Inderdaad. Voor mijn gevoel een stuk ruimer als mijn Ibiza(die op het platform staat van de 2000 Polo station dacht ik..)quote:Op zondag 9 juni 2013 13:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou... ik vind die nieuwe Polo toch écht wel een ruime auto hoor van binnen..
mwah, zou kunnen.. Een Golf is voor mij meer dan comfortabel genoeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo'n 740 is juist retecomfortabel. Comfortabeler dan een Golf.
Koop een Polaroid.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:24 schreef mega-worstje het volgende:
Hoi, ik ben een kersverse automobilist en vroeg me iets af. Wat is een goede zonnebril voor in de wagen. Als ik online kijk kosten die dingen 2-300 euro maar er moet toch voor minder een goede bril te vinden zijn? Wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie aan?
Ik heb slechts rij ervaring in 2 auto`s hoor.. die polo en een cinquecento, maar die qua zit ervaring (achterin) zit ik bijvoorbeeld echt véél comfortabeler dan in een 2006 E-klasse. Ok toegegeven, het is niet zo comfortabel qua rijden (Die polo) maar tochquote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor mijn gevoel een stuk ruimer als mijn Ibiza(die op het platform staat van de 2000 Polo station dacht ik..)
Mwah, Ik rijd zelf regelmatig ook in een E-klasse(taxi) en zou stukken liever daar achterin zitten als achterin mijn eigen Ibiza.. Daar kan ik dan tenminste mijn benen fatsoenlijk kwijt, in mijn eigen auto zit ik zo'n beetje met de knieën tegen de stoel voor me..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb slechts rij ervaring in 2 auto`s hoor.. die polo en een cinquecento, maar die qua zit ervaring (achterin) zit ik bijvoorbeeld echt véél comfortabeler dan in een 2006 E-klasse. Ok toegegeven, het is niet zo comfortabel qua rijden (Die polo) maar toch
Benen kon ik beter kwijt in de polo dan in de E-klasse.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, Ik rijd zelf regelmatig ook in een E-klasse(taxi) en zou stukken liever daar achterin zitten als achterin mijn eigen Ibiza.. Daar kan ik dan tenminste mijn benen fatsoenlijk kwijt, in mijn eigen auto zit ik zo'n beetje met de knieën tegen de stoel voor me..
Ik heb trouwens ook eens een Seicento gereden, maar dat reed echt niet fijn; pedalen veel te dicht op elkaar, bochten waren een drama.(ding hing echt absurd over in de bochten..)
Smaak c.q. wensen verschillen blijkbaar.
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:43 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind glazen van polaroid wel fijn, dan schittert het niet zo. Zijn wel iets duurder dan 10,- euro brillen maar je hebt ze al voor 30 euro.
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:46 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb een polaroidbril voor 5 euro bij kruidvat gekocht
Dat het een Polaroid moest zijn had ik al gevonden yes! Maar je hebt ook allemaal verschillende kleuren enzo. Heb wel echt een goede bril nodig niet een waar je kopfschmerz van krijgt, want zit de hele zomer in Amerika. Hebben jullie geen specifieke merken waar je heel tevreden over bent?quote:
Ik rijd altijd te hard buiten de bebouwde kom. Rij ook vaak 's nachts dus dan trek ik wel door tot 210. Binnen de bebouwde kom loont hard rijden niet, maximaal 60.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:46 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook wisselende rijstijlen per dag?
Afhankelijk van mijn stemming heb ik de ene dag dat ik echt rustig rij. Exact het snelheidslimiet op de teller, en schakel bij 2500/3000
En dan de andere dag, rij ik ineens overal max+10 en schakel ik bij 4/5000 en rij ik nog net niet met piepende banden weg..
Ik heb pas net een half jaar mijn rijbewijs dus weet niet of het daardoor komt..
210? Een vrouw naar mn hart.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ik rijd altijd te hard buiten de bebouwde kom. Rij ook vaak 's nachts dus dan trek ik wel door tot 210. Binnen de bebouwde kom loont hard rijden niet, maximaal 60.
Trouwen?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Rij ook vaak 's nachts dus dan trek ik wel door tot 210.
Met maat 46 zijn die dicht op elkaar staande pedalen best irritant..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Benen kon ik beter kwijt in de polo dan in de E-klasse.
Wat betreft die Seicento.. sja, ik heb een Cinquecento, en dat is volgens mij hetzelfde onderstel..
Pedalen zitten vrij dicht op elkaar, maar gelukkig is het niet heel hinderlijk wat mij betreft.
Qua bochten ben ik het wel met je eens, alhoewel... die Cinquecento heeft geen stuur bekrachtiging, dus dat is wel even werken, want je bent een auto met stuurbekrachtiging gewend, dus je stuurt bochten anders in, en dat kan voor grappige cq vervelende situaties zorgen (Zoals m`n moeder die bijna uit d`r stoel gleed toen ik een bocht iets te ruim nam, omdat ik die Polo gewend ben, en die reageert heel direct i.v.m stuurverkrachter ()
Ik merk er weinig van. Verschilt wel qua schoen, met sportschoenen aan is het wel een béétje lastig soms, maar als ik m`n instappers met punt aan heb rij ik heerlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 11:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met maat 46 zijn die dicht op elkaar staande pedalen best irritant..
Juist ja.. Wij gingen toen met 50 over een snelweg afrit, maar ik viel zo'n beetje de auto uit, zo erg helde dat ding.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:21 schreef monsterd. het volgende:
Ach de cinquecebto en bochten.. Ik had regelmatig het gevoel dat ik dacht dat ie om kon kiepen
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb slechts rij ervaring in 2 auto`s hoor.. die polo en een cinquecento, maar die qua zit ervaring (achterin) zit ik bijvoorbeeld echt véél comfortabeler dan in een 2006 E-klasse. Ok toegegeven, het is niet zo comfortabel qua rijden (Die polo) maar toch
De wielbasis van een W211 E-klasse is 40 centimeter langer dan die van de Polo 6R, en jij vindt het niet raar dat je in de Polo beter kon zitten? Misschien moet je de volgende keer eens de stoelen wat naar voren zetten in de E-Klasse.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Benen kon ik beter kwijt in de polo dan in de E-klasse.
Vind het juist wel wat hebben, hij moet inderdaad niet te erg overhellen, maar een klein beetje maakt het wel *spannend*quote:Op maandag 10 juni 2013 13:21 schreef monsterd. het volgende:
Ach de cinquecebto en bochten.. Ik had regelmatig het gevoel dat ik dacht dat ie om kon kiepen
Achterin die E-Klasse zit ik vrij krap qua beenruimte hoor, voorstoelen staan dan al redelijk naar voren toe (De bestuurder is niet heel lang..)quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef rycemasta het volgende:
[..]
[..]
De wielbasis van een W211 E-klasse is 40 centimeter langer dan die van de Polo 6R, en jij vindt het niet raar dat je in de Polo beter kon zitten? Misschien moet je de volgende keer eens de stoelen wat naar voren zetten in de E-Klasse.
Waar rij je nu in dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef mega-worstje het volgende:
Vandaag eerste kilometers afgelegd zonder instructeur, wat een verschil qua auto ineens, veel fijner dan zon polo met 1.2 liter motor
Een B-segment auto met meer beenruimte achterin dan een E-segment auto.. Juist ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Achterin die E-Klasse zit ik vrij krap qua beenruimte hoor, voorstoelen staan dan al redelijk naar voren toe (De bestuurder is niet heel lang..)
In die Polo zit ik veel ruimer
Toegegeven: Voorin die E-klasse zit ik weer vééééél ruimer dan in die Polo.
Waar ben je allemaal geweest? Ik wist vast wel een paar nog mooiere wegen hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef JDude het volgende:
Zo, terug van een weekendje rondkarren in het noorden des lands. Mooie wegen daarzo hoor.
Ja, dat gaat het ook. Ik vind het ook raar om te geloven, maar toch is het zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Een B-segment auto met meer beenruimte achterin dan een E-segment auto.. Juist ja.
Ik houd er maar over op, want dit gaat volstrekt tegen alle logica in.
Die Polo is inderdaad niet echt vlot nee, al valt het in z`n 1/2 nog wel mee, in z`n 3/4/5 komt hij gewoon heel veel vermogen te kort..quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef mega-worstje het volgende:
Vandaag eerste kilometers afgelegd zonder instructeur, wat een verschil qua auto ineens, veel fijner dan zon polo met 1.2 liter motor
hmm, Had je binnendoor via Zuidlaren van GRN naar Assen moeten gaan.. Of via Paterswolde.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef JDude het volgende:
Grofweg de driehoek Groningen-Assen-Drachten met een uitschieter naar Emmen voor de dierentuin.
Ah, zijn daar leuke wegen inderdaad.. Kom er zelf niet zoveel.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:17 schreef JDude het volgende:
Ik heb ook juist allerlei binnenwegen in dat gebied gehad. Van de grotere wegen alleen de snelwegen voor de heen (A7) en terugreis (A28) vanuit Brabant en de N34 naar Emmen.
1.4 of 1.7?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ford Puma, ook geen supercar natuurlijk maar scheurt wel lekker hoor
Nice...quote:
Moet zeggen dat ik best even schrok toen ik in deze plankgas weg reed...quote:Op maandag 10 juni 2013 19:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nice...
Heb ooit een proefrit gedaan met een 1.4, alleen de dealer wou niks aan de prijs doen en hij was al te duur in verhouding met andere Puma's..
Geweldige scheurbakkies trouwens.
De 1.4 had maar 100 pk geloof ik, maar op 900 kilo wil dat best wel goed ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:06 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik best even schrok toen ik in deze plankgas weg reed...
Verschil schijnt nog best aannemelijk te zijn tussen de twee maar uiteindelijk wil ik toch een E46 m3 hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 19:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De 1.4 had maar 100 pk geloof ik, maar op 900 kilo wil dat best wel goed ja.
Waarom juist de E46?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Verschil schijnt nog best aannemelijk te zijn tussen de twee maar uiteindelijk wil ik toch een E46 m3 hoor
Dat denk ik ook heel vaak, maar je zal net die lasergamer treffen die je niet kan spotten. Het is mij het risico niet waard.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef starla het volgende:
Dat traject controleren ze niet en geen hond die daar rijdt. Zie ik een andere auto dan rijd ik max. 175 zodat ik m'n rijbewijs niet kwijt raak mocht het een verdwaalde agent zijn.
Het zijn ook best mooie autotjesquote:Op maandag 10 juni 2013 19:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nice...
Heb ooit een proefrit gedaan met een 1.4, alleen de dealer wou niks aan de prijs doen en hij was al te duur in verhouding met andere Puma's..
Geweldige scheurbakkies trouwens.
quote:
Ach ieder z'n ding natuurlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
mooie combinatie tussen schoonheid, top auto en betaalbaarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |