Ja I know what you meanquote:Op maandag 3 juni 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoi rock
[..]
[..]
Ik val ook meer op het corpsballen-uiterlijk dan het corpsballen-gedrag
ik las nieuwe geit....quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
Oja, ik ging kijken voor een nieuw gilet..
Op alle namenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I know what you meanOp de Wouters en de Diederik`s
Nee, ga morgen wel weer netjes naar schoolquote:
Logisch hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Op alle namen
Het gaat dan hier ook meer om het uiterlijk, en nja daar hoort wel een bepaalde achtergrond/naam vaak bij ja. Geen vmbo'ers iig(sorry als ik iemand hier mee beledig
)
Overhemdje en jasje?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ga morgen wel weer netjes naar school
Zal ik foto sturen dan?
Ja precies, iemand van een beetje dezelfde afkomst.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch hoorJe wilt toch beetje hetzelfde niveau hebben.
Té. Stropdas af, overhemd knoopje losser en dan ben je strak.quote:
smoothquote:
In januari nog aangehad bij een presentatie. Als enige in pak, leraar was helemaal blijquote:
quote:
Beetje maarquote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja precies, iemand van een beetje dezelfde afkomst.![]()
(ja shit dit klinkt echt heel corporaal en verschrikkelijk arrogant nu, valt hard mee.)
Was voor een galaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Té. Stropdas af, overhemd knoopje losser en dan ben je strak.
Je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje maarNee maar iemand die een mbo niveau 2 opleiding doet en iemand die een universitaire studie doet, moeten toch stukken meer moeite doen om gespreksonderwerpen te hebben lijkt me dan mensen die rond hetzelfde niveau zitten
Beetje vreemd uitgelegd maar oke
Soppende chicks achter je aan allez?quote:
quote:
Was wel een meisje die bij me ging slijmen omdat ik DJ wasquote:
Ja dat is ook zo, en aangezien ik zelf ook vwo/uni doe is het niet meer dan logisch dat ik naar die richting trek.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje maarNee maar iemand die een mbo niveau 2 opleiding doet en iemand die een universitaire studie doet, moeten toch stukken meer moeite doen om gespreksonderwerpen te hebben lijkt me dan mensen die rond hetzelfde niveau zitten
Beetje vreemd uitgelegd maar oke
ik :Squote:Op maandag 3 juni 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was wel een meisje die bij me ging slijmen omdat ik DJ was
Had je gewoon moeten zeggen: Ik wil wel even in jouw broekje komen scratchenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was wel een meisje die bij me ging slijmen omdat ik DJ was
ikke waarschijnlijk bijnaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
Wie van de FOK!kers heeft eigenlijk een rijbewijs? Is zo'n ding in een hafljaar te halen
ik, ja is te doenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
Wie van de FOK!kers heeft eigenlijk een rijbewijs? Is zo'n ding in een hafljaar te halen
Ze had een vriendquote:Op maandag 3 juni 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je gewoon moeten zeggen: Ik wil wel even in jouw broekje komen scratchen
omg omg LB achter het stuurquote:Op maandag 3 juni 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ikke waarschijnlijk bijna![]()
meer dan een jaar
Kun je in een half jaar halen. Ligt er aan hoe vaak je lest en hoe snel je het oppiktquote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
Mijn moeder zegt telkens ja dat gaat wel een jaar durenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je in een half jaar halen. Ligt er aan hoe vaak je lest en hoe snel je het oppikt
Matig.quote:
1 per week en rond de 50quote:Op maandag 3 juni 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
omg omg LB achter het stuur![]()
Hoeveel lessen heb je erop zitten? 1 per week?
Zij misschien wel jaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt telkens ja dat gaat wel een jaar duren
ja maar ik ben ook wel de 1e keer gezaktquote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Zit alleen ook met mijn lichaam te kloten, ben sinds kort aan het hardlopen en denk dat ik maar even een sportarts moet bezoekenquote:
Ach wel nee joh haha. Er zijn spoedcursussen. Maar dan moet je het ook wel snel oppikken allemaalquote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Aah wat dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit alleen ook met mijn lichaam te kloten, ben sinds kort aan het hardlopen en denk dat ik maar even een sportarts moet bezoeken
Ja mijn knieën lijken niet mee te werkenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook wel de 1e keer gezakt
Ehmm naja wil hem heel graag in november hebben als ik 18 wordquote:Op maandag 3 juni 2013 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach wel nee joh haha. Er zijn spoedcursussen. Maar dan moet je het ook wel snel oppikken allemaaldan haal je het binnen 8-14 dagen volgens mij. Heb je haast dan?
Massage een idee?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mijn knieën lijken niet mee te werkenen het ligt niet aan mijn hardloopschoenen of iets dus, lijkt wel alsof het helemaal vast zit daar.
Bel haar op.quote:
Ja, maarja. Dan is het probleem waarschijnlijk tijdelijk verholpen. Eerste twee weken gingen nog wel. Behalve dat mijn benen al na de eerste 2 minuten hardlopen meteen verzuurde maargoedquote:
Hoe werkt dat? Ik snap het niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:48 schreef Rockiejj het volgende:
Momenteel positie 33 van 227 met 7745 chips
Wat niet? Poker?quote:
Ligt echt heel erg aan de persoon zelf! Heb je al ren rijles gehad?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ehmm naja wil hem heel graag in november hebben als ik 18 wordSpoedcursus zei ik al maar daardoor leerde je niet zoveel als 1x per week zeiden ze
Hmm, misschien maar eens de arts bezoeken dan jaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maarja. Dan is het probleem waarschijnlijk tijdelijk verholpen. Eerste twee weken gingen nog wel. Behalve dat mijn benen al na de eerste 2 minuten hardlopen meteen verzuurde maargoedDat kwam omdat ik niet gewend ben om hard te lopen dus.
Je zat net met honderden anderen. Ik weet niet zo goed hoe ik mij dat moet voorstellen.quote:
Dat toernooi. Maar ok, poker snap ik ook niet.quote:
Van mijn vader, telt dat ookquote:Op maandag 3 juni 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt echt heel erg aan de persoon zelf! Heb je al ren rijles gehad?
Als je met honderden tegelijk speelt vallen er gewoon heel veel af snelquote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je zat net met honderden anderen. Ik weet niet zo goed hoe ik mij dat moet voorstellen.
[..]
Dat toernooi. Maar ok, poker snap ik ook niet.
Het zijn veel verschillende tafels, met max 9 man. Ik zit nu aan een tafel, en er zijn nog 22 andere.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je zat net met honderden anderen. Ik weet niet zo goed hoe ik mij dat moet voorstellen.
[..]
Dat toernooi. Maar ok, poker snap ik ook niet.
Haha dat telt nietquote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Van mijn vader, telt dat ookBeetje op en neer rijden in een doodlopend straatje
*royal king flush. Kans van 1/1.000.000quote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niks is 100% winst, behalve king flush
Stiekem dacht jij aan hele andere chips.quote:
welke site speel jequote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
Heb sws 840 dollarMag ook wel, want ik heb 1000 ingezet
holy fuckquote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
Heb sws 840 dollarMag ook wel, want ik heb 1000 ingezet
Nee, die had ik gisteren.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem dacht jij aan hele andere chips.
Ja speelgeld hequote:
Nee.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
"freeroll?![]()
Toch niet die hubble bagger he![]()
Of alle seizoenen van Viva La Bamquote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar eens de eerste 6 seizoenen pokemon binnenhalen
Goh, moet ik ook maar eens leren.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Ex-klasgenoot van me speelde al vanaf zijn 13de, en had toen hij 18 was bijna een halve ton bij elkaar gepokerd
Ik speel ook al heel lang, volgend jaar beginnen met toernooien spelen in cafétjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Ex-klasgenoot van me speelde al vanaf zijn 13de, en had toen hij 18 was bijna een halve ton bij elkaar gepokerd
NEE POKEMOOOOOONquote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Of alle seizoenen van Viva La Bam![]()
blijft geniale serie, ookal ken ik elke aflevering zowat uit me hoofd.
Net Zoals flodder heb ik ook al vaak genoeg gezien
quote:
Hahah, Don Vitoquote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Of alle seizoenen van Viva La Bam![]()
blijft geniale serie, ookal ken ik elke aflevering zowat uit me hoofd.
Net Zoals flodder heb ik ook al vaak genoeg gezien
Rockiej, ik zie je borstenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik speel ook al heel lang, volgend jaar beginnen met toernooien spelen in cafétjes.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef Toto69 het volgende:
GVDwat een heerlijke autocorrectie faal xcachet
Ikquote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
Ja als hij boos wordt, echt geniaalquote:
Het is derhalve niet verwonderlijk dat goedgedoseerde training een gunstige invloed heeft op rugklachten, terwijl een te passieve aanpak het herstel juist vertraagt.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij kwam er uit "Als een zak botten zakte ik in elkaar"
Veelbelovend
18quote:Op maandag 3 juni 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha dat telt niet
Na de eerste rijles kun je de instructeur wel vragen van hoeveel lessen hij schat dat jij ongeveer nodig zal hebben. Hij ziet namelijk hoe snel jij bijv. het schakelen oppikt etc.
Dat deed die instructeur bij mij wel en hij zij bij mij 18
Bij mij 'zijn productie verbaasde de CIA en hij werd daardoor een heimelijke superster binnen het Amerikaanse nationale veiligheidapparaatquote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Veelbelovend
''Tthis is a private, locals-only beach in Ibiza''quote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Veelbelovend
Kan je een hoop glijbanen van kopenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het is derhalve niet verwonderlijk dat goedgedoseerde training een gunstige invloed heeft op rugklachten, terwijl een te passieve aanpak het herstel juist vertraagt.
Volgens mij is 25 gemiddeld maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:59 schreef nodig het volgende:
[..]
18![]()
![]()
Hoeveel lessen heb je nu gehad?
Ik ga dr denk ik toch wat langer over doen
hehehquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
En de allerbeste ever:
Elke keer als ik die hoor schijt ik in me broek van het lachen xd
Carloz Ruiz Zafonquote:
ooh balenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij is 25 gemiddeld maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!
Ik heb er nu 1 gehad want daarna examens ):
Harry Potterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef badschaap het volgende:
ik zal ok es kijken in een ander boek.
Er viel een ongemakkelijke stilte, terwijl meneer Wemel nerveus naar zijn vrouw keek, maar toen verschenen er twee meisjes in de deuropening achter mevrouw Wemel![]()
Neejoh, dat is fucking hoog. Dacht dat 20 aardig normaal wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:03 schreef nodig het volgende:
[..]
ooh balen![]()
Volgens mij ligt het gemiddelde eerder rond de 30-40![]()
Ik kan je nog een hoop meer leren over dat vakquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:03 schreef msacras het volgende:
Een ander, met een boek dat dichterbij ligt maar dat ik net pas zag:
"In dit hoofdstuk heb je geleerd dat niet alleen het geplaatste aandelenkapitaal tot het eigen vermogen behoort maar ook alle reserves"
leuk man
[ afbeelding ]
HPquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef badschaap het volgende:
Er viel een ongemakkelijke stilte, terwijl meneer Wemel nerveus naar zijn vrouw keek, maar toen verschenen er twee meisjes in de deuropening achter mevrouw Wemel![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan je nog een hoop meer leren over dat vak
Zijn schrijfstijl heeft echt iets magisch.quote:
Klopt, prachtige boeken, jezus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn schrijfstijl heeft echt iets magisch.
''Maar wat is nu het gemiddelde aantal uren rijles dat iemand nodig heeft om te slagen? In Nederland ligt dit al jaren boven de 40 lesuren. (Bron: BOVAG rijscholen; rijscholen in cijfers 2005) De meest recente officiële cijfers zijn uit 2004.''quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neejoh, dat is fucking hoog. Dacht dat 20 aardig normaal was
Deel 2 is dat toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef badschaap het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
''Maar wat is nu het gemiddelde aantal uren rijles dat iemand nodig heeft om te slagen? In Nederland ligt dit al jaren boven de 40 lesuren. (Bron: BOVAG rijscholen; rijscholen in cijfers 2005) De meest recente officiële cijfers zijn uit 2004.''
Och hoort hemquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
[..]
"Ik ga de oorbellen afrekenen."quote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Veelbelovend
Vraag OF hij is makkelaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje into John Greenquote:
quote:
M&O is ook mijn hoogste cijferquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Belastingontduiking![]()
Het vak M&O is het hoogste cijfer voor mijn CE en SE
So, what do you know about many-to-many relationships?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:06 schreef badschaap het volgende:
Het dichtstbijzijnde schoolboek:
}
Public void actionPerformed( ActionEvent e ) {
tekstvak.setText( "bedankt'" )
}
}
Wat betekent dit voor me sexleven>
Fappenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De nacht doorhalen tip 2: Ga niet fappen. Na het orgasme komen er slaapverwekkend hormoon vrij waardoor je in wil dutten
My heart is an array with size of 1. I only have room in it for you.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:06 schreef badschaap het volgende:
}
}
}
Dat je na de seks altijd netjes bedankt zegtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:06 schreef badschaap het volgende:
}
}
}
Maar vannacht even niet, al is het prima tijdverdrijfquote:
Tip 3: Gewoon slapen want nacht doorhalen is niet leuk en de volgende dag al helemaal nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De nacht doorhalen tip 2: Ga niet fappen. Na het orgasme komen er slaapverwekkend hormoon vrij waardoor je in wil dutten
Die ga ik hierna lezen. mooi boek?quote:
Blijf je hele nacht op?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar vannacht even niet, al is het prima tijdverdrijf
Het moet nog van mijn bucketlist afquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Tip 3: Gewoon slapen want nacht doorhalen is niet leuk en de volgende dag al helemaal niet
Jup, heb nog een blik monster staan voor laterquote:
Je hebt nog nooit een nacht doorgehaald?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het moet nog van mijn bucketlist af
Doe het deze nacht hoor ik morgen hoe het is bevallenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom ga je een nachtje doorhalen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ik hoor van iedereen is het een heel mooi boek, hij staat bij mij ook hoog op het lijstje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ga ik hierna lezen. mooi boek?
Heb net Looking for Alaska uit en nu met An abandance of Catherine`s bezig
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, heb nog een blik monster staan voor later
je hebt nog nooit een nacht doorgehaald?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Looking for Alaska moet je lezen, die is echt geweldig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat ik hoor van iedereen is het een heel mooi boek, hij staat bij mij ook hoog op het lijstje.
Nope. Niet dat ik pas de volgende avond pas ga slapen. Koninginnenacht wel tot half 10 's ochtendsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een nacht doorgehaald?
Je hebt nog nooit een nacht doorgehaald?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga dan slapen.quote:
Voor als het 6 uur wordt en ik even alles donker moet hebben omdat mijn ouders dan wakker wordenquote:
Vrouwenproef?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kom hier dan. Je moet eerst de vrouwenproef doen.
Nee inderdaad, hele nacht in 1 slowchat met Ezell, brrquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
[..]
je hebt nog nooit een nacht doorgehaald?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Niet dat ik pas de volgende avond pas ga slapen. Koninginnenacht wel tot half 10 's ochtends
Waarom blijf je op dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor als het 6 uur wordt en ik even alles donker moet hebben omdat mijn ouders dan wakker worden
Euh een 7.5 geloof ik maar voor mijn havo examens heb ik geen poot uitgestokenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt HAVO gedaan toch? Wat had je daar
Ik heb in Berlijn de laatste nacht van 4 tot half 8 geslapen ik was heeel moe in de busquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg zou vinden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hele nacht in 1 slowchat met Ezell, brr
Daarom blijf ik ook zo laat opquote:
Ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Looking for Alaska moet je lezen, die is echt geweldig.
Nee joh. Daar huren we iemand voor inquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, stofzuigen, eten koken, andere dingen..
Bucketlist en mijn slaapritme is toch al nulquote:
Die ligt hier ergensquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Looking for Alaska moet je lezen, die is echt geweldig.
Kies dan een nacht waarin meer mensen wakker blijven. Vrijdag ofzo.quote:
Okee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bucketlist en mijn slaapritme is toch al nul
Onder het bed, tussen het stofquote:
Ik ga je verslaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Euh een 7.5 geloof ik maar voor mijn havo examens heb ik geen poot uitgestoken![]()
Maar dan moet ik de volgende dag werken enzo, morgen ben ik vrijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Kies dan een nacht waarin meer mensen wakker blijven. Vrijdag ofzo.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
Geweldig gevoel, na het uitgaan met de zon naar huis treinen/fietsen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
Geweldig gevoel, na het uitgaan met de zon naar huis treinen/fietsen
Het is nooit 3 uurquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Je lichaam laat je altijd in de steek. Om 3 uur in de slaap vallen...
nee dat is LB nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, is dat LB?
Ze trekt wel een raar gezicht.
Ik was naar een concert geweest en ging rond twee uur 's nachts slapen en toen moest ik 5 uur op want ik moest tien uur werken die dagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb in Berlijn de laatste nacht van 4 tot half 8 geslapen ik was heeel moe in de bus![]()
Ja, kijk maar in mn ondertitel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, is dat LB?
Ze trekt wel een raar gezicht.
Ja ach, mijn hoogste examenpunt was toen een 7.8 voor economie, dusjaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga je verslaanIk heb voor M&O een hoog cijfer omdat dat het eerste examen was daarna ging het leren voor de examens linear (wow wiskunde wajo) naar beneden
Vorige keer was het verdomme 6 uurquote:
Dat moest een hel geweest zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was naar een concert geweest en ging rond twee uur 's nachts slapen en toen moest ik 5 uur op want ik moest tien uur werken die dag
Hartstikke normaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorige keer was het verdomme 6 uurEn mevrouw nog vrolijk vragen of ik nog films wist
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja ach, mijn hoogste examenpunt was toen een 7.8 voor economie, dusja
Ezels hebben een ander slaapritmequote:
Haha.. Jammer dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik wist niet dat dat ook bij de vrouwentest hoorde. Laat dan maar.
Lange dag gehad?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, ik val nu anders al bijna in slaap hoor. Ben al 18 uur wakker.
Had je dat van dat geitje nog gelezen?quote:
En nu?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:21 schreef Rockiejj het volgende:
Je bent in het toernooi op de 77e plaats geëndigd.
Winst: 460 dollar.
Nu wel. Echt wtf.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je dat van dat geitje nog gelezen?Zo zielig
Ik ookquote:
Ik snap echt niet wat je dan bezielt hoor..quote:
wie welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je dan bezielt hoor..
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik gun ze echt serieus dezelfde martelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |