ook bij mij, maar ik had er ook al aan gekrabt.![]()
Ga ik denk ik wel doen ja, heb er vooral 's nachts erg last vanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:49 schreef wyccie het volgende:
Gewoon zo'n muggenbeetcrème die je zelf bij de drogist kan kopen, Azaron ofzo. Iets waar menthol in zit. Maar azijn is goedkoper, en dat brandde net ook bij mij, maar ik had er ook al aan gekrabt.
Het mechanisme zelf is niet zo heel ingewikkeld, maar een combinatie van roest en doordraaien heeft het tot nu toe onmogelijk gemaakt om het ding los te krijgen. Nu heb ik zo'n setje gekocht speciaal voor doorgedraaide schroeven, maar die heb ik nog niet gebruikt. Misschien helpt dat nog.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef ß het volgende:
[..]
Dat is wel vet.
Kan je ook niet op Google vinden hoe je het moet vervangen?Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ga slapen (nadat ik verder ben gegaan in Dan Brown)
Doei.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga slapen (nadat ik verder ben gegaan in Dan Brown)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Truste alvastquote:Of ben je aan het werk?
Ik ben aan het werk.quote:
![]()
![]()
Ik ben klaar.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi, dan kan je de rest van je leven aan het werkminimaal tot haar 69ste tegen die tijd.
Hm leuke reacties hoordit is best wel een big deal, ik zit helemaal te trillen. Maar dat komt misschien ook wel door het slaap gebrek en de honger
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hm leuke reacties hoordit is best wel een big deal, ik zit helemaal te trillen. Maar dat komt misschien ook wel door het slaap gebrek en de honger
![]()
Dus nu is het alleen nog je diploma ontvangen en je hoedje in de lucht gooien?
En eten natuurlijk.
quote:
Hoi lub.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Forum Opties Forumhop: Hop naar: