abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:15:06 #1
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_127409610
Ik ging net door het Stophoest-topic (zie General Chat, GC / Korte vraag; hoe heet dit materiaal?) en ineens dacht ik... Rrrrrang! Die ongelofelijk zoete snoepjes maar zó lekker! En ik heb ze een paar (een drietal) jaar geleden ofzo nog gekocht bij een benzinepomp. Sowieso: verdwenen etenswaren worden 9 van de 10 keer nog verkocht bij Q8, Esso, BP of de Quick :') Van likkoekjes tot hulahoops van Croky (en ja die waren moeilijk te vinden een paar jaar lang), via koetjesrepen tot aan donald duck kauwgom en... Rang. :D

Wáár Rang te kopen? Dat is mijn vraag. Kent iemand het nog? Of andere verdwenen snoepjes, etenswaren of... Wat dan ook? Op bubblegum.tv (inmiddels terziele) was daar ooit een heel topic aan gewijd en misschien dat zoiets hier ook aanslaat. ...Kwam van de week ook ineens een reclame van Bisc &... tegen, waar Twix, Mars, M&M en Bounty in koekvorm waren gegoten. Dat is er ook niet meer, bijvoorbeeld. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_127410223
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_127410782
Ik ken het nog, tentijde had je ook de buisjes met smarties en de treets en caramelrepen....

[ Bericht 47% gewijzigd door Buikboor op 04-06-2013 18:56:49 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juni 2013 @ 19:40:11 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_127412566
quote:
ja die lijkt me beter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')