Ja dat is de naam van het snoepje maar ik bedoel het materiaal dus, nogmaals.quote:
salmiak?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat is de naam van het snoepje maar ik bedoel het materiaal dus, nogmaals.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:12 schreef erikkll het volgende:
Ingrediënten:
Suiker, Zoethoutwortel extract, Gelatine, Karamel, Menthol
Ik at hele zakjes leeg toen ik nog kind wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Dit zijn van die snoepjes waar ik er niet zo één of twee van kan pakken, maar gelijk een hele rol achter elkaar opvreet
gewoon, hoestsnoepjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]![]()
Kon toch zweren dat het materiaal een specifieke naam had.
Net als pepermunt en salmiak dus.
Dan noemde je het naast stophoest ook '... - snoepjes'
vul de puntjes in ;l
Ik snap ook echt niet dat ik er nooit van aan de dunne ben geraakt, echt, van die wiebertjes ook altijd, hele doosje achter mekaar naar binnen schuiven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik at hele zakjes leeg toen ik nog kind waswel erg.
Keelsnoepjes? Maar ik wet bijna zeker dat het niet van gemalen kelen is gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]![]()
Kon toch zweren dat het materiaal een specifieke naam had.
Net als pepermunt en salmiak dus.
Dan noemde je het naast stophoest ook '... - snoepjes'
vul de puntjes in ;l
Nee dat is salmiak.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:26 schreef raptorix het volgende:
Ben je niet in de war met deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat materiaal, heet dat niet Victor Reinier?
Daar dacht ik nét aan, ik had ineens zin in Rang! Alleen ik herinner me andere doosjes (niet van Red Band) die paar jaar geleden nog in de winkel lagen. Die aardbeiensmaak wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Naja ik geef het op, weet het niet meer.
Jullie blijkbaar ook niet.
Trouwens nu we toch bezig zijn kennen jullie dezen nog?
[ afbeelding ]
Aah, mission accomplished dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat hardop te lachen toen ik het las.
Op het bankje in de speeltuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffiezetapparaat.
toch wel met drinken tussendoor want je vreet jezelf helemaal dicht met die droge troepquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Dit zijn van die snoepjes waar ik er niet zo één of twee van kan pakken, maar gelijk een hele rol achter elkaar opvreet
Ja en er waren ook zachtere snoepjes van, van die ronde gumsnoepjes met een deukje in het midden maar kon daar geen afbeeldingen van vinden, maar die menthols stonden me ook goed bij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Daar dacht ik nét aan, ik had ineens zin in Rang! Alleen ik herinner me andere doosjes (niet van Red Band) die paar jaar geleden nog in de winkel lagen. Die aardbeiensmaak was
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja en er waren ook zachtere snoepjes van, van die ronde gumsnoepjes met een deukje in het midden maar kon daar geen afbeeldingen van vinden, maar die menthols stonden me ook goed bij.
Ik moet wel bekennen dat ik rang alweer vergeten was maar door een documantaire over joop geesink weer herinnerde.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik drietal jaar terug nog gekocht bij benzinepomp. Even topic in MLN aangemaakt:
MLN / Ik heb zin in een Rang!
* ArnieAlberts houdt zich in om niet 'Asjemenou!' te antwoordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik rang alweer vergeten was maar door een documantaire over joop geesink weer herinnerde.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts houdt zich in om niet 'Asjemenou!' te antwoorden
Nederland is ontleukt ;lquote:
Bedankt voor het rang rijmpje iig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
rang is alleen
rang is alleen
rang als er rang opstaat
RANG!
verder geen idee hoe dat spul heet ts, sorry.
wij kregen die altijd van mijn opaquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:19 schreef raptorix het volgende:
Ik vond die italianos altijd ze lekker, overigens eet ik zelden snoep meer, maar toen ik jong was werkte mijn moeder op de administratie van Goedhart snoep, en dan kreeg ze op vrijdag altijd een doos vol zakken snoep mee
Dummies iig geval welquote:
waarmee stop jequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:31 schreef Atemno het volgende:
Volgens mij zijn dat stopsnoepjes, maar pin me er niet op vast.
Hoorde gisteren op het nieuws dat er tegenwoordig erg veel MDMA in zit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet pepermunt of salmiak, ik kom maar niet op de naam van 'wat het is'
Ja ik weet dat ze het hoestpastilles/hoestsnoepjes noemen maar waar is het van gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |