Klopt, ligt er uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die hele site doet niks meer hier.
Bij mij nu ook niet meer..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die hele site doet niks meer hier.
Wat is een muziek pluginquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:35 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.musicxpress.nl/
Niet refreshen, site doet het niet, muziek plugin wel
http://www.musicxpress.nl/quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die hoor ik dus niet.
Kun je geen linkje geven naar die stream?
Hahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn vrienden zijn niet zo snugger
Ik krijg alleen maar invalid username. Of ik nou windows media, itunes, quicktime of real aanklik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Probeer nog eens..
Ja oké, dat is waar. Maar ik heb er toch wel spijt van, want als ik het niet had gedaan had ik er nu niet aan hoeven werkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar kun je nu nog wat aan doen. Zonder een jaar van je leven te hebben verspild
Bij mij begint er om 1 of andere reden gelijk wat te spelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar invalid username. Of ik nou windows media, itunes, quicktime of real aanklik.
Een PC die te zwak is voor iTunesquote:
Niets aanklikken! Als het goed is gaat hij automatisch afspelen!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar invalid username. Of ik nou windows media, itunes, quicktime of real aanklik.
Hey va!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een PC die te zwak is voor iTunes
hij heeft oude pentium 4 met 2 gigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hahahaha, geweldigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn ouders hebben mijn toetsenbord afgenomen omdat ik niet op de pc zou kunnen ( mijn pc is met w8woord beveiligd en zo denken ze dat ik hem niet kan opstarten) maar ik maak gebruik van schermtoetsenbord ;D ;D ;D ;D het is wel lastig :-\ :-\ :-\ :-\
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn ouders hebben mijn toetsenbord afgenomen omdat ik niet op de pc zou kunnen ( mijn pc is met w8woord beveiligd en zo denken ze dat ik hem niet kan opstarten) maar ik maak gebruik van schermtoetsenbord ;D ;D ;D ;D het is wel lastig :-\ :-\ :-\ :-\
Het maakt niet uit of ik Firefox of Internet Explorer gebruik, ik krijg alleen maar de tekst Invalid username.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij mij begint er om 1 of andere reden gelijk wat te spelen![]()
Alleen ik ben nu naar een quizshow over kleuren aan het luisteren wat is dit
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
mijn moeder was helemaal verbaasd over dat pakketje![]()
staan allemaal chineze tekens op via facetime
Godverquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij heeft oude pentium 4 met 2 gig![]()
maarja hij browst alleen eigenlijk dus meer heeft ie niet nodig
Gaat wel lastig met Truecrypt bootloader.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
oudste pentium 4 is 13 jaar oud, hij heeft er eentje uit 2002-03 geloof ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GodverDat is van 10 jaar geleden? Ach, zolang het maar werkt
Hij doet niks als ik niks aanklikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niets aanklikken! Als het goed is gaat hij automatisch afspelen!
Heehallo wat zit je te emogiffen op mijn pcquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Flash player installerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ik Firefox of Internet Explorer gebruik, ik krijg alleen maar de tekst Invalid username.
Ik heb de broncode ook al even geïnspecteerd maar het linkt allemaal door naar dezelfde site. En als ik daar naartoe ga krijg ik ook een inlogscherm van iets.
niet zeuren emo.gif is terechtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Heehallo wat zit je te emogiffen op mijn pc
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij doet niks als ik niks aanklik.
Probeer Chrome eens.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die staat erop dus.
Ik krijg dit:
[ afbeelding ]
Doe eens niet via Internet Explorer dan..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die staat erop dus.
Ik krijg dit:
[ afbeelding ]
In Firefox zie ik die foutmelding niet eens. Dan gebeurt er gewoon niksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe eens niet via Internet Explorer dan..
Heb je flash player geinstalleerd? Volgens mij zorgt het zwarte vierkant voor de muziekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die staat erop dus.
Ik krijg dit:
[ afbeelding ]
Staat erop:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je flash player geinstalleerd? Volgens mij zorgt het zwarte vierkant voor de muziek![]()
Dat wat rood omcirkeld is is volgens mij een advertentie
Nee, dit is alleen om te bewijzen dat Flash er gewoon op staat en het daar dus niet aan kan liggen.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dag lieve kindertjes, ik denk laat ik ook weer eens meedoen aan de leukste SC van !FOK
Volgens mij klopt dat getal ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
wtf luisteren meer dan 500 mensen naar een habbo radiostation? Speel jij habbo rock ofwat?
Denk het ook ja. Radio 49 (radio van het FOK!forum) heeft op het beste tijdstip iets van 10-30 luisteraars daar kan dit nooit overheenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat getal ook niet.
Die vage stream dienst zal wel wat verkeerd gedaan hebben.
Is een van de grootste Habbo's van Nederland.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Radio 49 (radio van het FOK!forum) heeft op het beste tijdstip iets van 10-30 luisteraars daar kan dit nooit overheen
Ja maar daarmee scoor je toch geen 500 luisteraarsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is een van de grootste Habbo's van Nederland.
En dan werkt die site niet eensquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is een van de grootste Habbo's van Nederland.
Nee, doe het zelf niet echt, ben nu online, maar anders nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar daarmee scoor je toch geen 500 luisteraars![]()
Doe jij zelf habbo?
Asaf avidan - reckoning songquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, doe het zelf niet echt, ben nu online, maar anders niet
Ja, echt waar
Record ligt op 946
Hoi ik ben gebleven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wie zijn er weg gegaan en bijgekomen dan
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wie zijn er weg gegaan en bijgekomen dan
pizza ook, en jrryquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoi ik ben gebleven.
xchatet is nieuw
AJ is weg, al paar maanden maarja
Hallo!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hallo nieuwe mensen
jmmr dat jrry en pizza weg zijn maja die hebben vast betere dingen te doen dan FOK, ik heb nu vakantie dus ja moet toch iets
wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar is OF trouwens? Was ook iets mee ofzo?
Een ban voor jou is ten allen tijden terechtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik had een onterechte ban, trollen in een SC, amateur modje.
Ben in maart met mijn opleiding gestopt, dus zou je kunnen zeggenquote:
Goeie modquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik had een onterechte ban, trollen in een SC, amateur modje.
Erg aardig van je, proficiatquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een ban voor jou is ten allen tijden terecht
tja, ik heb eindelijk voortgezet onderwijs afgerond dus nu kan ik ook lekker vakantie vierenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben in maart met mijn opleiding gestopt, dus zou je kunnen zeggen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik deed wat fout, ik was er uit haha.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]Opeens van middenin dat liedje naar ergens middenin coldplay paradise
ja dan kan je wel mario gaan sturen maar dat verandert niks!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://geeklyworldnews.fi(...)8/tp_art_link021.jpg
matige trollquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dan kan je wel mario gaan sturen maar dat verandert niks!
Ik weet ook wel dat jij weet dat het mario niet is grquote:
nee klopt is zeldaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat jij weet dat het mario niet is gr
Jaquote:
Mooiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja
Nog wat te doen dit weekend?
Oh, ik ga meteen even kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
gelijk mijn FOBO ook maar weer update gegeven
Ik heb een aardige lijst, maar niet dingen die ik zo even kan doenquote:
Nee, zullen we wat doen andersquote:
The Bucketlist kijken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een aardige lijst, maar niet dingen die ik zo even kan doenBehalve stoned A Space Oddessey kijken, maar dat kan ook nu niet.
Suggesties?
dan kan je afkickenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kut zooi mijn home-made-cigarette-machine is kapot!!
Ja is goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, zullen we wat doen anders
heb 4 van die dingenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kut zooi mijn home-made-cigarette-machine is kapot!!
Jijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga de hele nacht wakker blijven en Flashpoint kijken
Ging gisternacht ook niet goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga de hele nacht wakker blijven en Flashpoint kijken
studentenlevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef Ezell het volgende:
Ik eet nu een van mijn karigste avondmalen ooit: aardappelschijfjes ter waarde van 50 cent met saus van een huisgenootje.![]()
Huissenquote:
Afgelopen nacht sliep ik ook pas om half 4 want doen was mijn mobiel ook pas leegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ging gisternacht ook niet goed
Ik om half 6 dacht ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Afgelopen nacht sliep ik ook pas om half 4 want doen was mijn mobiel ook pas leeg
Oh.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik lus geen appelflappe dat is vies man
Nog niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
Allemaal opletten rock gaat battlescars draaien
Nietquote:
Ik wil morgenochtend om half 6 een post zienquote:
Wel!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NietZe zou mij iets sturen maar doet ze niet
is goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil morgenochtend om half 6 een post zien
laten we het er op houden dat het voor mij nieuw is omdat ik hier bijna nooit meer komquote:
Ah wat liefquote:
Dan wel. Maar mag alleen maar "nette" muziek draaienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]Raar
Hiervan de bovenste dan?
http://mp3skull.com/mp3/battle_scars_lupe_fiasco.html
Wacht maar tot je gaat studerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
godverdomme ik ben mijn huiswerk weet vergeten waarom altijd zo veel?
Draai ff steen danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan wel. Maar mag alleen maar "nette" muziek draaien
Is ook netjes toch? Over een maand of 2 staat die bovenaan de top40 let maar opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan wel. Maar mag alleen maar "nette" muziek draaien
Okee!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Is ook netjes toch? Over een maand of 2 staat die bovenaan de top40 let maar op
Wil je alsjeblieft bob marley draaien en de link gevenquote:
Sorry, ik moet keuzes makenquote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft bob marley draaien en de link geven
Latersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke skatjes, ik ga ff weg laterzzzzz
Bye byequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke skatjes, ik ga ff weg laterzzzzz
SAM Broadcaster.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
Met welk programma draai je trouwens Rock, VDJ?
Even indruk maken op de baas. Moet eerst 3 goede uren hebben voordat ik door mag..quote:
Staat klaar!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Lupe Fiasco ft. Guy Sebastian - battlescars
Jijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef TienVingers het volgende:
One Direction is wel de Beatles van nu hoor
Hoewel ik fan ben van beide moet ik toch nee zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef TienVingers het volgende:
One Direction is wel de Beatles van nu hoor
Dat klopt ook wel. Maar vroeger ging dat nou eenmaal anders.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoewel ik fan ben van beide moet ik toch nee zeggen.
Qua fans en bekendheid, ja sure.
Qua muziek en manier van aanpak etc, no fucking way
Die broekquote:
vroeger was het duurder om nummers op te nemen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Maar vroeger ging dat nou eenmaal anders.
Niks gaat nu meer precies zoals vroeger.
Klopt, daarom dat er ook af en toe zeer slechte nummers in de top40 staanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vroeger was het duurder om nummers op te nemen.
nu kan iedere debiel dat doen.
Ik luister amper top40. Behalve tijdens uitgaan, radio of in een winkel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Klopt, daarom dat er ook af en toe zeer slechte nummers in de top40 staan
Kuiken piep etc.
Wat luister je dan vooral?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik luister amper top40. Behalve tijdens uitgaan, radio of in een winkel.
Neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Terwijl hij dus een ander nummer had aangekondigd?
De muziek wel iig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
Doet bij jullie de site het nog wel?
http://www.downforeveryoneorjustme.com/quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
Doet bij jullie de site het nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |