Klopt, ligt er uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die hele site doet niks meer hier.
Bij mij nu ook niet meer..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die hele site doet niks meer hier.
Wat is een muziek pluginquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:35 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.musicxpress.nl/
Niet refreshen, site doet het niet, muziek plugin wel
http://www.musicxpress.nl/quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die hoor ik dus niet.
Kun je geen linkje geven naar die stream?
Hahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn vrienden zijn niet zo snugger
Ik krijg alleen maar invalid username. Of ik nou windows media, itunes, quicktime of real aanklik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://www.musicxpress.nl/
Probeer nog eens..
Ja oké, dat is waar. Maar ik heb er toch wel spijt van, want als ik het niet had gedaan had ik er nu niet aan hoeven werkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar kun je nu nog wat aan doen. Zonder een jaar van je leven te hebben verspild
Bij mij begint er om 1 of andere reden gelijk wat te spelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar invalid username. Of ik nou windows media, itunes, quicktime of real aanklik.
Een PC die te zwak is voor iTunesquote:
Niets aanklikken! Als het goed is gaat hij automatisch afspelen!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar invalid username. Of ik nou windows media, itunes, quicktime of real aanklik.
Hey va!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een PC die te zwak is voor iTunes
hij heeft oude pentium 4 met 2 gigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hahahaha, geweldigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn ouders hebben mijn toetsenbord afgenomen omdat ik niet op de pc zou kunnen ( mijn pc is met w8woord beveiligd en zo denken ze dat ik hem niet kan opstarten) maar ik maak gebruik van schermtoetsenbord ;D ;D ;D ;D het is wel lastig :-\ :-\ :-\ :-\
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn ouders hebben mijn toetsenbord afgenomen omdat ik niet op de pc zou kunnen ( mijn pc is met w8woord beveiligd en zo denken ze dat ik hem niet kan opstarten) maar ik maak gebruik van schermtoetsenbord ;D ;D ;D ;D het is wel lastig :-\ :-\ :-\ :-\
Het maakt niet uit of ik Firefox of Internet Explorer gebruik, ik krijg alleen maar de tekst Invalid username.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij mij begint er om 1 of andere reden gelijk wat te spelen![]()
Alleen ik ben nu naar een quizshow over kleuren aan het luisteren wat is dit
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
mijn moeder was helemaal verbaasd over dat pakketje![]()
staan allemaal chineze tekens op via facetime
Godverquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij heeft oude pentium 4 met 2 gig![]()
maarja hij browst alleen eigenlijk dus meer heeft ie niet nodig
Gaat wel lastig met Truecrypt bootloader.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
oudste pentium 4 is 13 jaar oud, hij heeft er eentje uit 2002-03 geloof ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GodverDat is van 10 jaar geleden? Ach, zolang het maar werkt
Hij doet niks als ik niks aanklikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niets aanklikken! Als het goed is gaat hij automatisch afspelen!
Heehallo wat zit je te emogiffen op mijn pcquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Flash player installerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ik Firefox of Internet Explorer gebruik, ik krijg alleen maar de tekst Invalid username.
Ik heb de broncode ook al even geïnspecteerd maar het linkt allemaal door naar dezelfde site. En als ik daar naartoe ga krijg ik ook een inlogscherm van iets.
niet zeuren emo.gif is terechtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Heehallo wat zit je te emogiffen op mijn pc
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij doet niks als ik niks aanklik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |