Wat enorm vet!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef seto het volgende:
Ook semi-serieuze verzamelaar hier, was bezig met een SNES-verzameling maar omdat ik de markt nogal prijzig vind worden ben ik eens overgestapt op iets heel anders:
[ afbeelding ]
Is een Japans model, vond hem mooier dan de zwarte versies en voor Metal Slug (zoveel gespeeld in de arcade toen ik klein was) heb je toch de beste ervaring met een Saturn uit Japan. Nog wat gare foto's van de spellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komen niet helemaal goed over omdat ik niet weet hoe ik goede foto's van een CRT-scherm moet makenBen er in ieder geval heel erg blij mee, eerste Sega-console en ga hierna waarschijnlijk Sonic Jam kopen om alle oude Sonics eens uit te spelen.
Die geluidjes!quote:
matrix is 15 jaar nieuwerquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Die geluidjes!
Maar toch mis ik een beetje het matrixbord![]()
Ik weet dat dat niet jouw ding is maar toch
laat zienquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:36 schreef Poit het volgende:
Ahw man!! Wat vet!!
Ik heb alleen mijn home made arcade cabinet.. Gebaseerd op de Centipede kast.
Slechte / oude foto maar dit is em:quote:
Haha, het idee was om er op z'n minst een oude CRT of zelfs een ouwe beeldbuis TV in te hangen voor het authentieke gevoel. Maar.. Geen idee of dat nog ga doen, denk dat ik er een wat grotere TFT inhang maar dan op z'n kant zegmaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:34 schreef seto het volgende:
Ook een wat beter scherm hoop ik?
Wel tof ding!
had ooit een mame kast maar vond dat toch te veel emulatorquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, het idee was om er op z'n minst een oude CRT of zelfs een ouwe beeldbuis TV in te hangen voor het authentieke gevoel. Maar.. Geen idee of dat nog ga doen, denk dat ik er een wat grotere TFT inhang maar dan op z'n kant zegmaar
En thnx!!
Overigens ook voorzien van Dansmat met Stepmania
Wist niet eens dat er een pong machine wasquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:46 schreef T42 het volgende:
[..]
had ooit een mame kast maar vond dat toch te veel emulatoreen andere fok!ker heeft die toen overgenomen.
wil nog wel een pong machine gaan bouwen omdat een orginele niet te betalen is
[ afbeelding ]
arcade pong is ouder dan de thuis pong machinesquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een pong machine was
En mijn kastje wordt ook gewoon emulator, sterker nog, hij stopt niet met MAME.
Het idee is er om iets op te gaan zetten waardoor de machine automagisch boot naar een keuze menu waarin je aangeeft met welke emulator je wilt spelen.
Maar helaas ligt dat nu even op de schop.
-edit: Overigens weet ik nog niet wat m'n volgende project wordt. Zit te twijfelen tussen een table top arcade cabinet, een (4 player) arcade koffietafel of een dikke eettafel met afneembaar blad waar een epic ruimte ontstaat voor een bordspel
[ afbeelding ]
Cool hoor!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef T42 het volgende:
[..]
arcade pong is ouder dan de thuis pong machines
ik had mame op ms dos en die draaide op een 2 gb sd kaart. kon ook andere spellen af maar die had ik er niet op staan. (heb nog wel een omgebouwde xbox arcade liggen)
en een jukebox die ik ooit had gebouwd
stapelsquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Cool hoor!
Mocht je ooit nog een muntproef overhebben hou ik me aanbevolen
Will do!!quote:
Daar mag je wel aardig wat euro's voor op tafel leggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Richie2000 het volgende:
Cartridges zijn nu eenmaal meer geld waard dan cdtjesBen trouwens op zoek naar turtles in time voor de snes, het liefst in doos. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |