Hij heeft het heus gezien, direwolves zijn bijna zo groot als een paard, hij weet toch nog wat voor kleur die van z'n broertjes hadden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die beesten waren puppy's toen hij weg ging...
Bovendien ging alles snel snel snel...
Zat ik nét aan te denken, vroeg me af of ik dat nou wel goed onthouden hadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Tijdens het onderonsje met Jaime drinkt hij trouwens ook niet.
Gewoon keihard een ouwe Bond-girlquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lady Olenna for queen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ik die blik in haar ogen zag, krijgt hij die nog behoorlijk achter zich aan...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Jon Snow is technisch gezien de oudste Stark ondanks dat ie een bastaard is, misschien dat hij belangrijk gaat worden?
Hell hath no fury like a woman scorned.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als ik die blik in haar ogen zag, krijgt hij die nog behoorlijk achter zich aan...
V.
Nee, speculatiequote:
Volgensmij ging het verder dan dat...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef Forbry het volgende:
Vraagje over dat "bedding"-ritueel... Toen-nog-levende-Robb legt aan toen-ook-nog-levende Talisa uit, dat dat de manier is om zeker te weten dat een huwelijk ook "geconsumeerd" wordt. Je ziet zo'n echtpaar echter alleen maar weggedragen worden richting slaapkamer. Blijven ze er vervolgens ook nog de hele nacht bij staan kijken dan ofzo?
Ik dacht eerst nog even heel naief dat die kerel het nog wel overleefde en er nog wel aardig vanaf kwamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef Forbry het volgende:
Vraagje over dat "bedding"-ritueel... Toen-nog-levende-Robb legt aan toen-ook-nog-levende Talisa uit, dat dat de manier is om zeker te weten dat een huwelijk ook "geconsumeerd" wordt. Je ziet zo'n echtpaar echter alleen maar weggedragen worden richting slaapkamer. Blijven ze er vervolgens ook nog de hele nacht bij staan kijken dan ofzo?
Ja, en aanmoedigen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef Forbry het volgende:
Ik doelde eigenlijk op dat ritueel in het algemeen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog even heel naief dat die kerel het nog wel overleefde en er nog wel aardig vanaf kwam![]()
Lijkt me niet reeel
Eng he, onafhankelijk psychologisch onderzoek?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:25 schreef Forbry het volgende:
Degene die schreef dat spoilers het kijkgenot juist verhogen moeten ze trouwens ook een eeuwigdurend praat- en schrijfverbod opleggen
Nee hoor, uit gewoon mijn frustratiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Eng he, onafhankelijk psychologisch onderzoek?
En het klopt ook wel een beetje. Ik wist dat Walder Frey iemand een erge poets zou bakken. Daardoor vielen alle hints ernaar me meer op, je kijkt secuurder, verhoogt genot vaak (vergelijk het met een tweede keer kijken).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Eng he, onafhankelijk psychologisch onderzoek?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op dat ritueel in het algemeen.Heb echt geen idee wat er met Edmure is gebeurd
, ben ik wel heel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Dat het voor jou persoonlijk niet opgaat kan uiteraard heel goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee hoor, uit gewoon mijn frustratie(en die vlieger gaat voor MIJ iig niet op
).
Normaal gesproken gaat het bruidspaar uit de kleren en blijft iedereen voor de deur wachten op geluiden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef Forbry het volgende:
Voor mij en in dit geval: Nee, nee en nog eens nee. ECHT niet! Het heeft voor mij de hele scène en alles eromheen alleen maar behoorlijk verprutst...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
En het klopt ook wel een beetje. Ik wist dat Walder Frey iemand een erge poets zou bakken. Daardoor vielen alle hints ernaar me meer op, je kijkt secuurder, verhoogt genot vaak (vergelijk het met een tweede keer kijken).
(wat overigens niet betekent dat ik dingen voor jullie ga spoileren hoor, wees maar niet bang, heb de boeken ook niet gelezen)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk, thanks!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef Kirov het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat het bruidspaar uit de kleren en blijft iedereen voor de deur wachten op geluiden.
Tails tell tales
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |