wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf Rampage..
Zal hij een contract getekend hebben met een dik salaris en favorable matchups?
Nicequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef THEFXR het volgende:
Tarec Saffiedine injured - Siyar Bahadurzada VS Robbie Lawler at UFC on FOX 8
![]()
Dat wordt een drukke avond voor Silvaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef THEFXR het volgende:
UFC on FUEL TV 10 Live from Brazil
dat wordt weer een vroege card![]()
Main Card
Nogueira vs Werdum
Macario vs Silva dos Santos
Silva vs Cavalcante
Silva vs High
Sarafian vs Mendez
Jason vs Wilkinson
Prelims
Assuncao vs Lee
Markes vs Brunson
Pepey vs Arantes
Alcantara vs Silva
Damm vs Hirota
Magalhaes vs Vemola
Neto vs Smith
Ik weet niet waarom maar ik moest lachenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat wordt een drukke avond voor Silva [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:MMA managers were sent a memo from the UFC at the weekend telling them that the brand and its associated logos are no longer permitted to be worn inside the Octagon or during any of a fighter's official UFC undertakings. No reasons for the sudden ban was given in the memo.
Wut..quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Pretorian banned from all upcoming events
[..]
Wie gaat er naar UFC on FS 1 ????quote:
dat was vorige week al,lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
I want to fuck Chuck...quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het altijd al een homo gevonden, verbaasd mij niks.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil super graag een keer een event in Amerika meemaken!quote:
Wel echt een hele toffe kaart met o.a. Ceesquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wil super graag een keer een event in Amerika meemaken!
Dit event is stacked as fuck en valt in mijn zomervakantie.. het nadeel --> hoogseizoen
Blackzilians hè, die hebben daar vaker een handje van... Creepy glimlach van hem ook. Met die killerblik doet hij me altijd een beetje denken aan Breaking Bad, die Salamanca hitmen tweelingquote:
I hooptwitter:mousasi_mma twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 11:59:14@danawhite @ufc I hoop I can fight in december against Belfort... I think my fans would love that fight.... reageer retweet
lol, wandyquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pride heeft hem beter gemaakt dan hij was bedoel jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef wuuht het volgende:
[..]
lol, wandyx999999. In pride was ie gewoon insane goed.
Dat zal wel als je veel gevechten hebt en veel traint. Maar ik bedoel gewoon dat ie echt goed was toen hij bij Pride vocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pride heeft hem beter gemaakt dan hij was bedoel je
Was hij echt goed of lieten ze hem winnen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef wuuht het volgende:
[..]
Dat zal wel als je veel gevechten hebt en veel traint. Maar ik bedoel gewoon dat ie echt goed was toen hij bij Pride vocht.
bedoel je van afkomst?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gesnoepd
Verbaasd
Geo en FXer, jullie zijn gewoon Nederlands toch?
Nee, Geo is Brabander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gesnoepd
Verbaasd
Dit denkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was hij echt goed of lieten ze hem winnen?
Ja, dislektie jongequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gesnoepd
Verbaasd
Crocop heeft in kickboxing ook wel wat gewonnen anders hoor. Maar ben het verder met je eens dat ik mijn twijfels heb over die 2.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon waar waarom denk je dat Cro Cop en Wanderlei in de UFC niets hebben gepresteerd
Wat was het left leg is hospital and right leg is cemetary?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Crocop heeft in kickboxing ook wel wat gewonnen anders hoor. Maar ben het verder met je eens dat ik mijn twijfels heb over die 2.
Anders omquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was het left leg is hospital and right leg is cemetary?
Tegen Gabriel Gonzaga.. oh wacht toen kreeg hij er een..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb er in de UFC in ieder geval niets van gezien
gewoon niet meer in zn prime en in een octagon is gewoon wel andersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon waar waarom denk je dat Cro Cop en Wanderlei in de UFC niets hebben gepresteerd
Blijft een van de mooistequote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen Gabriel Gonzaga.. oh wacht toen kreeg hij er een..
Of ze lieten hem gewoon niet meer winnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef wuuht het volgende:
[..]
gewoon niet meer in zn prime en in een octagon is gewoon wel anders
whaha, dat is de hoogste ratio in de UFCtwitter:MikeChiappetta twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 22:52:52Brian Bowles suspended after T/E ratio elevated at over 20:1. Jusssst missed. reageer retweet
Tering, 20:1quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:10 schreef THEFXR het volgende:
whaha, dat is de hoogste ratio in de UFCtwitter:MikeChiappetta twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 22:52:52Brian Bowles suspended after T/E ratio elevated at over 20:1. Jusssst missed. reageer retweet
and you still lost, sucker![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:22 schreef Beach het volgende:
Silva - Silva
Silva - Silva
Silva - Silva
Silva - Silva Dos Santos
Silva - Silva
Silva - Silva
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:22 schreef Beach het volgende:
Silva - Silva
Silva - Silva
Silva - Silva
Silva - Silva Dos Santos
Silva - Silva
Silva - Silva
quote:Company president Ray Sefo said that Spong is confirmed for the bout during a Thursday conference call to publicize WSOF 3.
He added that Spong would likely face Angel DeAnda. The two had been set up against each other in a bout originally scheduled for June 14, but Spong decided to withdraw after visa issues precluded him from entering the United States in enough time to conduct a full MMA training camp with his team, the Blackzilians. Instead, he elected to fight in the upcoming Glory 9 kickboxing event on June 22 in New York.
"Those two were matched up originally, so I don't see why that should change in August," Sefo said.
DeAnda has a career record of 11-2, and the fight will mark his WSOF debut.
Zijn meestal de beste cardsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof ik geinteresseerd ben in 20 brazos.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:06 schreef THEFXR het volgende:
UFC ON FUEL TIMETABLE:
22.45 UUR FACEBOOKS
02.00 UUR MAIN CARD
Gewoon aanzetten, geluid een beetje zacht en gewoon daarnaast om 22.00 veronica The Matrix: Reloaded kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Heb wat geld op Nog i.v.m. redelijke odds, picks later vanmiddag.
Vandaag overigens ook Khalidov vs. Manhoef
http://www.sportvision.nu(...)vk1LcCFQ1f3godmVAAKwquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:05 schreef RegularVisitor het volgende:
Zijn er hier mensen die in de omgeving van Eindhoven MMA beoefenen? Of anders een goede sportschool weten in die regio?
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
Nogueira vs Werdum
Macario vs Santos
Silva vs Cavalcante
Silva vs High
Sarafian vs Mendez
Jason vs Wilkinson
nu al?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
Ik ga mee met deze.quote:
Verklaring van Pretorian:quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Geen idee, je profiel staat er nog wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef n00cL30n het volgende:
Is er trouwens een opschoning geweest op mmaplayground.....?
Ik kan namelijk niet meer inloggen?
quote:Nogueira vs Werdum
Macario vs Santos
Thiago Silva vs Cavalcante
Eric Silva vs High
Sarafian vs Mendez
Jason vs Wilkinson
Heb er helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind hem echt awesome, als heb ik daar geen onderbouwing voor
Just like the dude.
Hoi!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:35 schreef Broempoe het volgende:
Bhahaha, deze man lijkt op een lovechild van Paulo Thiago en een mopshond
Ga hem zo tussendoor luisterenquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin had visite dus ik moest verplicht even wachten met kijken
jep, altijd luisteren naar het vrouwtjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin had visite dus ik moest verplicht even wachten met kijken
Suk kan ook niet voetballen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hij heeft verloren he, niet gewonnen..
Zou funny zijn als de translator ook een YEEE deedquote:
Die kerel represent 2/3e van Amerika, die moet je dus populair houdenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:51 schreef Fenomeno het volgende:
Wanneer stoppen ze nou eens met Fat Country favorable match ups te geven
Zodat Dana kan blijven zeggen dat hij niemand met naam verslagen heeftquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:51 schreef Fenomeno het volgende:
Wanneer stoppen ze nou eens met Fat Country favorable match ups te geven
K1 Werdum en Cigano tegen Big Countryquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:54 schreef Fenomeno het volgende:
Elke keer als we hem tegen een top 10 gast zagen werd hij als bokszak of als grappledummy gebruikt
Roy is veel te slim om niet bij te tekenenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:56 schreef THEFXR het volgende:
is fat country zijn laatste gevecht, hoeven ze niet zoveel te betalen omdat hij alleen buiten de top 10 heeft verslagen
Want bij Bellator kan hij meer verdienen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Roy is veel te slim om niet bij te tekenen
+ interviewsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Big Country blijft wel een baasje kijk altijd met plezier naar zijn fights
Ik zeg toch dat hij bij gaat tekenen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Want bij Bellator kan hij meer verdienen?
Ah, verkeerd geïnterpreteerd, je m'excuséquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij bij gaat tekenen..
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:59 schreef wuuht het volgende:
kan iemand mij de link op ufc.tv sturen ik kan het gewoon echt niet vinden :$
het is op facebook of ufc youtube, schatquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:59 schreef wuuht het volgende:
kan iemand mij de link op ufc.tv sturen ik kan het gewoon echt niet vinden :$
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is op facebook of ufc youtube, schat
Kon het niet latenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Homofoob
Een bietje vent heeft een lieve kant
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:12 schreef Fenomeno het volgende:
[vindieselvoice]This is Brazilllll[/vindieselvoice]
Plaats maar even in een spoiler als je wilquote:Op zondag 9 juni 2013 00:17 schreef Broempoe het volgende:
Aaannddd its all over. Mag ik het spoilen of is dat ongewenst?
Gooi het maar in spoiler tags, dan kan iedereen zelf kiezen of ie het leest.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:17 schreef Broempoe het volgende:
plaats maar een gifjequote:Op zondag 9 juni 2013 00:17 schreef Broempoe het volgende:
quote:
Testosterone levens van die fight gaan sowieso door het dakquote:Op zondag 9 juni 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wil er nog iemand een avatar bet doen of Thiago Silva wordt gepakt op roids of wiet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of waren dat de Gracies of waren dat geen broersquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:31 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:39 schreef Broempoe het volgende:
Denk dat het in dit geval anders een enkeltje snapcity was geworden.
Het is pas 22:40 uur, maar duurt wel lang ja, dacht dat mijn stream niet klopte aangezien ik Assuncoa en Neto zag.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ja godnondeju.. waar blijft Silva vs Cavalcante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |