Dat kan je slechte logica vinden, boeit mij niets.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef Dizorn het volgende:
Boehoe je noemt vrouwen paarden.
Maar serieus, slechte logica. Als je haar echt leuk vind waarom zou je dan per se anderen moeten daten zodat je "niet op 1 paard wedt"? En als je haar niet echt leuk vind hoef je haar ook niet door te daten
Jij date toch ook anderen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef Dizorn het volgende:
Boehoe je noemt vrouwen paarden.
Maar serieus, slechte logica. Als je haar echt leuk vind waarom zou je dan per se anderen moeten daten zodat je "niet op 1 paard wedt"? En als je haar niet echt leuk vind hoef je haar ook niet door te daten
Veel leuke mannen ontmoet, ook al?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan je slechte logica vinden, boeit mij niets.
We hebben het heel gezellig samen en dat is het enige wat telt. Het gaat goed en we doen niets overhaast of waar we spijt van hebben
Maar dat weerhoud me er niet van om mijn kring ook qua sociale contacten wat te verbreden. En daar is mijns inziens niets mis mee
Daar heb ik Fok! voor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Veel leuke mannen ontmoet, ook al?
Precies. Whatever floats my boat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Yuki het volgende:
Mijn ding is het niet, ben ik wel achter. Maar ja, whatever floats Thijs' boat.
Ben alleen benieuwd hoe z'n date reageert als ze hoort dat Thijs ook (een) andere dame(s) date, omdat hij niet op 1 paard () wil wedden.
Anyway, zag ik nou Dizorn pleiten tégen meerdere mensen tegelijk daten?
Daar is idd niets mis mee, maar ik vind Paiq wel een heel bijzonder kanaal daarvoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan je slechte logica vinden, boeit mij niets.
We hebben het heel gezellig samen en dat is het enige wat telt. Het gaat goed en we doen niets overhaast of waar we spijt van hebben
Maar dat weerhoud me er niet van om mijn kring ook qua sociale contacten wat te verbreden. En daar is mijns inziens niets mis mee
Ben het met je eens dat het een bijzonder kanaal is, ben ook al veel bijzondere mensen tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar is idd niets mis mee, maar ik vind Paiq wel een heel bijzonder kanaal daarvoor.
Ik zou het iig niet waarderen.
* El_Thijs pakt even een woordenboekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:51 schreef Weissman het volgende:
Celeber Sund en Nightmare Merci zijn toch wel mijn favorieten. Al kan Evita Brodda af en toe ook voor een verrassing zorgen.
Ja. Aangezien ik date met het idee dat het duidelijk voor iedereen in kwestie is hoe ik erin sta. Als je in zo'n beginstadium date heb je echt niet afgesproken dat je "open date" maar wel elkaar het leukste vind. Nogal een verschil.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Yuki het volgende:
Anyway, zag ik nou Dizorn pleiten tégen meerdere mensen tegelijk daten?
Heb het al 4 keer gelezen maar begrijp er geen fuck van.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ja. Aangezien ik date met het idee dat het duidelijk voor iedereen in kwestie is hoe ik erin sta. Als je in zo'n beginstadium date heb je echt niet afgesproken dat je "open date" maar wel elkaar het leukste vind. Nogal een verschil.
Dizorn en Perz zijn grote Surinamers. Ze hebben 1 hoofdlovur (elkaar) en daarnaast beiden af en toe een buitenvrouw. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet. Hebben ze met elkaar besproken, zijn ze het samen over eens.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb het al 4 keer gelezen maar begrijp er geen fuck van.
Ja dat weet ik. Maar termen zoals ''open daten'' en ''de leukste voor elkaar zijn'' klinken voor mij als, Turks zeg maar. Vaag en je kan er van alles mee bedoelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dizorn en Perz zijn grote Surinamers. Ze hebben 1 hoofdlovur (elkaar) en daarnaast beiden af en toe een buitenvrouw. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet. Hebben ze met elkaar besproken, zijn ze het samen over eens.
Ik vond de eerste uitleg beter. Dit is te Hiergaanwedaniaans voor me.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef Dizorn het volgende:
Nogmaals dan: Als je gewoon gaat daten en je hebt iemand een paar keer gedate, dan ben je echt nog niet zo ver dat je afspraken hebt gemaakt over hoe je het gaat aanpakken verder, en dan ben je niet zover met elkaar dat je al weet dat je elkaar toch wel leuker vindt dan je andere dates, blabla. Daar tegenover staat dus als je wel al heel lang met iemand bezig bent, en dan andere mensen gaat daten. Dan ken je elkaar lang genoeg om te weten waar je van op aan kunt. Je weet wat je aan elkaar hebt en dat je elkaar kan vertrouwen en dat soort shit. En dat je geen soa's hebt.
Beter?
Dudequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het een bijzonder kanaal is, ben ook al veel bijzondere mensen tegengekomen.
Dat je die ene "warm" houdt voor het geval dat... Nou ja, niet mijn ding, maar kan ik me nog iets bij voorstellen.quote:Al moet ik zeggen dat ik mijn lijst flink heb opgeschoond. Behalve mijn date is er maar een ander waar ik een beetje fatsoenlijk mee kan praten. De rest was of te labiel, of ik had een woordenboek nodig om de teksten te ontcijferen.
Juist omdat je in het beginstadium zit en nog geen afspraken daarover hebt gemaakt, heb je toch een soort van vrijheid? Tenminste, kan me voorstellen dat mensen dat zo doen, ikzelf geef daar niet de voorkeur aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ja. Aangezien ik date met het idee dat het duidelijk voor iedereen in kwestie is hoe ik erin sta. Als je in zo'n beginstadium date heb je echt niet afgesproken dat je "open date" maar wel elkaar het leukste vind. Nogal een verschil.
Ik vind dat je in de letter gelijk hebt. Gevoelsmatig kan ik er echter totaal niet in meegaan. Ik zou het niet op prijs stellen als ik irl gebattle-date zou worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juist omdat je in het beginstadium zit en nog geen afspraken daarover hebt gemaakt, heb je toch een soort van vrijheid? Tenminste, kan me voorstellen dat mensen dat zo doen, ikzelf geef daar niet de voorkeur aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |