abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:02:17 #226
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_127400365
Ik heb medelijden met je dochter, TS :'(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127400519
Ik werd laatst tegen de grond gewerkt door 3 beveiligers in Artis toen ik een ijsje voor mijn dochtertje kocht, stond op een afstandje een verzuurde zeekoe te loeren die ze wss 'getipt' had. was jij dat?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:19:10 #228
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_127400999
Zwemmen is gezond voor je. TS heeft een dikke post zwangerschapsbuik :')
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
pi_127401048
Een kerel mag van TS niet naar zijn eigen piemel kijken wss. Wil niet weten hoe haar toilet eruit ziet en ruikt :r
pi_127401120
En wat het erge van dit soort mensen is .. het maakt dat ik als 25 jarige man ook zoiets heb van 'houd dat kind bij me uit de buurt!'. Direct zit er weer zon geflipt para wijf als TS ergens, heb ik het gedaan op het moment dat ik interactie aanga met een kind, en word ik tegen de grond gewerkt door een stel tokkies die 'pedo!' scanderen en me lens schoppen, met een schuimbekkende, vinger wijzende moeder op de achtergrond en een huilend kind dat er niets van snapt.

Dankjewel TS, mensen zoals jij maken dat ik niet meer kiekeboe kan spelen met een klein ventje tegenover me in de trein, of glimlachend het verhaal aanhoren van een enthousiast kind dat in zijn vreugde zijn grote ontdekking (een toffe steen oid) met jan en alleman wil delen. Ik voel me vaak genoeg nog zelf een kind, en zou er veel voor over hebben om dat naïeve en ontdekkende, die onschuld weer terug te hebben. Dankzij jou kan ik niet meer een paar meter mee huppelen met een blij kind.

Dankjewel voor het verpesten van het meegenieten van kinderlijke onschuld en ontdekkingszucht en de nostalgische herinneringen aan mijn eigen jeugd, waar je met vreugde aan terug denkt wanneer je een klein ventje met een stok in een mierenhoop ziet porren.

Mensen zoals jij maken die onschuld kapot.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:23:45 #231
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_127401168
Successful troll is successful.
pi_127401188
Hoe dan ook, dit soort berichten maken dat ik deze zomer niet meer in mijn eentje naar het strand ga. Regelmatig zie je daar kleine meisjes van hooguit drie jaar oud voorbij rennen, halfnaakt met enkel een broekje aan. Een hoekig ongemak maakt zich van je meester. Daar lig je dan, als man alleen. Je zet je zonnebril af, al is het maar om eventuele ouders duidelijk te maken dat je echt niet ligt te gluren, vanachter die donkere glazen. Vervolgens groeit de angst. Wat nu als zo’n klein meisje je aanspreekt, bijvoorbeeld om je haar nieuwe strandbal te tonen? Moet je iets terugzeggen, of is het beter elk oogcontact te vermijden? Je ziet moeders naar je loeren. Het zweet breekt je uit. Oh, had je je maar slapende gehouden. Maar het is al te laat. Een moeder komt verhaal halen. “Beetje vreemd hè, jij hier in je eentje op het strand. En ook nog eens half naakt. Waarom lig jij eigenlijk in de buurt van onze kinderen? Oh, meneer leest een boek. Zozo. Goede smoes. Zeg, waarom lig jij de hele tijd op je buik? Probeer je soms een erectie te verbergen, vuile smeerpijp?”
pi_127401266
Zeer zeer terechte backfire.
pi_127401420
Baantjes trekken misschien? TS begrijpt niet dat mensen sporten om slank te blijven :')
pi_127401510
Hoop dat de TS nu even gaat nadenken
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:36:27 #236
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_127401648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:24 schreef n0ir het volgende:
Hoe dan ook, dit soort berichten maken dat ik deze zomer niet meer in mijn eentje naar het strand ga. Regelmatig zie je daar kleine meisjes van hooguit drie jaar oud voorbij rennen, halfnaakt met enkel een broekje aan. Een hoekig ongemak maakt zich van je meester. Daar lig je dan, als man alleen. Je zet je zonnebril af, al is het maar om eventuele ouders duidelijk te maken dat je echt niet ligt te gluren, vanachter die donkere glazen. Vervolgens groeit de angst. Wat nu als zo’n klein meisje je aanspreekt, bijvoorbeeld om je haar nieuwe strandbal te tonen? Moet je iets terugzeggen, of is het beter elk oogcontact te vermijden? Je ziet moeders naar je loeren. Het zweet breekt je uit. Oh, had je je maar slapende gehouden. Maar het is al te laat. Een moeder komt verhaal halen. “Beetje vreemd hè, jij hier in je eentje op het strand. En ook nog eens half naakt. Waarom lig jij eigenlijk in de buurt van onze kinderen? Oh, meneer leest een boek. Zozo. Goede smoes. Zeg, waarom lig jij de hele tijd op je buik? Probeer je soms een erectie te verbergen, vuile smeerpijp?”
:'(
*Hosselcopter*
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:36:56 #237
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_127401677
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:22 schreef probeer het volgende:
En wat het erge van dit soort mensen is .. het maakt dat ik als 25 jarige man ook zoiets heb van 'houd dat kind bij me uit de buurt!'. Direct zit er weer zon geflipt para wijf als TS ergens, heb ik het gedaan op het moment dat ik interactie aanga met een kind, en word ik tegen de grond gewerkt door een stel tokkies die 'pedo!' scanderen en me lens schoppen, met een schuimbekkende, vinger wijzende moeder op de achtergrond en een huilend kind dat er niets van snapt.

Dankjewel TS, mensen zoals jij maken dat ik niet meer kiekeboe kan spelen met een klein ventje tegenover me in de trein, of glimlachend het verhaal aanhoren van een enthousiast kind dat in zijn vreugde zijn grote ontdekking (een toffe steen oid) met jan en alleman wil delen. Ik voel me vaak genoeg nog zelf een kind, en zou er veel voor over hebben om dat naïeve en ontdekkende, die onschuld weer terug te hebben. Dankzij jou kan ik niet meer een paar meter mee huppelen met een blij kind.

Dankjewel voor het verpesten van het meegenieten van kinderlijke onschuld en ontdekkingszucht en de nostalgische herinneringen aan mijn eigen jeugd, waar je met vreugde aan terug denkt wanneer je een klein ventje met een stok in een mierenhoop ziet porren.

Mensen zoals jij maken die onschuld kapot.
Goed gesproken, doodmoe word je van die hysterische pedo-hetze van de laatste jaren. Doorgeslagen. Je bent als man gewoon bij voorbaat al verdacht zodra je met kinderen werkt of er alleen al even aandacht aan schenkt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_127401688
Alleen zwemmen vind ik ook tamelijk zielig, je kunt in het zwembad zoveel leuke andere dingen doen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:42:48 #239
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_127401907
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alle mannen die alleen gaan zwemmen doen dat om stiekem naar de geile milfjes te kijken natuurlijk. Die geile milfjes komen daar ook alleen maar om bekeken te worden. Een hete bende altijd in het zwembad.
:')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:45:19 #240
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_127402027
Ben het wel deels met TS eens, ligt aan de situatie.

Ik ga ging zelf dagelijks 's ochtends alleen (< 07u) baantjes trekken, daar komt geen kind kijken. Dat doe je ook gewoon in het Olympisch bad. Niks gek aan, gewoon sport.

Maar ik vind het wel vreemd als (oude) kerels alleen in het pierebadje zitten of sowieso alleen in het tropisch zwemparadijs rondhangen terwijl er verder alleen moeders met kinderen en tienermeisjes rondzwemmen. Ik zou dat zelf in ieder geval nooit doen.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:46:02 #241
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_127402066
Viva forum topic trouwens _O_
pi_127402074
Ik zou het wel verdacht vinden als een oude vent in z'n eentje in het kinderbad zit en ook nog naar z'n kruis zit te kijken :X
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:52:53 #243
381517 Zapata
held op sokken
pi_127402357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:22 schreef probeer het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:24 schreef n0ir het volgende:
Zo is het dus wel hè. En dat is best erg.
Ik was een paar jaar geleden met de buurmeisjes aan het voetballen en had ook zo'n raar schaamte gevoel tegenover de buurvrouw. Het viel niet op hoor dat ze af en toe even kwam kijken.

Ik heb besloten om een gezonde (paranoide) afstand te houden van kinderen. Ik vraag me af hoeveel mensen/mannen dat nog meer doen, wel of niet onderbewust. Misschien weten mensen van onder de 20 al wel niet eens anders..
pi_127402428
-Post dan niets-

[ Bericht 92% gewijzigd door Marie30 op 04-06-2013 15:19:29 ]
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:58:01 #245
198231 Nikmans
Hee daar
pi_127402543
Misschien komen ze wel baantjes trekken? Weet jij veel
Ga weg
pi_127402566
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:46 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik zou het wel verdacht vinden als een oude vent in z'n eentje in het kinderbad zit en ook nog naar z'n kruis zit te kijken :X
Hij keek ws alleen maar omlaag want als hij voor zich uit zou kijken zag hij dat kleine meisje natuurlijk en dan ben je ook verdacht.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:03:35 #247
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_127402766
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
Doe niet zo fucking para mens :')
Goede fipo.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_127402890
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
waarschijnlijk is je dochtertje niet eens lekker ook nog eens.
_O_ _O-

Beetje late quote trouwens, maar ik zat de OP nog eens door te lezen en toen scrollde ik hier weer langs.

Het valt me de laatste tijd op dat jij vaak erg toffe reacties post. Ga zo door! ^O^
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 15:06:30 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_127402894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Bleek. :')
Mja :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:08:26 #250
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127402965
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
waarschijnlijk is je dochtertje niet eens lekker ook nog eens.
dat

en blijf dan gewoon thuis mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')