Ja I know what you meanquote:Op maandag 3 juni 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoi rock
[..]
[..]
Ik val ook meer op het corpsballen-uiterlijk dan het corpsballen-gedrag
ik las nieuwe geit....quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
Oja, ik ging kijken voor een nieuw gilet..
Op alle namenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I know what you meanOp de Wouters en de Diederik`s
Nee, ga morgen wel weer netjes naar schoolquote:
Logisch hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Op alle namen
Het gaat dan hier ook meer om het uiterlijk, en nja daar hoort wel een bepaalde achtergrond/naam vaak bij ja. Geen vmbo'ers iig(sorry als ik iemand hier mee beledig
)
Overhemdje en jasje?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ga morgen wel weer netjes naar school
Zal ik foto sturen dan?
Ja precies, iemand van een beetje dezelfde afkomst.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch hoorJe wilt toch beetje hetzelfde niveau hebben.
Té. Stropdas af, overhemd knoopje losser en dan ben je strak.quote:
smoothquote:
In januari nog aangehad bij een presentatie. Als enige in pak, leraar was helemaal blijquote:
quote:
Beetje maarquote:Op maandag 3 juni 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja precies, iemand van een beetje dezelfde afkomst.![]()
(ja shit dit klinkt echt heel corporaal en verschrikkelijk arrogant nu, valt hard mee.)
Was voor een galaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Té. Stropdas af, overhemd knoopje losser en dan ben je strak.
Je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje maarNee maar iemand die een mbo niveau 2 opleiding doet en iemand die een universitaire studie doet, moeten toch stukken meer moeite doen om gespreksonderwerpen te hebben lijkt me dan mensen die rond hetzelfde niveau zitten
Beetje vreemd uitgelegd maar oke
Soppende chicks achter je aan allez?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |