Speel je LoL vaak en Kubis ook? Anders kunnen we eens een potje doen 5 vs 5 turken op fokquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb ook Windows er op. Zonder Windows kon ik o.a. geen SAI-Tool, LoL en SPSS gebruiken/afspelen.
Tip: mits via internet besteld, laat hem nog in verpakking en wacht even tot WWDC. Voor het geval dat er een nieuwe versie uitkomt met drastische verbeteringen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
Hayırlı olsun, Arcadia.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Macbook en camera ontvangen. Ben echt blij.![]()
/oppervlakkigheiddentop
Neuh, ik speel het niet vaakquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Speel je LoL vaak en Kubis ook? Anders kunnen we eens een potje doen 5 vs 5 turken op fok
Ingamename: JustinBieberr99
[..]
Tip: mits via internet besteld, laat hem nog in verpakking en wacht even tot WWDC. Voor het geval dat er een nieuwe versie uitkomt met drastische verbeteringen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn vader grapte laatst dat hij gecremeerd wilde worden, waarop ik zei dat ik de as dan zou kunnen gebruiken voor een tattoo. Blik van m'n moeder was priceless. /coolstory daarna begon ze over de hel
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij en ik moeten de nieuwe zG en jS worden eigenlijk.
HAHAHAAHAHquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef Julis het volgende:
[..]![]()
.
Dankzij TM weet ik wat hij bedoelt met zijn naam.
[..]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Speel je LoL vaak en Kubis ook? Anders kunnen we eens een potje doen 5 vs 5 turken op fok
Ingamename: JustinBieberr99
[..]
Tip: mits via internet besteld, laat hem nog in verpakking en wacht even tot WWDC. Voor het geval dat er een nieuwe versie uitkomt met drastische verbeteringen.
Ah nee hoezoquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Öyle bir geçer zaman ki begon heel leuk, maar ze hebben het nu verpest.Beter Hatirla Sevgili kijken!
Ja, kom uit Irakquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je Arabisch? (voor de rest)
/gewoonnieuwsgierig
Ja, m'n opa is Turks en m'n oma is Irakeesquote:
Kerkuk?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:52 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ja, m'n opa is Turks en m'n oma is Irakees
Aber naturlich, abi. Sorman bile ayip.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je lahmacunlar zien er goed uitsmaakte het ook?
Mwa, enige verschil is dat je dan niet die korting van de mediamarkt zal hebben maar als de geruchten kloppen dat ze met haswell chipset uitgeleverd gaan worden dan zijn dat toch drastische verbeteringen. Neyse technische praat begrijp je vast niet, veel plezier ermeequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
Oeps.
Daar moest nog bij: ik heb de laptop een uur nadat ik hem binnen had al uitgepakt en aangezet.
En die nieuwe zal ook weer een stuk duurder zijn.
Ah, volgend jaar misschien. Dan geef ik deze wel aan mijn zusje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Mwa, enige verschil is dat je dan niet die korting van de mediamarkt zal hebben maar als de geruchten kloppen dat ze met haswell chipset uitgeleverd gaan worden dan zijn dat toch drastische verbeteringen. Neyse technische praat begrijp je vast niet, veel plezier ermee
GG.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah, volgend jaar misschien. Dan geef ik deze wel aan mijn zusje.
-
https://www.23andme.com/u(...)BhgereOcXpHXtQ==&r=1
Voor de Turken (en niet-Turken) hier die een 23andme test hebben laten doen, wat staat er bij jullie onder deze SNP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |