Tarkan. Maker van het enige Turkstalige liedje dat ooit in de Nederlandse top 40 is wegweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nee. Niet een.. Maar ook bij mij zitten zulke Turken.. En dan foto's delen van een Tarkan die zgn de overheid steunt
Simarik en Sikidim, hij had er 2quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tarkan. Maker van het enige Turkstalige liedje dat ooit in de Nederlandse top 40 is wegweest.
Dat is het enige waar ik hem van ken...
MHP steunt opstand niet. CHP weet zoals altijd niet wat ze willen en proberen wel een beetje mee te liften op alles. BDP doet het op zich best netjes door achter het volk te staan, maar geen politieke spelletjes te spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef t-8one het volgende:
Heeft de oppositie eigenlijk ook via de officiële kanalen (persconferentie oid) gereageerd?
Ik bedoel, wat is het officiele standpunt van de niet AKP partijen?
Dus mochten stemmers overstappen van AKP vanwege deze toestand dan waarschijnlijk naar CHP?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:03 schreef Theoden het volgende:
[..]
MHP steunt opstand niet. CHP weet zoals altijd niet wat ze willen en proberen wel een beetje mee te liften op alles. BDP doet het op zich best netjes door achter het volk te staan, maar geen politieke spelletjes te spelen.
TBMM (zeg maar Turkse tweede kamer) heeft net een motie van CHP afgekeurd om te onderzoeken of er overdreven veel geweld is gebruikt door de politie. AKP snapt het nog steeds niet ....
Valt wel mee toch? Ik zie nog niks?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:03 schreef YazooW het volgende:
Besiktas gaat weer los als ik Twitter mag geloven
Ik ken alleen die eerstequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Simarik en Sikidim, hij had er 2
Hij woont in Amerika met z'n vriend..
Dat is nou één van de grootste problemen van Turkije op dit moment. Er is geen oppositie en er zijn geen partijen waar je met een gerust hart op kan stemmen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:06 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus mochten stemmers overstappen van AKP vanwege deze toestand dan waarschijnlijk naar CHP?
allemaal sukkelsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:20 schreef lucaszio het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen toch zoveel moeite om te zien dat wat nu in Turkije gebeurt totaal niet valt te vergelijken met egypte/syrie.
De hoop van Erdogan om via een list als president nog jaren het land te kunnen besturen ala Poetin heeft hopelijk een flinke knauw gekregen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dat is nou één van de grootste problemen van Turkije op dit moment. Er is geen oppositie en er zijn geen partijen waar je met een gerust hart op kan stemmen.
MHP is de weg kwijt en doet maar wat sinds ze in 2002 afgestraft zijn door het volk. CHP heeft geen sterke leider en kan iedere 10 minuten een ander standpunt innemen. BDP zal nooit genoeg stemmen krijgen denk ik.
CHP en MHP zullen iets groeien, AKP zal iets dalen, maar nog steeds de grootste zijn. Wat op zich geen probleem is, maar hopelijk krijgen ze niet genoeg stemmen om weer alleen te regeren.
Beetje te snel gepost net, bleek inderdaad niet veel aan de hand te zijn.quote:
In bepaalde kustplaatsen in het Zuiden vind je ook wel CHP bolwerken naar mijn weten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef Sultan_Erdogan het volgende:
Bismillahi rahmani rahim, ik zal die kafirs laten zien wie regeert over het rijk!
[ afbeelding ]
Ja, dat zal waarschijnlijk ook enige pluspunt zijn van dit alles.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De hoop van Erdogan om via een list als president nog jaren het land te kunnen besturen ala Poetin heeft hopelijk een flinke knauw gekregen.
Ins.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, dat zal waarschijnlijk ook enige pluspunt zijn van dit alles.
welk protest ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Net terug van het protest. We zijn nog op live tv geweest. Vet.
Welke zenderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Net terug van het protest. We zijn nog op live tv geweest. Vet.
Met kiezers die te dom zijn om te poepen zal dat wel meevallen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De hoop van Erdogan om via een list als president nog jaren het land te kunnen besturen ala Poetin heeft hopelijk een flinke knauw gekregen.
Een deel kiest voor hem. Er is nog een deel dat hem niet wil.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Met kiezers die te dom zijn om te poepen zal dat wel meevallen.
Ze zoeken het maar lekker uit daarginds, ze hebben zelf gekozen voor dit bewind.
Volgens mij heeft hij in het parlement de absolute meerderheid. En daar heeft de meerderheid van de Turken zelf voor gekozen. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.......quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een deel kiest voor hem. Er is nog een deel dat hem niet wil.
Meeste willen hem niet weg.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:17 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in het parlement de absolute meerderheid. En daar heeft de meerderheid van de Turken zelf voor gekozen. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.......
als ze het anders willen moeten ze dat maar laten zien in 2015 (dacht ik)
LOLquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ken alleen die eerste...
In ieder geval, van mijn Turkse bronnen ():
[ afbeelding ]
![]()
Jah, ik zag het ook, net een braderiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef superworm het volgende:
Leuke spulletjes als maskers en citroenen voor als je gaat vechten met de politie
Met mooie mannenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Soort braderie, of een Bevrijdingsfestival.
Ongeveer de helft van de Turken heeft op Erdogan gestemd ja. Ik denk inderdaad dat die mensen hem niet weg willen. Maar die Turken die op Erdogan stemmen zijn niet homogeen verdeeld over Turkije. Zal me niets verbazen als de gemiddelde inwoner in Istanbul hem weg wil.quote:
Ehm, ook in Istanbul heeft AKP 50% van de stemmenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:35 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de Turken heeft op Erdogan gestemd ja. Ik denk inderdaad dat die mensen hem niet weg willen. Maar die Turken die op Erdogan stemmen zijn niet homogeen verdeeld over Turkije. Zal me niets verbazen als de gemiddelde inwoner in Istanbul hem weg wil.
En dat is precies het lastige. Want ik denk dat dit geen revolutie kan worden omdat ik niet denk dat de meerderheid van de Turken achter een revolutie staat. Echter, nu wordt het liberale Westen van Turkije "onderdrukt" door de rest van Turkije. Ik denk dat dit best een belangrijk moment in de Turkse geschiedenis is omdat Erdogan het liberale/seculiere van Turkije om zeep gaat helpen als hij meer tijd krijgt. Als er geen oplossing komt, en ik vrees dat die er niet komt, is dat het einde van het seculiere Turkije.
twitter:fulyacandas twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 21:18:1728 years old Celal Kirmaz has fallen off AKM building, was taken to hospital. http://t.co/GVfnM1Vine reageer retweet
quote:
Hmm, denk eerder dat ze inzien dat het zo uit de hand gelopen is door de relschoppers en niet zozeer door Erdogan zelf.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:35 schreef Pharmacist het volgende:
Zal me niets verbazen als de gemiddelde inwoner in Istanbul hem weg wil.
Bullshit, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:35 schreef Pharmacist het volgende:
. Echter, nu wordt het liberale Westen van Turkije "onderdrukt" door de rest van Turkije.
Hoezo denk jij dit en wat zal er dan verdwijnen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:35 schreef Pharmacist het volgende:
Als er geen oplossing komt, en ik vrees dat die er niet komt, is dat het einde van het seculiere Turkije.
Istanbul is dan ook de perfecte afspiegeling van Turkije.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ehm, ook in Istanbul heeft AKP 50% van de stemmen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Istanbul is dan ook de perfecte afspiegeling van Turkije.
Right. Dan is de kans nog veel groter dat het het einde van het secularisme is. Dan maken de mensen die protesteren al helemaal geen kans.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ehm, ook in Istanbul heeft AKP 50% van de stemmen
[ afbeelding ]
En dit concludeer je op basis van...?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:39 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Right. Dan is de kans nog veel groter dat het het einde van het secularisme is. Dan maken de mensen die protesteren al helemaal geen kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |