SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een lege geldbuidel, in de badkamer met een stofzuiger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Voel me heerlijk, maar ben zo'n beetje alles aan het verneuken. Kort samengevat. Hoe is het met jou?quote:
Wow watquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voel me heerlijk, maar ben zo'n beetje alles aan het verneuken. Kort samengevat. Hoe is het met jou?
Maar kijk nou ff in je DM doos!!quote:
Dat gifje?quote:
Ja diequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gifje?Of had je nog wat anders gestuurd ook
Mgoed.. Wel beetje jammer dat m'n dm me zo zit te nakken en me niet eens een popup geeft![]()
Vandaar dat ik geen antwoord op mijn dm's krijg waarin ik zeg dat ik van je hou.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gifje?Of had je nog wat anders gestuurd ook
Mgoed.. Wel beetje jammer dat m'n dm me zo zit te nakken en me niet eens een popup geeft![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen antwoord op mijn dm's krijg waarin ik zeg dat ik van je hou.
Ik ga hier even op soppen :$quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die
Ik associeer gifjes met dqop![]()
Raak mijn (bij)baan kwijt, haal mijn studie waarschijnlijk niet. Hoop stressdingetjes, maar tegelijkertijd ben ik eigenlijk nog wel gelukkig. Het is een beetje apart, zit in een soort flow.quote:
oh shit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raak mijn (bij)baan kwijt, haal mijn studie waarschijnlijk niet. Hoop stressdingetjes, maar tegelijkertijd ben ik eigenlijk nog wel gelukkig. Het is een beetje apart, zit in een soort flow.
ZOMG, rode oortjes en alles.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ik ook van jou![]()
[..]
Ik ga hier even op soppen :$
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZOMG, rode oortjes en alles.
[ afbeelding ]
Dat krijg je ervan als je per se weekend wilquote:
Heks!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je per se weekend wil![]()
Aww, kusje op? Zal ik je insmeren met aftersun?
Ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heks!
Ja graag! Op schouders en wangen graag
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor![]()
Ok![]()
* Huppelmuts begint te smeren
Nope, nog steeds alleen unintendedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
Hups, heb je het repertoire van Muse al in je hoofd zitten?
Hahaha dat meen je niet!quote:
Staanplaatsen jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat meen je niet!nou ja Uprising ken je vast ook wel, dus dat is al twee
En verder genoeg drinken en meebleren
Veldkaarten?
The Tourist is een mooie film. Wel met Joliequote:
Vind jou ook wel een mooie film.. Zou uren naar je kunnen kijken :$quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
The Tourist is een mooie film. Wel met Jolie
het lijkt wel zomer he, ik ben alleen even naar een ander pand gereden en ik voel mijn arme neusje alquote:
Lotusss, de vriendin van ErwinRommelquote:
Als je maar duidelijk kan maken dat je een cabrio rijdt hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
het lijkt wel zomer he, ik ben alleen even naar een ander pand gereden en ik voel mijn arme neusje al
ja want hij is zo speciaal natuurlijk die 22 jaar oude wagen die verder niemand kan betalen.....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je maar duidelijk kan maken dat je een cabrio rijdt he
hihi je neusjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
het lijkt wel zomer he, ik ben alleen even naar een ander pand gereden en ik voel mijn arme neusje al
Toch jammer dat jij geen PI's zietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
ja want hij is zo speciaal natuurlijk die 22 jaar oude wagen die verder niemand kan betalen.....
Wat nou tuin? Jij zat in de zandbak te spelen!!quote:
Persoonlijk vind ik ze bij een vrouw schattig en bij een man nietquote:
Ho niet te hard van stapel lopen he , eerst onkruid en boomstronk vrij maken, egaliseren en dan ga ik het van de week bestraten.quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij geen PI's ziet
[..]
Wat nou tuin? Jij zat in de zandbak te spelen!!
die boomstronken werken niet echt mee hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ho niet te hard van stapel lopen he , eerst onkruid en boomstronk vrij maken, egaliseren en dan ga ik het van de week bestraten.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
die boomstronken werken niet echt mee he
Dat las ik op FB!!quote:
Er stond dat we langs de speeltuin reden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat las ik op FB!!
En alles wat op internet staat is waar
Have funquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga douchen, omkleden en dan naar Amsterdam![]()
![]()
Ik dacht dat jij zand aan het pikken wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er stond dat we langs de speeltuin reden.
Niet dat we in de speeltuin waren, dat maakte die tante er van.
Dat komt helemaal goed hoorquote:
Tweede keer in 75 jaar dat die stad plat gaatquote:
Wil je erover praten?quote:
ik heb een wat vreemde tip, maar je kan altijd even kijken of het misschien werkt....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet mezelf beheersen niet uit het raam te springen. Collega luistert al de hele middag dezelfde muziek o.a.: 'Bridge over troubled Water', 'Everybody Hurts', en hier en daar wat van Radiohead. Mooie nummers hoor maar ik word depressief
Ja, mn lift is onderweg. Ik ga beneden staanquote:
Heerlijk zulke nummersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet mezelf beheersen niet uit het raam te springen. Collega luistert al de hele middag dezelfde muziek o.a.: 'Bridge over troubled Water', 'Everybody Hurts', en hier en daar wat van Radiohead. Mooie nummers hoor maar ik word depressief
Ouwe lul? Ik ben nog een jonge god jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouwe lul
Ik snap dat wel. Mooie nummers maar liever iets anders of vrolijker
En ditquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouwe lul
Ik snap dat wel. Mooie nummers maar liever iets anders of vrolijker
Jawel, maar niet de hele middagquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb een wat vreemde tip, maar je kan altijd even kijken of het misschien werkt....
zeg hem/haar dat het je stoortof vraag of het mogelijk ook iets vrolijker kan
magiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dit
[..]
Jawel, maar niet de hele middag
[..]![]()
En ik neem morgen mijn soundtrack van 'The Sound of Music' mee![]()
En weet iemand waarom quotes in omgekeerde volgorde zijn![]()
Ik heb nog een drukke week voor de boegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whihihi
BIjna weeekend![]()
Jesus wat heb ik het slecht.
Ik ook. Tv ophangen slaapkamer. Morgen komen de gordijnen die moeten nog op maat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een drukke week voor de boeg
Ik zo ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. Tv ophangen slaapkamer. Morgen komen de gordijnen die moeten nog op maat.
En ophangen en verder gewoon huishoudelijke zooi.
Ik ga weer ff 5 km wandelen. ....laters schatjes
Is dat nu nog steeds zo? Kunnen ze dat niet een keer veranderen cq aanpassen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat las ik op FB!!
En alles wat op internet staat is waar
JA, KAPOTquote:
Bohquote:
Je moetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef Dqod het volgende:
Ik moet eigenljk douchen, want ik stink denk ik
Maar ik wil niet!
Ik moet helemaal niks, ik ga jullie lekker lastigvallen met mijn stankquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef Dqod het volgende:
Ik moet eigenljk douchen, want ik stink denk ik
Maar ik wil niet!
Jou welquote:
Wacht nog heeeeeeeeeeeeel even danquote:
Ben ik even blij dat Danny de geurApp op Fok! nog niet heeft geïnstalleerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks, ik ga jullie lekker lastigvallen met mijn stank
Eten we die op? Offeeeehhhhhhhhhh watquote:
Neeeeheeequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef Dqod het volgende:
Smell my armpits, bitches
[..]
Jou wel
[..]
Wacht nog heeeeeeeeeeeeel even dan![]()
Hihihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel verdommequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat Danny de geurApp op Fok! nog niet heeft geïnstalleerd
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeeheee
* LovelyLady sleurt je aan je haren mee de douche in
NUOh wow, stevige aanpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verdomme
[..]
Oh wow, stevige aanpakIk moet altijd zo lachen om je plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh, goed ideeEven een perenijsje pakken
[..]
Yeah![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om je plaatjes
Nee, doe toch maar niet.. Er zullen er teveel zijn die stinken denk ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaadDanny, Yvonne ik wil GeurFok!ken
Ik wil ook aan iets likken mag een ijsje zijn maar ook iets andersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, doe toch maar niet.. Er zullen er teveel zijn die stinken denk ik
En Miauw.. HIER met die ijsjes en wel nu direct
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook aan iets likken mag een ijsje zijn maar ook iets anders
Is toch positief? Vond het kinky hoorquote:
Dankjequote:
Oh het zag er een beetje raar uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vermaak je :$
[..]
Is toch positief? Vond het kinky hoor
Die zijn stiekem best lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vermaak je :$
[..]
Is toch positief? Vond het kinky hoor
Ywquote:
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh het zag er een beetje raar uit![]()
Maar positief is goed
Die blijven gewoon geniaalquote:
Jaaaaaa ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yw
[..]
Ik bedoel maar
En O.M.G, ik wil vernieuwde Fable 1 spelen
[ afbeelding ]
Dat ook nog jaquote:
Pciesssquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yw
[..]
Ik bedoel maar
En O.M.G, ik wil vernieuwde Fable 1 spelen
[ afbeelding ]
[..]
Die blijven gewoon geniaal
Ik zag hier een teaser-trailer en vervolgens idd ook op FB..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik ookik zag het vanmorgen op FB
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag hier een teaser-trailer en vervolgens idd ook op FB..
Mja, ik heb geen xbox meer, alleen pc.. Dus weenieMaar mijn god, wat ziet het er fucking vet uit!!!
Beter komt ie ook voor pc hoor, maar zo niet, dan kom ik inbreken bij jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Ik heb wel een xbox en ik hou van Fable
inbreken? Je mag ook gewoon aanbellen dan laat ik je ook binnen hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter komt ie ook voor pc hoor, maar zo niet, dan kom ik inbreken bij je
Da's ook goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
inbreken? Je mag ook gewoon aanbellen dan laat ik je ook binnen hoor
quote:
2 heb ik wel gehad toen ik nog WEL een xbox had.. Voordat 'ie werd gesloopt door m'n ex en m'n katquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond 2 en 3 ook zo tof![]()
Ik ben niet zo'n gamer meer de laatste tijd omdat er ook gewoon niks leuks uitkomt
Maar dit vinnik dan wel weer
Douchsequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik echt even douchen.. En wel belachelijk lang ook, want ik vind dat ik dat mag!!
Tot straks kusjekroel ditdat alles![]()
Ik zal het laten weten zodra ik em hebquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 heb ik wel gehad toen ik nog WEL een xbox had.. Voordat 'ie werd gesloopt door m'n ex en m'n kat!
3 heb ik recentelijk nog als een malle zitten spelen.. Darkness Incarnate FTW
En nee, verder ben ik ook geen megagrote gamer.. Hooguit eens spelletjes a la Age of Empires enzulks.. En Fable dan.. Daarom MOET ik de vernieuwde versie een keer spelen
Wil je aan me ruiken?quote:
Hihihihihiquote:
Hoooiiiquote:
Pingu is een uberbaasquote:
Wat zit je nou te gapen dan.. He?quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wachten tot jij er iets instopt, eh?
Feraquote:
Gatverdamme, pisangquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]uwt fles Pisang tegen je bakkes*
HIERRRRRRRR
Malibu, niks mis meequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme, pisang
Heb je niet iets lekkerders?
Doet me denken aan de avond dat ik bij mijn beste vriend me zat te bezatten met zijn zusje. Ze ging zo van dat cocosspul (hoe heet dat ook al weer?) de hele tijd in mijn mond gieten. Ganz geil.
He Roy, jou moest ik net hebben. Ben je morgenavond online?quote:
Niet zeuren, jij wou iets in je mond, so therequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme, pisang
Heb je niet iets lekkerders?
Doet me denken aan de avond dat ik bij mijn beste vriend me zat te bezatten met zijn zusje. Ze ging zo van dat cocosspul (hoe heet dat ook al weer?) de hele tijd in mijn mond gieten. Ganz geil.
Worshipping? Wat is deze?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]uwt fles Pisang tegen je bakkes*
HIERRRRRRRR
[..]
Fera
Het was Malibu.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij wou iets in je mond, so there
Malibu?
Of Pina Colada
Wie noem jij een stamgast meisje :$quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Worshipping? Wat is deze?
Ha, stamgasten.
Malibu is lekkahhhhhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was Malibu.![]()
Heb er ineens trek in. Maar heb alleen rode vodka, limoncello en mojito.
Was trouwens een verdomd lekker wijf
Jij bent zelfs letterlijk een stamgast, right?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie noem jij een stamgast meisje :$
Uiteraard, ik uit mijn respect.. Zo ben ik
De vodka was al aangebroken, dus die maar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Malibu is lekkahhhhh
Gewoon wat je hebt opzuipen, die malibu komt wel weer
En pics!
Hey, stalker.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent zelfs letterlijk een stamgast, right?
Dqod
Fuck yeahhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vodka was al aangebroken, dus die maar.
Pics In je dm.
Liefhebber?quote:
Muts? Ik ben op zijn minst een chique hoed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat las ik nou over je huisje, muts?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Muts? Ik ben op zijn minst een chique hoed.
Was een oude reactie. Maar de plannen zijn gewijzigd en het geld is er niet meer.
Eeh rijke boy, ik wil je spanga zijn, samen smatjes halen jeweeet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ???
Ah, ok. Ik las het en even hoopte ik dat het goed zou komen.
Ik kom niet in aanmerking voor chille huizen voor een redelijke prijs. Daar sta ik 170ste.
Bij alle duren huizen daarentegen, sta ik in de top 3.
Gitaar heeft wel onderdak in een studentenkamer gevonden. Niet groot en keuken en badkamer gedeeld, maar goedkoop en op fietsafstand van zijn werk. Overige plannen staan even in de ijskast, maar dit is al een hele geruststelling.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ???
Ah, ok. Ik las het en even hoopte ik dat het goed zou komen.
Ik kom niet in aanmerking voor chille huizen voor een redelijke prijs. Daar sta ik 170ste.
Bij alle duren huizen daarentegen, sta ik in de top 3.
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh rijke boy, ik wil je spanga zijn, samen smatjes halen jeweeet.
Ah, dat scheelt al enorm.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar heeft wel onderdak in een studentenkamer gevonden. Niet groot en keuken en badkamer gedeeld, maar goedkoop en op fietsafstand van zijn werk. Overige plannen staan even in de ijskast, maar dit is al een hele geruststelling.
Mja, herkenbaar van die dure huizen.
Huh ik voel me oudquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh rijke boy, ik wil je spanga zijn, samen smatjes halen jeweeet.
Eerder zo'n vieze, dikke mot waar pussig spul uit spuit als je er in bijt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je komt als een vlinder uit een cocon.
Hahahah fatty.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerder zo'n vieze, dikke mot waar pussig spul uit spuit als je er in bijt.
You like fatties.quote:
Hoi.quote:
Malburgen, Arnhem.. Het verpest jequote:
You know nothing.quote:
Ze is met mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik wil ijsjesquote:
Spangquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He pst.
Wat vond je nou van dat blonde meisje?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoop er gauw genoeg achter te komen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zieke dissquote:
Nee.quote:
Zo 2001 dit.quote:
Hihihihiquote:
Long hair don't carequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze zo'n slet is
Laatst vertelde iemand mij dat hij vroeger een floppydisk had met 1 naaktfoto er op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg maar 1992, toen we dit nog middels de BBS binnenhaalde.
Zo zo, wat een geile pikkebaasje is dat geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Laatst vertelde iemand mij dat hij vroeger een floppydisk had met 1 naaktfoto er op.
Man wat ben ik blij dat ik van de internetgeneratie ben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zo, wat een geile pikkebaasje is dat geweest.
Vroeger jongen, toen hadden we nog magazines.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Man wat ben ik blij dat ik van de internetgeneratie ben.
Morgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles goed?
Al weg bij die ene werkgever?
Whehehequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb teveel pisang ambon gedronken
Maar maar maarquote:
Wat een baas.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Laatst vertelde iemand mij dat hij vroeger een floppydisk had met 1 naaktfoto er op.
Geef mijn fles eens heel gauw terugquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb teveel pisang ambon gedronken
Is al goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[ afbeelding ]
Het is een aanpassing van de cover van Emma Frost 3, die kwam uit in oktober 2003.
En toen kon je daar nog geil van worden ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroeger jongen, toen hadden we nog magazines.
Nee, heb ik vandaag al gedaan. En ja, dat is tering knap!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je hem dan via de telefoon gedag zeggen?
2.5 maanden vakantie. Sort of.quote:
Het is een aanpassing van de cover van Emma Frost 3, die kwam uit in oktober 2003.quote:
Ja maar het ging mij alleen om de gif effecten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een aanpassing van de cover van Emma Frost 3, die kwam uit in oktober 2003.
Daarin heb je wel gelijk. Doet me denken aan die Angelfire sites.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar het ging mij alleen om de gif effecten.
Nog steeds populair bij huismoeders op facebook, die het bij Hyves hadden moeten houden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar het ging mij alleen om de gif effecten.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef FL_Freak het volgende:
SEX / [SEX SC #1378] Niet meer zijn topic!
Vanaf 3:45
![]()
![]()
![]()
Moi liedjon ok gr grquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef FL_Freak het volgende:
SEX / [SEX SC #1378] Niet meer zijn topic!
Vanaf 3:45
![]()
![]()
![]()
De ideale vergaarbak voor wakker oftewel imbiciel Nederland.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog steeds populair bij huismoeders op facebook, die het bij Hyves hadden moeten houden.
Wel verdammt noch mal.. Onbeskoftquote:
Imbeciel stamppot eten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
De ideale vergaarbak voor wakker oftewel imbiciel Nederland.
RTquote:
Ik denk het wel, maar pas rond een uur of 10 denk ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Roy, jou moest ik net hebben. Ben je morgenavond online?
quote:
Ben je er klaar voor? Kun je dat ooit echt zijn?quote:
Wat?quote:
Ik vergeef het je.. Heb toch nog welquote:
Ik heb wat computer vraagjes.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar pas rond een uur of 10 denk ik.
Why?
Hoinquote:
Voor dag die je wist dat zou komen ... Ofzo. Ik weet het niet eens meer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor? Kun je dat ooit echt zijn?
Uitmuntend en met jou medehipster?quote:
Over dingen enzo.quote:
Top.quote:
Scott Pilgrim.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik een noob als ik vraag wie je UI is?
quote:
Ik ook, moest het direct dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wordt een kort feestje dan, morgen werken
Er liep een kat vandaag uit het niets mijn uitzending binnen.quote:
Nou en, je bent jong, gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wordt een kort feestje dan, morgen werken
Vergelijken van 2 pc's en wat er belangrijk is en dingen.quote:
#yoloquote:
Ik zag het, duidelijk een baas.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Er liep een kat vandaag uit het niets mijn uitzending binnen.
..............quote:
Ie duitse muziek, error errorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:34 schreef Mistress_X het volgende:
Ken je dit?Andrea Berg - Du hast mich 1000
quote:
quote:
Ze was gewoon beleefd omdat ze bang was dat je haar wat ging aandoen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:38 schreef heloef het volgende:
Een meisje van mijn leeftijd zei gisteren u tegen mij.
19 jaar en ze denken nu al dat ik een oude man ben.
Ach ik werd daarstraks nog papa genoemd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:38 schreef heloef het volgende:
Alle negers lijken toch twintig jaar ouder?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:38 schreef heloef het volgende:
Of je eigen naam geborduurd in koninklijk lettertype.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er staat toch wel een anker op hè?
Waren vreemde koppen geweest in de krantquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze was gewoon beleefd omdat ze bang was dat je haar wat ging aandoen.
Of uitdoen. Net hoe je het ziet.
Was het het kassameisje, of iemand die vroeg of ze voor moest?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Waren vreemde koppen geweest in de krant
"Meisje verkracht bij kassa Albert Heijn"
Was het in Boxtel?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Waren vreemde koppen geweest in de krant
"Meisje verkracht bij kassa Albert Heijn"
Minstens!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Of je eigen naam geborduurd in koninklijk lettertype.
Nee ze liet mij voor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was het het kassameisje, of iemand die vroeg of ze voor moest?
Nee. Amsterdam.quote:
Toch niet van de BonBonBloc praliné hè? Die zijn zoooo verradelijk!quote:
neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch niet van de BonBonBloc praliné hè? Die zijn zoooo verradelijk!
Oh, dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch niet van de BonBonBloc praliné hè? Die zijn zoooo verradelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |